Масло в турбопътищата е46 320д 150 коня
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- salamaleikum
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 31.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318 i
- Мечтае да кара: Камаз
Масло в турбопътищата е46 320д 150 коня
Колеги днес какт оси карам и колата загасна, паля пак гасн. Слизам отварям капака и гледам маркуча от кулера към всмук. колектор станална баница, сплескал се е (пояснявам, че съм сложил алтернативен маркуч, защото оригиналния се беше пробил и омасляваше).Развих скобата махнах маркуча от егр-а и вътре беше доста омаслено, запалих колата работеше си нормално и така се прибрах. ВВъпроса ми е това нормално ли е да има масло към егр-а, респективно всмук. колектор.Преди няколко седмици свалях смукателния колектор да го чистя и имаше доста по малко масло при егр-а навътре в колектора.Какво да правя.Възможно ли е да вкарва много масло, защото смених оригиналния филтър н картернат вентилация с фуилтърче вътре със такъв пак от дару кар но с някакъв клапан вътре без филтър или къде проблема? Благодаря на всички отзовали се предварително.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Масло в турбопътищата е46 320д 150 коня
Винаги там е омаслено. Ако нямаш загуби на масло, не е проблем.
- salamaleikum
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 31.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318 i
- Мечтае да кара: Камаз
Re: Масло в турбопътищата е46 320д 150 коня
Няма загуби, за 10к километра не е мръднало, свалих маркучите на кулера долу само стените са омаслени, значи да съм спокоен 

- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Масло в турбопътищата е46 320д 150 коня
salamaleikum написа:Няма загуби, за 10к километра не е мръднало, свалих маркучите на кулера долу само стените са омаслени, значи да съм спокоен
Това е си е напълно нормално.
Имай предвид, че преди кулера влизат маслените пари очистени от масления сепаратор.
То няма как да е сухо там. Аз поне не съм виждал автомобил без омаслен маркуч след кулера.
Няма място за притеснение.
Даже вземи и почерпи

Re: Масло в турбопътищата е46 320д 150 коня
Имам същия проблем, едно към едно и май стана като смених и аз с новия филтър, като теб, не знам какво да правя вече, имам масло и около филтъра на картерните газове и покрай капачката на маслото
Но имам обаче един приятел със стария филтър, не го я сменял и е сухо на барут, колата си върви и не пуши грам



Но имам обаче един приятел със стария филтър, не го я сменял и е сухо на барут, колата си върви и не пуши грам

- SlipX
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 19.09.2012
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: ШЕ 330d (manual)
- Мечтае да кара: bmw f10 m5
- Детайли за колата: M-packet Mtech 1
Re: Масло в турбопътищата е46 320д 150 коня
И аз имах там масло, накрая се оказа че е гарнитура на клапаните. Беше се спекла точно където са 3 и 4 дюза под тях.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани