Намалена динамика при зацепено Виско на 530Д
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
73 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Намалена динамика при зацепено Виско на 530Д
dak написа:За начало ще гледам да сменя термостата и ще видя как ще , ако виското зацепва на 90+ градуса ще си карам с него ако пак зацепва на 75-80 ще го разкарам , грешката дето не си взех старото виско си е мояАз от Мейле като цяло съм доволен и не съм имал никакви проблеми с частите им (основно окачване , водни помпи и т.н.) но виското не излезе качествено. Има и много голямо значение как е съхранявано в складовете , трябва се държи вертикално. Но така ще процедирам , първо термостата и после ще видим. Излишни пари нямам в момента за експерименти. Намалената динамика в жегата почти изчезна след чистене на кулера.
Щом ще сменяш термостата, купи оригинален от БМВ. Вярно, че е по-скъпо от разните заместители, но си струва.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Намалена динамика при зацепено Виско на 530Д
Пускам Ви един лек hint : термостатите имат срок на годност !
Всички оем VAG термостати имат срок на съхранение !
После се връщат в завода за refill ...
Хайде сега някой да сподели кога за последно си е закупил оем термостат ?!
Всички оем VAG термостати имат срок на съхранение !
После се връщат в завода за refill ...
Хайде сега някой да сподели кога за последно си е закупил оем термостат ?!

Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Намалена динамика при зацепено Виско на 530Д
hummer написа:Почисти мапа и затапи егр-а .
Няма да я познаеш
Направено е



Термостат Бер или Сваг (и двата са около 70лв.) кой да взема ?
Re: Намалена динамика при зацепено Виско на 530Д
Колега, вземи си оем и забравяш.
И моят егр работи , даже с него освен ,че загрява много бързо и разходът падна .
Обаче не ми дреме
И моят егр работи , даже с него освен ,че загрява много бързо и разходът падна .
Обаче не ми дреме

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Намалена динамика при зацепено Виско на 530Д
"Забравяш" за около 2 г. Нови, от Дарукар и двата и двата за коша след около 2 г. Нормален консуматив, нищо особено. BEHR е термостата и ОЕМ, доколкото знам. Колкото за кулера, аз за вътре говорех, не за отвън, макар и отвън и отвътре е важно как е. Както сам казваш, че е паднала доста чернилка, явно е бил позатапен.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Намалена динамика при зацепено Виско на 530Д
Ами след като проблема е решен, пиши едно кратко резюме, решението и темата приключва успешно
.

Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Намалена динамика при зацепено Виско на 530Д
С един термостат съм !
За колегите които им предстои смяна на виско предлагам да не си взимат Мейле , тези които чувстват осезаем спад в мощността в жегите да си преплакнат кулерите от вътре и да си проверят връзките. Леко (минимално) "спъване" е нормално при високи температури. Не е добре да карате с антифриз концентрат както беше моя и си гледайте от време на време температурата през тайното меню за да разберете състоянието на охлаждането като цяло и евентуален проблем с термостата. Поздрави и благодаря на всички участници в темета !
За колегите които им предстои смяна на виско предлагам да не си взимат Мейле , тези които чувстват осезаем спад в мощността в жегите да си преплакнат кулерите от вътре и да си проверят връзките. Леко (минимално) "спъване" е нормално при високи температури. Не е добре да карате с антифриз концентрат както беше моя и си гледайте от време на време температурата през тайното меню за да разберете състоянието на охлаждането като цяло и евентуален проблем с термостата. Поздрави и благодаря на всички участници в темета !
Последна промяна dak на 09 Юни 2015, 15:09, променена общо 1 път
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Намалена динамика при зацепено Виско на 530Д
ивчо написа:Пускам Ви един лек hint : термостатите имат срок на годност !
Всички оем VAG термостати имат срок на съхранение !
После се връщат в завода за refill ...
Хайде сега някой да сподели кога за последно си е закупил оем термостат ?!
Аз си купих чисто нов от Бова Кар в Бургас преди точно една година, защото на стария му омекна пружината, който също е ОЕМ, но не помня точно кага го сменях.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Намалена динамика при зацепено Виско на 530Д
krasimir! написа:Колега при моя тдс е същата работа пусна ли климатика и виското зацепва,а без клима много трудно зацепва.Немога дасии го обесня след като при виското няма нищо електроно.
Е колко е сложно да си го обясни човек.
Виското зацепва при висока температура. Като пуснеш ел. перката да духа на радиатора, топлият въздух от радиатора почва да загрява виското, съответно виското зацепва. Много сложно.


Re: Намалена динамика при зацепено Виско на 530Д
Малко по-сложно е защото неми тръгва перката на климатика,а зацепва виското.
73 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани