е38 735 надува маркучите

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: е38 735 надува маркучите

Мнение от Nasko_325TD » 18 Юни 2015, 11:22

Перката на климатика отпред тръгва ли ти?Ако не работи може виското да не ти е в час и да не смогва да охлади а тази на климатика е помощна(аварийна).Имах сходен проблем и ми изхвърли един мъркуч отзад между мотора и парното.
И радиатора трябва да е топъл да лъха яко жега от него има ли студена част -значи имаш въздух.Прочети как се обезвъздушава М60/М62 по специфични са малко.И задължително парното на макс,а вентилатора на първа степен като обезвъздушаваш.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 30.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e38 735i
Мечтае да кара: вана
Детайли за колата: M62

Re: е38 735 надува маркучите

Мнение от waterboy » 18 Юни 2015, 18:59

С ново виско съм на 1 седмица а обезвъздушаването не съм на ясно как става и за това ходя по сервизи... знам само от пробката до капачката на разширителният съд а как да пусна вентилатора на 1-ва степен? Не съм с врътки, не съм много сигурен че и сега ще е обезвъздушена като хората сега ми звъннаха че са сменили пак антифриза била уж обезвъздушена и е сменен маркуча които спука, дали може някой да ми обясни подробно като я взема и се прибера как да си я обезвъздуша сам и дали ще мога за да ми е мирна главата че поне няма въздух в системата , трябва ли колата да работи студена ли трябва да е топла ли за радиатора разбрах вече и споменах че карах 10-15 мин 1-вия път и като го проверих на половина беше топъл на половина студен утре ще ходя да си я взема от сервиза

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: е38 735 надува маркучите

Мнение от Nasko_325TD » 19 Юни 2015, 10:43

качваш я на нещо предницата да е по-високо от задната част.Пускаш вентилатора да ти е на 1 чертичка и на 32 градуса - палиш и отиваш отпред.даваш газ леко до към 2-3 об и задържаш пипай маркучите като се повтвърдят развиваш леко пробката и така хубаво е някой да е вътре да гледа стрелката ;)
хубаво е да долееш на другия ден течност антифриз или вода.
http://www.meeknet.co.uk/e31/E31_Coolin ... eeding.htm

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 30.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e38 735i
Мечтае да кара: вана
Детайли за колата: M62

Re: е38 735 надува маркучите

Мнение от waterboy » 19 Юни 2015, 15:23

Добре колега до тука разбрах а тази процедура веднъж ли да я направя и кога да разбера че е добре обезвъздушена, след като отворя пробката предполагам трябва да излезе въздух да я държа развита докато излезе антифриз ли? Трябва сам да се оправям сега ми званеха от сервиза и общо заето май нищо не са свършили сменили са пак антифриз и гръмналия маркуч и на другият ден на напълно студена ми казаха че отвъртст капачката и хвърля водата т.с според мен немогат да я обезвъздушат за да мета водата от съда на студен и не работещ двигател значи има въздух прав ли сам?

p.p утре ще я взема и 2-3 дни няма да я карам ще правя процедурата сутрин с обезвъздушаването белкем изкарам тоя въздух от вътре явно в сервизите които я оставях не могат да я обезвъздушат като хората и от там ми идват като цяло проблемите

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 323
Регистриран на: 25.12.2013
Местоположение: Трявна
Пол: Мъж
Кара: 540i M
Детайли за колата: С бебе в колата...

Re: е38 735 надува маркучите

Мнение от larry_boy » 19 Юни 2015, 22:33

Аз в таз цялата работа, почвам да се съмнявам в какъв точно сервиз е колата...Имал съм подобен проблем и видях с каква лекота се отстрани проблема и за колко кратко време се "хвана" и източника, при това без кампЮтри, мампЮтри и тем подобни.

Аварията бе близо до семейния сервиз, двете клетки бяха заети и затова спрях отпред. Обясних какво е станало, отвориха капака и след 2 мин. видяха спукания маркуч зад главите. Взех колата на бащата да закарам децата и жената и се върнах. През това време са възстановили съединението( което струва 100+лв.) с медна тръбичка ф18 и две скоби, доляли са течност и си "играят" с колата. Единият е зад волана и изпълнява "команди", а другият пипа маркучи, подава газ и побарва виското( но не с ръка)...

След 5 минути знаеха, че виското работи, помпата също, проблема е в ел. петката. По скоро в мотора на същата. Не видях да има някаква дилема с обезвъздушаването. Това да не е москвич...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 26.12.2007

Re: е38 735 надува маркучите

Мнение от turbobanana » 20 Юни 2015, 8:21

Колега, колата ти има проблем, който не е обезвъздушаване!

Sent from my XT1032 using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: е38 735 надува маркучите

Мнение от Nasko_325TD » 20 Юни 2015, 9:52

Пробката се отвърта само когато имаш налягане в системата иначе ефекта е нулев. :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 26.12.2007

Re: е38 735 надува маркучите

Мнение от turbobanana » 20 Юни 2015, 11:56

waterboy написа:Добре колега до тука разбрах а тази процедура веднъж ли да я направя и кога да разбера че е добре обезвъздушена, след като отворя пробката предполагам трябва да излезе въздух да я държа развита докато излезе антифриз ли? Трябва сам да се оправям сега ми званеха от сервиза и общо заето май нищо не са свършили сменили са пак антифриз и гръмналия маркуч и на другият ден на напълно студена ми казаха че отвъртст капачката и хвърля водата т.с според мен немогат да я обезвъздушат за да мета водата от съда на студен и не работещ двигател значи има въздух прав ли сам?

p.p утре ще я взема и 2-3 дни няма да я карам ще правя процедурата сутрин с обезвъздушаването белкем изкарам тоя въздух от вътре явно в сервизите които я оставях не могат да я обезвъздушат като хората и от там ми идват като цяло проблемите

При загряла кола отваряш пробната леко, ако излиза въздух или течност с много мехурчета държиш отворена. Когато започне да изкарва течност, значи е готова. След това изстива, отваряш капачката и доливаш течност ако има нужда. Еднократно е достатъчно. Capisce?

Sent from my XT1032 using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 30.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e38 735i
Мечтае да кара: вана
Детайли за колата: M62

Re: е38 735 надува маркучите

Мнение от waterboy » 20 Юни 2015, 19:51

добре има следното нещо което не може да си обясним днес съм я обезвъздушил термостата отваря целия радиатор е топъл, прочетох че като има студена част значи има въздух всичко ок прибрах се от сервиза проблема е следния колата след обезвъздушаване и доливане на течност и не се кара да отбележа че не се кара системата се пълни отново със въздух и може да се долее още течност :?: в сервиза ми казаха че мешала газта с антифриз т.с техната логика е че пълни маркучите с газ не знам дали е възможно но експериментирахме друго от 3 дни е спряна газта от ботилката отзад и проблема остава и да се кара и да не се кара колата след като се обезвъздуши и долее необходимото количество течност след като мине нощта на сутринта от пробката излиза пак въздух и гълта още течност а ако не се отвори пробката за обезвъздушаване а напрао капачката хвърля антифриз .с според мен от някъде вкарва въздух но не могат да разберат от къде

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 26.12.2007

Re: е38 735 надува маркучите

Мнение от turbobanana » 20 Юни 2015, 19:58

Може да имаш за смяна гарнитура на някоя глава и от там да вкарва въздух. Карай я при някой който е виждал такива коли и разглобени :-)

Sent from my XT1032 using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 30.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e38 735i
Мечтае да кара: вана
Детайли за колата: M62

Re: е38 735 надува маркучите

Мнение от waterboy » 20 Юни 2015, 20:02

или има теч от някъде и губи антифриз и пълни въздух и не могат да намерят от къде или си е за гарнитура аз съм на това мнение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 26.12.2007

Re: е38 735 надува маркучите

Мнение от turbobanana » 20 Юни 2015, 20:05

Бих препоръчал да се изолира газта изцяло и да се възстанови водата както е била оригинално. Това е и първата ми хипотеза, защото на точно 735 ми се е случвало да се свърже водата да изпарителя лошо и да обърка цялото охлаждане.

Sent from my XT1032 using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 30.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e38 735i
Мечтае да кара: вана
Детайли за колата: M62

Re: е38 735 надува маркучите

Мнение от waterboy » 20 Юни 2015, 20:35

колега точно това щях сега да пиша сега ще отвъртя капачката на антифриза и ще я остава така да излиза от някъде въздуха/газта и няма да я карам и вторник сряда ще ч карам на газаджия понеже тук е другия момент колата не се кара... не се кара и маркучите все са твърди в момента газта е спряна от бутилката от едно кранче но това кранче не знам дали е за пускане на газта по системата или за да не мога да пълня газ само може да гадаем но май това което предлагаш е най логичното което може 1-во да се направи

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 26.12.2007

Re: е38 735 надува маркучите

Мнение от turbobanana » 20 Юни 2015, 20:38

Разбери ме, не ти говоря за самата газ, а за водата й. Нея с кранче не можеш да спреш и няма значение колко дни не караш колата!

Sent from my XT1032 using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 2.12.2012
Пол: Мъж
Кара: BMW E38 750i,CL55AMG
Мечтае да кара: Е60 М5 или САМОЛЕТ

Re: е38 735 надува маркучите

Мнение от amgpower » 20 Юни 2015, 21:30

Пълни глупости изписахте за това обезвъздушаване.Двигателя и сам се обезвъздушава.Да не говорим че на термостата има клапан който е точно за обезвъздушаване на големия кръг.Ако всичко е наред на автомобила дори и без да отвори пробката на разширителния съд пак ще се обезвъздуши сама.За тези дето пишат просотити как се обезвъздушава-това е схемата:
1.Сипване на антифриз(двг не работи)
2.Отвиване на пробката на казана(може и без нея щом е отворена капачката)
3.Като излезе шиша за ниво над гърловината,сиреч се е напълнил казана и системата,пали си двг
4.Доливане на течност докато протече от пробката
5.Завиване на пробката и оставане на капачката отворена.
6.Доливане докато шиша се издигне отново.
7.Щом температурата закове вертикала,затваряне на капачката на разширителния съд
8.Изчаква се да отвори термостата
9.След отваряне на термостата,гасене на двг.
10.На сутринта доливане без да се отваря пробката,само капачката.
Ако на сутринта при отваряне на капачката хвърля вода значи има проблем,не трябва да има налягане в охладителната система.
Проблема може да е продухана гарнитура на глава(принципно са метални и е трудно,но с годините всичко е възможно).

Мотора с ваноси или без е.Ако е с ваноси има още един термостат който също може да прави проблеми.

ПредишнаСледваща

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook