Въпрос за износен съединител.

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 784
Регистриран на: 11.10.2012
Пол: Мъж
Кара: e92, f30
Мечтае да кара: M4

Въпрос за износен съединител.

Мнение от expl0de » 03 Юни 2015, 22:49

Здравейте, сега забелязах, че колата като и подам газ да изпреварвам, някакси няма ряз.(може от жегата да е)
Също като карам на 4та на 4к оборота и натисна до край оборотите се вдигат със 100 и се връщат обратно и тогава си се качват плавно, километража не играе така. Възможно ли е това играене на оборотите да е от двумасовия маховник и да е нормално? Нали са 2 диска с пружинки , или да сменям съединител направо? На 3 5 и 6 също го има играенето.
Последна промяна expl0de на 03 Юни 2015, 22:52, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 9.12.2011
Местоположение: Nessebar
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio, E60 525d

Re: Въпрос за износен съединител.

Мнение от baraccuda » 03 Юни 2015, 22:51

приплъзва съединителя, за смяна е.


Sent from my iPhone using Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Re: Въпрос за износен съединител.

Мнение от Satanism » 04 Юни 2015, 7:41

Не, колега, приплъзването ти е от съединителя, а не от маховика.Което не пречи, като свалиш съединителя и маховика да се окаже за боклука, а някои даже го сменят и профилактично, заедно със съединителя.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 784
Регистриран на: 11.10.2012
Пол: Мъж
Кара: e92, f30
Мечтае да кара: M4

Re: Въпрос за износен съединител.

Мнение от expl0de » 05 Юни 2015, 19:39

Мерси за мненията, ще я закарам на сервиз да я погледнат и ще обслужвам.
Имам и други симптоми, като карах извънградско последния път и слезнах миришеше на изгорял съединител и при потегляне на 1-ва придърпва колата( особено ако не е загряла), без газ изобщо не може да тръгне плавно.

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 9.01.2015

Re: Въпрос за износен съединител.

Мнение от kingss » 05 Юни 2015, 21:12

За да не пускам нова тема да попитам и аз в тази.Моя съединител ми се струва доста твърд ,а отделянето става малко над средата според мен и то трябва да го пускаш доста плавно за да няма едно приритване.Колата е 325 их .За градско каране с тази твърдост е доста изморително.Има ли някои от Бургас да направя сравнение ? Или по какво да съдя дали трябва да се сменя?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 784
Регистриран на: 11.10.2012
Пол: Мъж
Кара: e92, f30
Мечтае да кара: M4

Re: Въпрос за износен съединител.

Мнение от expl0de » 07 Юни 2015, 19:32

https://youtu.be/T38Zw6Ao_QQ На този клип съм снимал какво прави оборотомера. На 24 секунда се вижда как от 3к оборота, като подам пълна газ на 3та, оборотите прескачат със 100, връщат се леко назад и оттам се вдигат плавно.
kingss можеш да видиш дали на твоята кола се получава същото и да споделиш.

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 9.01.2015

Re: Въпрос за износен съединител.

Мнение от kingss » 09 Юни 2015, 20:05

Не при мен това го няма ,но е доста твърд и много рязко зацепва трябва да го пускаш много плавно за да не "рита".

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: Въпрос за износен съединител.

Мнение от vanka7a » 19 Юни 2015, 11:33

kingss, да не си слагал ти или собственика преди теб керамичен? :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 9.01.2015

Re: Въпрос за износен съединител.

Мнение от kingss » 22 Юни 2015, 19:53

Не, поне не ми е казал но не вярвам.Онзи ден намерих в кората на вратата този "клапан" не е клапан по точно стеснител на хидравличната линия на съединитела .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 784
Регистриран на: 11.10.2012
Пол: Мъж
Кара: e92, f30
Мечтае да кара: M4

Re: Въпрос за износен съединител.

Мнение от expl0de » 08 Юли 2015, 16:05

Вижте какво пристигна. Маховик и съединител ЛУК. Чакам си лагерчето и уплътненията на кутията и вала и ще се сменя.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 23.11.2014

Re: Въпрос за износен съединител.

Мнение от koksimir » 09 Юли 2015, 22:24

expl0de написа:Вижте какво пристигна. Маховик и съединител ЛУК. Чакам си лагерчето и уплътненията на кутията и вала и ще се сменя.
Изображение


Колега правилно ли съм запомнил, че караш 320d и ако да имаш ли нещо против да споделиш на каква цена взе комплекта маховик и съединител и откъде?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 22.03.2012
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW R1100GS,BMW R1200GS и E90 330i

Re: Въпрос за износен съединител.

Мнение от martinbvbvbv » 10 Юли 2015, 7:18

От къде го поръча колега, и колко излезе като цена?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 784
Регистриран на: 11.10.2012
Пол: Мъж
Кара: e92, f30
Мечтае да кара: M4

Re: Въпрос за износен съединител.

Мнение от expl0de » 10 Юли 2015, 12:20

колата е 320и маховик от ибей за 1000 лева съединител от ауто про 240 лв За дизел може малко по евтино да се намери.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Re: Въпрос за износен съединител.

Мнение от Satanism » 10 Юли 2015, 12:22

expl0de написа:колата е 320и маховик от ибей за 1000 лева съединител от ауто про 240 лв За дизел може малко по евтино да се намери.

Колега, какво ти беше на маховика?Честно казано за сефте чувам някой да сменя маховик на бензин, профилактично....или въобще :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 784
Регистриран на: 11.10.2012
Пол: Мъж
Кара: e92, f30
Мечтае да кара: M4

Re: Въпрос за износен съединител.

Мнение от expl0de » 19 Юли 2015, 15:34

Съединителят, маховикът и семерингите са сменени. Като отворихме всичко беше заводско. Съединителят беше почти свършил, маховикът имаше повече луфт от новия, но не фрапантно, има още 1 съединител живот в него. масло не беше текло никъде. Лагерчето беше позапекло и по-трудно се въртеше от новото. Това подскачане на оборотите от клипа остана и явно е нормално и се дължи на пружините на маховика. Съединителят сега зцепва малко преди средата, а преди почти накрая и захапва по-бързо, без замисляне. Колата тръгва идеално плавно дори и без газ. Скоростите се сменят по меко и особено задната се вкарва по-лесно. Също и моторът гасне много приятно, старт-стоп системата не я усещам. За мен си струваше. Старият маховик го пускам в 1 обява ако има желаещи.

Следваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook