Масло в турбопътищата е46 320д 150 коня

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 31.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318 i
Мечтае да кара: Камаз

Масло в турбопътищата е46 320д 150 коня

Мнение от salamaleikum » 07 Юни 2015, 12:56

Колеги днес какт оси карам и колата загасна, паля пак гасн. Слизам отварям капака и гледам маркуча от кулера към всмук. колектор станална баница, сплескал се е (пояснявам, че съм сложил алтернативен маркуч, защото оригиналния се беше пробил и омасляваше).Развих скобата махнах маркуча от егр-а и вътре беше доста омаслено, запалих колата работеше си нормално и така се прибрах. ВВъпроса ми е това нормално ли е да има масло към егр-а, респективно всмук. колектор.Преди няколко седмици свалях смукателния колектор да го чистя и имаше доста по малко масло при егр-а навътре в колектора.Какво да правя.Възможно ли е да вкарва много масло, защото смених оригиналния филтър н картернат вентилация с фуилтърче вътре със такъв пак от дару кар но с някакъв клапан вътре без филтър или къде проблема? Благодаря на всички отзовали се предварително.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Масло в турбопътищата е46 320д 150 коня

Мнение от vvasilev1 » 18 Юни 2015, 20:11

Винаги там е омаслено. Ако нямаш загуби на масло, не е проблем.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 31.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318 i
Мечтае да кара: Камаз

Re: Масло в турбопътищата е46 320д 150 коня

Мнение от salamaleikum » 18 Юни 2015, 20:14

Няма загуби, за 10к километра не е мръднало, свалих маркучите на кулера долу само стените са омаслени, значи да съм спокоен :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Масло в турбопътищата е46 320д 150 коня

Мнение от vvasilev1 » 19 Юни 2015, 10:32

salamaleikum написа:Няма загуби, за 10к километра не е мръднало, свалих маркучите на кулера долу само стените са омаслени, значи да съм спокоен :)



Това е си е напълно нормално.
Имай предвид, че преди кулера влизат маслените пари очистени от масления сепаратор.
То няма как да е сухо там. Аз поне не съм виждал автомобил без омаслен маркуч след кулера.
Няма място за притеснение.
Даже вземи и почерпи :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 17.03.2010
Пол: Мъж
Кара: Е39 530D

Re: Масло в турбопътищата е46 320д 150 коня

Мнение от bmw20009 » 22 Юни 2015, 14:49

Имам същия проблем, едно към едно и май стана като смених и аз с новия филтър, като теб, не знам какво да правя вече, имам масло и около филтъра на картерните газове и покрай капачката на маслото :banghead: :banghead: :banghead:
Но имам обаче един приятел със стария филтър, не го я сменял и е сухо на барут, колата си върви и не пуши грам :driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 19.09.2012
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: ШЕ 330d (manual)
Мечтае да кара: bmw f10 m5
Детайли за колата: M-packet Mtech 1

Re: Масло в турбопътищата е46 320д 150 коня

Мнение от SlipX » 22 Юни 2015, 16:31

И аз имах там масло, накрая се оказа че е гарнитура на клапаните. Беше се спекла точно където са 3 и 4 дюза под тях.
Изображение

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook