Проблем с 320 дизел 136
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- mimeto890324
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 26.01.2012
Проблем с 320 дизел 136
Здравейте. Вече съм горда притежателка на Е46 320 д 136 коня, но явно са ми спестили, че сутрин колата трябва да я въртя повече докато запали и като тръгна след 2200-2500 оборота, колата става мудна, все едно не й стига нафта. Ще съм благодарна ако някой може да ме насочи и да ми даде съвет, защото утре ще я карам на диагностика и незнам какво да очаквам. 

- mimeto890324
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 26.01.2012
Re: Проблем с 320 дизел 136
Колата мина днес на диагностика и излиза тази грешка - DDE controlmodule (EEPROM and configuration) номер 42. Нкой може ли да ми каже какво означава?
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем с 320 дизел 136
mimeto890324 написа:Колата мина днес на диагностика и излиза тази грешка - DDE controlmodule (EEPROM and configuration) номер 42. Нкой може ли да ми каже какво означава?
Това DDE май не е от твоята кола. С какъв софтуер правихте диагностиката?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- A-style
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 5.10.2011
- Пол: Мъж
- Кара: спокойно
- Мечтае да кара: по хубави български пътища
Re: Проблем с 320 дизел 136
Трябва да пали от раз ! Провери подгряващите свещи(въпреки че и без тях трябва да пали лесно) , дали ти е зацепено добре гнп-то, може от това да пали трудно и да не върви съответно(НЕвървежа може да е от мн неща -вакууми , дебитомер, егр ,ел клапан на турбото...)
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани