проблем с паленето тдс
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: проблем с паленето тдс
Аз като ти казвах още в началото, не ти се вярваше 
Ако имаш някакъв опит с поялник и компютър с 32 битова операционна система и букса за принтер от тия старите широките мога да ти кажа как да си го махнеш и сам за без пари

Ако имаш някакъв опит с поялник и компютър с 32 битова операционна система и букса за принтер от тия старите широките мога да ти кажа как да си го махнеш и сам за без пари

- xetski
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 5.02.2013
- Местоположение: Белене
- Пол: Мъж
- Кара: 740XD
- Мечтае да кара: M8
Re: проблем с паленето тдс
Да така е ама проба грешка . Това с евс-а го оставих като последен вариянт. И да имам си понятие за какво ми говориш имам 2 от нещата но и букса ще си намеря не е проблем. Ако ми обясниш как се маха тоя евс ще съм ти страшно благодатен... 

Re: проблем с паленето тдс
Дано не ми изтрият поста че има някой хора в тоя форум дето с това си вадят хляба и няма да са особенно доволни че го разкривам но както и да е
та сваляш компа, отваряш го и разпояваш ето това малко чипче 93c46
в тоя пдф има информация и снимки на цялата процедура но е на италиянски(позлвай гугъл преводач 2-3 реда са)
http://www.filedropper.com/27_5
та след като разпоиш чипчето запояваш посредством тънки проводници краката му директно към буксата за принтер по тази схема
-----------------------------------------------------
93C46 Parallel port (LPT1)
-----------------------------------------------------
1 (CS) pin 3 (D1)
2 (CLK) pin 2 (D0)
3 (DI) pin 4 (D2)
4 (D0) pin 10 (ACK)
5 (Vss) pin 25 (GND)
6 (N/C) none
7 (N/C) none
8 (Vcc) pin 5 (D3)
-----------------------------------------------------
мушкаш я в компа и пускаш ей тая малка програмка задължително на 32 битов уиндоус(щото на 64 не тръгва
)
http://www.filedropper.com/93c46
прочиташ си информацията от твоя ЕВС записваш я някъде за по сигурно ако се омаже нещо
след това променяш бит-чето на първия ред което съответства на 0B със стойност C0 (в пдф-а от първия линк го има нагледно показано как изглежда та не би трябвало да го объркаш) след това го запаметяваш и това и го записваш на чипа... запояваш по обратния ред и връщаш компа
След това трябва да се окъсят двата дебели кабела от буксата на евс-а които са за релето на стартера (ще ги забележиш много лесно защото са само два дебелите кабели нацялата букса на 1 и 3 пин) режеш ги съединяваш ги с лустер клема да речем или ги запояваш направо и си готов
Мисля че това беше всичко дано не съм пропуснал нещо

та сваляш компа, отваряш го и разпояваш ето това малко чипче 93c46
в тоя пдф има информация и снимки на цялата процедура но е на италиянски(позлвай гугъл преводач 2-3 реда са)
http://www.filedropper.com/27_5
та след като разпоиш чипчето запояваш посредством тънки проводници краката му директно към буксата за принтер по тази схема
-----------------------------------------------------
93C46 Parallel port (LPT1)
-----------------------------------------------------
1 (CS) pin 3 (D1)
2 (CLK) pin 2 (D0)
3 (DI) pin 4 (D2)
4 (D0) pin 10 (ACK)
5 (Vss) pin 25 (GND)
6 (N/C) none
7 (N/C) none
8 (Vcc) pin 5 (D3)
-----------------------------------------------------
мушкаш я в компа и пускаш ей тая малка програмка задължително на 32 битов уиндоус(щото на 64 не тръгва

http://www.filedropper.com/93c46
прочиташ си информацията от твоя ЕВС записваш я някъде за по сигурно ако се омаже нещо
след това променяш бит-чето на първия ред което съответства на 0B със стойност C0 (в пдф-а от първия линк го има нагледно показано как изглежда та не би трябвало да го объркаш) след това го запаметяваш и това и го записваш на чипа... запояваш по обратния ред и връщаш компа
След това трябва да се окъсят двата дебели кабела от буксата на евс-а които са за релето на стартера (ще ги забележиш много лесно защото са само два дебелите кабели нацялата букса на 1 и 3 пин) режеш ги съединяваш ги с лустер клема да речем или ги запояваш направо и си готов

Мисля че това беше всичко дано не съм пропуснал нещо

- xetski
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 5.02.2013
- Местоположение: Белене
- Пол: Мъж
- Кара: 740XD
- Мечтае да кара: M8
Re: проблем с паленето тдс
сърдечно много ти благодаря колега спести ми едни 100 лева и обещавам на колегите от форума че няма да го практикувам на други коли освен на моята 

- xetski
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 5.02.2013
- Местоположение: Белене
- Пол: Мъж
- Кара: 740XD
- Мечтае да кара: M8
Re: проблем с паленето тдс
Във сряда ще го правя че съм на работа и ще ти кажа резултата 

- ivailo0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 371
- Регистриран на: 13.04.2014
- Местоположение: Варна / Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530dA M-Tech ///M-Pack
Re: проблем с паленето тдс
Да повдигна темата. Става въпрос за ТДС, грешката е идентична като от снимката. Правеше проблеми, и накрая тотално отказа да пали. В момента чакам другия ключ да пробвам с него. Някакви идеи?
ПС: транспондера го допирам направо до пръстена ( няколко пъти запали и вече не иска.. ).
ПС: транспондера го допирам направо до пръстена ( няколко пъти запали и вече не иска.. ).
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- xetski
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 5.02.2013
- Местоположение: Белене
- Пол: Мъж
- Кара: 740XD
- Мечтае да кара: M8
Re: проблем с паленето тдс
При мен се оказа че не е ews-а а една от кабелните обувки се е леко окислила и неми е давала добър контакт . Пръснах с контактен спрей цялата букса и проблема ми се реши . 

- xetski
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 5.02.2013
- Местоположение: Белене
- Пол: Мъж
- Кара: 740XD
- Мечтае да кара: M8
Re: проблем с паленето тдс
Колега вземи си бмв скенер и закачи колата пробвай от там да я изчистиш грешката . И кои ключ чакаш .
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани