Проблем при палене е36 328
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- slep
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Самоков
- Пол: Мъж
- Кара: бангия
- Мечтае да кара: много кончета под капака
Проблем при палене е36 328
Здравейте колеги. Началото на проблема дойде преди 6 месеца./поне така мисля/
Пътувах от Българи за Германия, при зареждане на една бензиностанция след като
изгасих колата , заредих с гориво и тръгнах да я паля отново за да продължа пътят си тя не искаше да запали.
Пробвах 2 -3 пъти но нищо.Избутахме колата от колонката пробвах пак .При въртене на стартер нямаше признак дори и на припукване
и след това запали от веднъж.Но забелязах че в ниските обороти се колебае и при подаване
на по рязка газ на празен ход в първият момент се зачудва . Но по време на движение няма проблем с плавно даване на газ.
На следващата бензиностанция пак я изгасих/ с риск да не запали/ Но колата си запали без проблем и колебанието в ниските обороти изчезна .
Колата си стана както преди проблема.И така този проблем се покажеше на 2 месеца 1 път Или понякога за 1дин ден
2-3пъти после месец пак го няма Но онзи ден го направи по осезаемо колебанието в оборотите беше по голямо паленето всеки път трудно и вървежа на колата се загуби малко.Смених датчик на колянов вал/като датчика е от старият ми мотор 320/ и колата си тръгна пак/ реших че съм се решил проблема но уви, само за 1дин ден/.Направи същият проблем отново
Пътувах от Българи за Германия, при зареждане на една бензиностанция след като
изгасих колата , заредих с гориво и тръгнах да я паля отново за да продължа пътят си тя не искаше да запали.
Пробвах 2 -3 пъти но нищо.Избутахме колата от колонката пробвах пак .При въртене на стартер нямаше признак дори и на припукване
и след това запали от веднъж.Но забелязах че в ниските обороти се колебае и при подаване
на по рязка газ на празен ход в първият момент се зачудва . Но по време на движение няма проблем с плавно даване на газ.
На следващата бензиностанция пак я изгасих/ с риск да не запали/ Но колата си запали без проблем и колебанието в ниските обороти изчезна .
Колата си стана както преди проблема.И така този проблем се покажеше на 2 месеца 1 път Или понякога за 1дин ден
2-3пъти после месец пак го няма Но онзи ден го направи по осезаемо колебанието в оборотите беше по голямо паленето всеки път трудно и вървежа на колата се загуби малко.Смених датчик на колянов вал/като датчика е от старият ми мотор 320/ и колата си тръгна пак/ реших че съм се решил проблема но уви, само за 1дин ден/.Направи същият проблем отново

Не всичко което лети се яде
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Проблем при палене е36 328
Мисля , че проблема ти идва от клемореда ....
Направи една диагностика , за да се види как е електрониката .....
Направи една диагностика , за да се види как е електрониката .....
- slep
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Самоков
- Пол: Мъж
- Кара: бангия
- Мечтае да кара: много кончета под капака
Re: Проблем при палене е36 328
Щях да направя ако бях в България.Но работя в Германия от скоро и то в предсавителство на на френски автомоболи .Пробвах да ми направат диагностика но нямат буксата за моя комп.А за часници да не говорим.
Не всичко което лети се яде
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Проблем при палене е36 328
В Германия имаш щастието да поръчваш от всички известни и не толкова онлайн сайтове, а там кабели за диагностика валяло.
- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: Проблем при палене е36 328
Проблемите са ти в датчиците на коляновия вал и разпределителния вал... Почти няма Сименс без този проблем...
- slep
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Самоков
- Пол: Мъж
- Кара: бангия
- Мечтае да кара: много кончета под капака
Re: Проблем при палене е36 328
Проблема е там че,съм на вие с немският език а работя само с немци не ме питайте как се разбирам с тях:m
Да за кабелите сме се разбрали да ги поръчаме и тогава да ми направят диагностика
Другото което направих днес беше да размърдам всички кабели при работещ двигател за да видя дали няма хлабав кабел ,но не установих
никаква промяна в работата на мотора
Както вече писах датчика на коляновия вал го замених. От старият мотор си нося още и датчика на разпределителния вал и на вануса но те са от 320 и са мейле /на вануса не е мейле/
Не зная дали и дебитомера не играе някаква роля в цялата история
Да за кабелите сме се разбрали да ги поръчаме и тогава да ми направят диагностика
Другото което направих днес беше да размърдам всички кабели при работещ двигател за да видя дали няма хлабав кабел ,но не установих
никаква промяна в работата на мотора
Както вече писах датчика на коляновия вал го замених. От старият мотор си нося още и датчика на разпределителния вал и на вануса но те са от 320 и са мейле /на вануса не е мейле/
Не зная дали и дебитомера не играе някаква роля в цялата история

Не всичко което лети се яде
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Проблем при палене е36 328
Колега , като подадеш контакт и завъртиш за палене , стартера върти ли ? Ако стартера не завърта , пак казвам провери си клемореда .... ако стартера върти , тогава - диагностика ......
- slep
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Самоков
- Пол: Мъж
- Кара: бангия
- Мечтае да кара: много кончета под капака
Re: Проблем при палене е36 328
стартера си върти но все едно няма гориво или ток до свещите,И в следващият момент пали от веднъж
Не всичко което лети се яде
- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: Проблем при палене е36 328
slep написа:стартера си върти но все едно няма гориво или ток до свещите,И в следващият момент пали от веднъж
Какво значи от следващия момент... Демек върти повече от нормалното... Или въртиш връщаш ключа и на вторият път пали..?
Датчика който имаш ако е от м52 е същия няма значение дали 320 323 и 328 трябва да е м52 защото има и 320 м50 ванос пак сименс електроника той също трябва да сработи(само датчика за к.вал не сработва между м50 и м52 поради причина)... Но ако е от м50 без ванос електрониката е БОШ и е на друг принцип и не става...
Има вероятност да имаш проблеми и с имобилайзера или бензиновата помпа...
- slep
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Самоков
- Пол: Мъж
- Кара: бангия
- Мечтае да кара: много кончета под капака
Re: Проблем при палене е36 328
Въртя един път в продължение на 5 сек После пак и така на 3 или 4 път пали но след като съм варял на стартер
А датчика е от м52
Имам и бензинова помпа
А датчика е от м52
Имам и бензинова помпа
Не всичко което лети се яде
- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: Проблем при палене е36 328
slep написа:Въртя един път в продължение на 5 сек После пак и така на 3 или 4 път пали но след като съм варял на стартер
А датчика е от м52
Имам и бензинова помпа



Колата пали доста по бързо, ако приемем че датчик разпр. вал не сработва добре... Ако датчик к.вал не работи хич пали много трудно, но пали...
И в двата случея колата не върви, може да гърми в колектора, гори много, мудна е. Зависи колко зле са кабелите на датчиците.Ако е така както описваш че след трудното палене като я раздвижиш заглъхва при рязко подаване на Педала за газта. То при равномерно, плавно, леко ускорение тези признаци пОооочти ги няма, освен високия разход..
Щом го имаш смени го но провери кабелите как са под маншончето на буксата ако са нацепени изолациите хвърляй в кофата.... Провери на датчика на к.вал как са под маншончето...
Но при тебе има нещо съмнително друго освен това, ако казваш че колата е различна докато работи мудна...
- slep
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Самоков
- Пол: Мъж
- Кара: бангия
- Мечтае да кара: много кончета под капака
Re: Проблем при палене е36 328
Датчик к-вал го замених както по горе писах. На старият не видях да има проблем с кабелите, само на мястото на съединяване на самият датчик с кабела заливката се беше леко прецакала.
Тази седмица ще поръчам кабела за диагностика и след като я дигностицираме ще видим
Тази седмица ще поръчам кабела за диагностика и след като я дигностицираме ще видим
Не всичко което лети се яде
- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: Проблем при палене е36 328
slep написа:Датчик к-вал го замених както по горе писах. На старият не видях да има проблем с кабелите, само на мястото на съединяване на самият датчик с кабела заливката се беше леко прецакала.
Тази седмица ще поръчам кабела за диагностика и след като я дигностицираме ще видим
Принципно датчиците в 98% не излизат като грешка.
Но да като цяло твоя проблем не е за форумджийска диагностика.. Трябва да се гледа на място. Изтривате грешките и раздвижете малко автомобила. Прегледайте живите данни.
Погледни все пак кабелите под маншона до буксата на р.вал.
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Re: Проблем при палене е36 328
Силно препоръчително за тази електроника е оригинален датчик, без афтърмаркет ментаци
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Проблем при палене е36 328
Ако има проблем с датчик - колянов вал - в повечето случаи компютъра го записва като грешка. Много раяко е обратното (да е повреден и да не го запише, но се случва). Не искам да споря с никой колега , казаното го изразявам от опит !
И поведението е различно - в смисъл може датчика да е повредене и колата да пали трудно , а може и изобщо да не пали ....
Това от една страна , от друга страна , както вече няколко пъти се спомена - направи си диагностика (за да се види какво става с електрониката - прегледайте за записани грешки , вижте живи данни , без значение дали диагностиката е форумна или не е форумна ...каквото и да означава това ..... Моя съвет е да гледате автомобила с INPA (не с Делфи и други подобни програми за масово приложение при всякакви марки ). Специално този мотор ще си каже всичко , ако има проблем в електрониката (било на записана грешка , било на живи данни ). Този мотор може да се чете и през USB (в смисъл не търси диагностика за COM-порт).
Ако нищо не излезе от диагностиката , тогава обърни внимание на бензинова помпа , клапан за налягане на горивото (на рейката) и т.н
И поведението е различно - в смисъл може датчика да е повредене и колата да пали трудно , а може и изобщо да не пали ....
Това от една страна , от друга страна , както вече няколко пъти се спомена - направи си диагностика (за да се види какво става с електрониката - прегледайте за записани грешки , вижте живи данни , без значение дали диагностиката е форумна или не е форумна ...каквото и да означава това ..... Моя съвет е да гледате автомобила с INPA (не с Делфи и други подобни програми за масово приложение при всякакви марки ). Специално този мотор ще си каже всичко , ако има проблем в електрониката (било на записана грешка , било на живи данни ). Този мотор може да се чете и през USB (в смисъл не търси диагностика за COM-порт).
Ако нищо не излезе от диагностиката , тогава обърни внимание на бензинова помпа , клапан за налягане на горивото (на рейката) и т.н
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани