е46 143к.с.проблем с двигатела Помощ
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ivomek
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 27.04.2012
- Местоположение: Силистра
- Пол: Мъж
- Кара: e46;баничарка;скутер
- Мечтае да кара: нещо което не се чупи
Re: е46 143к.с.проблем с двигатела Помощ

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ivomek
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 27.04.2012
- Местоположение: Силистра
- Пол: Мъж
- Кара: e46;баничарка;скутер
- Мечтае да кара: нещо което не се чупи
- ivomek
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 27.04.2012
- Местоположение: Силистра
- Пол: Мъж
- Кара: e46;баничарка;скутер
- Мечтае да кара: нещо което не се чупи
Re: е46 143к.с.проблем с двигатела Помощ
ivomek написа:http://bmwpower-bg.net/forums/download/file.php?id=271925&mode=view
така вал разпределителен–сменен,кобиличка-сменена,пружини-сменени,гарнитури-сменени,темп.датчици-сменени(не знам защо,мнение на майстора)следва зацепване,палене и колата на празен ход има неприятно тресене и неравна работа,при подаване на газ реагира добре ама празния ход е жив ужас.следва смяна на клапан картерни газове,ако и това не помогне,приемам съвети всякакви.Благодаря
Re: е46 143к.с.проблем с двигатела Помощ
ivomek написа:ivomek написа:http://bmwpower-bg.net/forums/download/file.php?id=271925&mode=view
така вал разпределителен–сменен,кобиличка-сменена,пружини-сменени,гарнитури-сменени,темп.датчици-сменени(не знам защо,мнение на майстора)следва зацепване,палене и колата на празен ход има неприятно тресене и неравна работа,при подаване на газ реагира добре ама празния ход е жив ужас.следва смяна на клапан картерни газове,ако и това не помогне,приемам съвети всякакви.Благодаря
Колко оборота поддържа (и дали мърдат много) на празен ход ? Просто откачи и дебитомера, за да видиш дали не е от него. Също така може и някоя бобина/свещ да са дали "фира".
Добрите шофьори имат остатъци от насекоми по страничните си прозорци! - Валтер Рьорл
- ivomek
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 27.04.2012
- Местоположение: Силистра
- Пол: Мъж
- Кара: e46;баничарка;скутер
- Мечтае да кара: нещо което не се чупи
Re: е46 143к.с.проблем с двигатела Помощ
Taricate написа:ivomek написа:ivomek написа:http://bmwpower-bg.net/forums/download/file.php?id=271925&mode=view
така вал разпределителен–сменен,кобиличка-сменена,пружини-сменени,гарнитури-сменени,темп.датчици-сменени(не знам защо,мнение на майстора)следва зацепване,палене и колата на празен ход има неприятно тресене и неравна работа,при подаване на газ реагира добре ама празния ход е жив ужас.следва смяна на клапан картерни газове,ако и това не помогне,приемам съвети всякакви.Благодаря
Колко оборота поддържа (и дали мърдат много) на празен ход ? Просто откачи и дебитомера, за да видиш дали не е от него. Също така може и някоя бобина/свещ да са дали "фира".
държи 700 оборота мърдат леко но мотора тресе,когато пусна климатика работата му става по равна,бобина съм сменял но тогава беше мъртвец,сега като че ли е по друго.свещи сменени преди година пробег-смешен.остана да видя дебитомера.Благодаря колега.
Re: е46 143к.с.проблем с двигатела Помощ
Ниски са тия 700 об/мин. Може и затова да тресе. Някой да не ги е пипал? Принципно трябва да са 800 (
(+/- 50).
(+/- 50).
Добрите шофьори имат остатъци от насекоми по страничните си прозорци! - Валтер Рьорл
- overclock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 9.07.2005
- Местоположение: София
- Кара: E36 316 96', Е46 316 03'
Re: е46 143к.с.проблем с двигатела Помощ
Taricate написа:Ниски са тия 700 об/мин. Може и затова да тресе. Някой да не ги е пипал? Принципно трябва да са 800 (
(+/- 50).
Не подвеждай колегата

На диагностика никакви грешки ли няма?
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!
Re: е46 143к.с.проблем с двигатела Помощ
overclock написа:Taricate написа:Ниски са тия 700 об/мин. Може и затова да тресе. Някой да не ги е пипал? Принципно трябва да са 800 (
(+/- 50).
Не подвеждай колегата.Оборотите трябва да са точно 700.
На диагностика никакви грешки ли няма?
OK.Понеже всички го разбирате тоя мотор и го плюете... нека да са 700.
Само да спомена, че след като сте го "зацепвали" , оборотите ТРЯБВА да са 800 +/- и МИНИМАЛНО 0.8мм повдигане на клапани. Ако това не е регулирано, оборотите ще са 700 +/- и ще "тресе".
Това се получва ВИНАГИ, когато се свалят валовете или се пипа валвтроника/управлението му/. А именно той регулира оборотите на празен ход. Който не вярва - да пробва !
ЖОКЕР: Хубаво е да се смени ексцентрика (part number: 11377578543), тъй като каза че е надран вала. 99% проблема е там.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Добрите шофьори имат остатъци от насекоми по страничните си прозорци! - Валтер Рьорл
- torettos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 18.07.2013
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: ше: BMW(e46) 143 hp. (N42B20)
- Мечтае да кара: Ново BMW
Re: е46 143к.с.проблем с двигатела Помощ
Номенклатурен номер : 11377578543
Описание : ексцентриченвал
Ед.цена (с ДДС) : 1069.45 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Радваме му са на двигателя... цената колата в мобиле 5к.
Описание : ексцентриченвал
Ед.цена (с ДДС) : 1069.45 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Радваме му са на двигателя... цената колата в мобиле 5к.


Re: е46 143к.с.проблем с двигатела Помощ
torettos написа:Номенклатурен номер : 11377578543
Описание : ексцентриченвал
Ед.цена (с ДДС) : 1069.45 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Радваме му са на двигателя... цената колата в мобиле 5к.
Ок. Правете се на интересни... Номерът го дадох само за информация и ориентир. Щото ЦЯЛ двигател има за 500лв...
Добрите шофьори имат остатъци от насекоми по страничните си прозорци! - Валтер Рьорл
- ivomek
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 27.04.2012
- Местоположение: Силистра
- Пол: Мъж
- Кара: e46;баничарка;скутер
- Мечтае да кара: нещо което не се чупи
Re: е46 143к.с.проблем с двигатела Помощ
overclock написа:Taricate написа:Ниски са тия 700 об/мин. Може и затова да тресе. Някой да не ги е пипал? Принципно трябва да са 800 (
(+/- 50).
Не подвеждай колегата.Оборотите трябва да са точно 700.
На диагностика никакви грешки ли няма?
на диагностика няма грешки,само излизат някви температурни датчици,сменям един друг излиза а колата не е имала никога проблем с температурата.
- ivomek
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 27.04.2012
- Местоположение: Силистра
- Пол: Мъж
- Кара: e46;баничарка;скутер
- Мечтае да кара: нещо което не се чупи
Re: е46 143к.с.проблем с двигатела Помощ
Taricate написа:overclock написа:Taricate написа:Ниски са тия 700 об/мин. Може и затова да тресе. Някой да не ги е пипал? Принципно трябва да са 800 (
(+/- 50).
Не подвеждай колегата.Оборотите трябва да са точно 700.
На диагностика никакви грешки ли няма?
OK.Понеже всички го разбирате тоя мотор и го плюете... нека да са 700.
Само да спомена, че след като сте го "зацепвали" , оборотите ТРЯБВА да са 800 +/- и МИНИМАЛНО 0.8мм повдигане на клапани. Ако това не е регулирано, оборотите ще са 700 +/- и ще "тресе".
Това се получва ВИНАГИ, когато се свалят валовете или се пипа валвтроника/управлението му/. А именно той регулира оборотите на празен ход. Който не вярва - да пробва !
ЖОКЕР: Хубаво е да се смени ексцентрика (part number: 11377578543), тъй като каза че е надран вала. 99% проблема е там.
надран е разпределителния вал понеже е счупена пружината която държи кобиличката,и тя си ходи на където си поиска.а относно оборотите винаги са били 700 но пак си тръгваше трудно трябва повечко газ.а сега и тресе явно не са точните обороти.Благодаря.
- bigfinger
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 18.06.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316i E46 N42B18
Re: е46 143к.с.проблем с двигатела Помощ
Колега Ivomek, ако твоя майстор си разбира от работата би трябвало да хване проблема след ремонта.
Ако тресе както казваш има няколко варианта.
1 Ако тресеше преди ремонта, което аз виждам от клипа, но не мога да преценя дали има цилиндър на високи обороти е по скоро клапан.
2 При смяната на части (предполагам не са нови) кобилиците тази на клапана и тази не ексцентрика има допуски, отбелязани на тях.
Това може да се провери с оригиналната програма на БМВ дали всички цилиндри имат еднакво отваряне на клапаните.
3 Лесно се разбира по една компресия дали няма крив клапан, макар че е малко спорно за някои.
Колегата не се оплаква от загуба на мощност затова залагам на точка 2
Колкото до отваряне на клапаните на празен ход да 0.8 мм. е максималния ход за н42б18.
Поздрави!
Ако тресе както казваш има няколко варианта.
1 Ако тресеше преди ремонта, което аз виждам от клипа, но не мога да преценя дали има цилиндър на високи обороти е по скоро клапан.
2 При смяната на части (предполагам не са нови) кобилиците тази на клапана и тази не ексцентрика има допуски, отбелязани на тях.
Това може да се провери с оригиналната програма на БМВ дали всички цилиндри имат еднакво отваряне на клапаните.
3 Лесно се разбира по една компресия дали няма крив клапан, макар че е малко спорно за някои.
Колегата не се оплаква от загуба на мощност затова залагам на точка 2
Колкото до отваряне на клапаните на празен ход да 0.8 мм. е максималния ход за н42б18.
Поздрави!
Няма ненаказано добро!!!! Китайска поговорка.
- ivomek
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 27.04.2012
- Местоположение: Силистра
- Пол: Мъж
- Кара: e46;баничарка;скутер
- Мечтае да кара: нещо което не се чупи
Re: е46 143к.с.проблем с двигатела Помощ
след дълго стоене в сервиза колата е готова ,последно сменен клапан картерни газове,има леко подобрение,със пуснат климатик е часовник ,следва вдигане на оборотите до 800,че тия 700 са ми много ниски и да се надяваме безаварийни километри. 

29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани