От LCM A към LCM III ?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
42 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: От LCM A към LCM III ?
хм не би трябвало да има разлика в размерите цъкни една снимка ако не те затруднява
бърз поглед в реал оем показва че модулите са еднакви на Е53 и Е39
бърз поглед в реал оем показва че модулите са еднакви на Е53 и Е39
- vanioboy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 10.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Z4 2.5 & E39 525
- Мечтае да кара: ///M6
Re: От LCM A към LCM III ?
Утре ще щракна на Х5 какъв е,иначе подскажи и тоз новия дето си взех какви глезотийки потдържа за да знам заслужавали си да слагам него или 

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: От LCM A към LCM III ?
Мисля че LCM IIIB има максимума екстри за Е39,дневни на различни проценти,изпрати ме до вкъщи,няма да имаш проблеми с стоповете с реотани и фейсовите фарове и е в пъти по здрав от предишните
ако не ти е проблем кажи какви пари са на л.с.
ако не ти е проблем кажи какви пари са на л.с.
- vanioboy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 10.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Z4 2.5 & E39 525
- Мечтае да кара: ///M6
Re: От LCM A към LCM III ?
Понеже вземам без да гледам се оказа,че и сега си имам на тдс-а LCM3 та дали си заслужава минаването към 3B или 4B?
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
Re: От LCM A към LCM III ?
LCM може ли да се програмира по някакъв начин да ти се светва халогена в посоката на завиване? Сега карам един Сеат 2010 и това е една от функциите ,които много ме кефят.
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: От LCM A към LCM III ?
Предполагам че не,няма как модула да знае накъде завиваш,може би тези с дсц които имат сензора за положение на волана,но едва ли,може би Е60 я имат тая екстра Е -класата от тия години (2003)я има
- bobixaka
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: 15.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39
- Мечтае да кара: BMW М5
Re: От LCM A към LCM III ?
Здравейте, пичове,
поиграх си малко тия дни с моята кошарка и си сложих и аз LCM III, а преди бях с LCM II.
Не ми бачкат мигачите, не бачкат дългите и единия ми (ляв) стоп свети постоянно
Пробвах да си играя с прекодиране малко и направих следните действия:
1. Смених VIN-а (FGSTNR)
2. Врътнах километрите (Odometer) да съвпадат с тези на IKE-то (таблото).
3. Кодирах го да ползва ръчен режим за нивото на фаровете.
4. Смених го от Дизел на Бензин (щото беше от дизеларка модула).
Даже си поиграх малко с глезотийките, направих ринговете да мигат с мигачите
Ама само на аварийки бачка.
Уж всичко стана ОК, ама дедовия
Не мога да ги накарам тия дълги и мигачи да светнат.
И стопа не спря да свети отзад...
Някой знае ли как става номера и какво трябва да се прекодира за да тръгне тая гад мръсна?
поиграх си малко тия дни с моята кошарка и си сложих и аз LCM III, а преди бях с LCM II.
Не ми бачкат мигачите, не бачкат дългите и единия ми (ляв) стоп свети постоянно

Пробвах да си играя с прекодиране малко и направих следните действия:
1. Смених VIN-а (FGSTNR)
2. Врътнах километрите (Odometer) да съвпадат с тези на IKE-то (таблото).
3. Кодирах го да ползва ръчен режим за нивото на фаровете.
4. Смених го от Дизел на Бензин (щото беше от дизеларка модула).
Даже си поиграх малко с глезотийките, направих ринговете да мигат с мигачите

Ама само на аварийки бачка.
Уж всичко стана ОК, ама дедовия

Не мога да ги накарам тия дълги и мигачи да светнат.
И стопа не спря да свети отзад...
Някой знае ли как става номера и какво трябва да се прекодира за да тръгне тая гад мръсна?
- neron525
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 14.04.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е39
Re: От LCM A към LCM III ?
bobixaka написа:Здравейте, пичове,
поиграх си малко тия дни с моята кошарка и си сложих и аз LCM III, а преди бях с LCM II.
Не ми бачкат мигачите, не бачкат дългите и единия ми (ляв) стоп свети постоянно
Пробвах да си играя с прекодиране малко и направих следните действия:
1. Смених VIN-а (FGSTNR)
2. Врътнах километрите (Odometer) да съвпадат с тези на IKE-то (таблото).
3. Кодирах го да ползва ръчен режим за нивото на фаровете.
4. Смених го от Дизел на Бензин (щото беше от дизеларка модула).
Даже си поиграх малко с глезотийките, направих ринговете да мигат с мигачите
Ама само на аварийки бачка.
Уж всичко стана ОК, ама дедовия
Не мога да ги накарам тия дълги и мигачи да светнат.
И стопа не спря да свети отзад...
Някой знае ли как става номера и какво трябва да се прекодира за да тръгне тая гад мръсна?
Колега аз имах подобни проблеми и го смених защото си мислех че е развален ( и сега така мисла де) а преди това си работеше.
Нямаще
Отляво преден мигач ,халоген,дългия
Дясно заден мигач
Незнам ама предполагам че е прецакан нещо
Re: От LCM A към LCM III ?
bobixaka написа:Някой знае ли как става номера и какво трябва да се прекодира за да тръгне тая гад мръсна?
Със NCS Expert става номера
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: От LCM A към LCM III ?
bobixaka написа:Здравейте, пичове,
поиграх си малко тия дни с моята кошарка и си сложих и аз LCM III, а преди бях с LCM II.
Не ми бачкат мигачите, не бачкат дългите и единия ми (ляв) стоп свети постоянно
Пробвах да си играя с прекодиране малко и направих следните действия:
1. Смених VIN-а (FGSTNR)
2. Врътнах километрите (Odometer) да съвпадат с тези на IKE-то (таблото).
3. Кодирах го да ползва ръчен режим за нивото на фаровете.
4. Смених го от Дизел на Бензин (щото беше от дизеларка модула).
Даже си поиграх малко с глезотийките, направих ринговете да мигат с мигачите
Ама само на аварийки бачка.
Уж всичко стана ОК, ама дедовия
Не мога да ги накарам тия дълги и мигачи да светнат.
И стопа не спря да свети отзад...
Някой знае ли как става номера и какво трябва да се прекодира за да тръгне тая гад мръсна?
колега според мен този модул е дефектирал щом свети постоянно този стоп.
до сега съм сменял много лайт модули и никога не са се държали така.. прекодирането не влияе особенно на поведенито му .. просто някои неща може да не са пуснати но не вярвам някои дакои да си е кодирал да му свети единия стоп..
ти на преди фейс кола ли го слагаш?
- bobixaka
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: 15.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39
- Мечтае да кара: BMW М5
Re: От LCM A към LCM III ?
колега според мен този модул е дефектирал щом свети постоянно този стоп.
до сега съм сменял много лайт модули и никога не са се държали така.. прекодирането не влияе особенно на поведенито му .. просто някои неща може да не са пуснати но не вярвам някои дакои да си е кодирал да му свети единия стоп..
ти на преди фейс кола ли го слагаш?
Да, колега, на преди фейслифтова кола го слагам. Е39 1997г. с ЛЕД фейслифтосани стопове и Ксенонови фейслифтосани фарове

Разбрах, че трябва да се смени лостчето на мигачите за да тръгне.
Ама после като се почне.... не може само едно лостче да смениш, трябва всички лостчета, после лентовия кабел на волана, после преработка на волана...
Голям филм...
Иначе прекодирането е лесна работа, особено с BMW Scanner 1.4... направено е като за прости хора, само цъкаш и всичко се програмира само

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: От LCM A към LCM III ?
bobixaka написа:колега според мен този модул е дефектирал щом свети постоянно този стоп.
до сега съм сменял много лайт модули и никога не са се държали така.. прекодирането не влияе особенно на поведенито му .. просто някои неща може да не са пуснати но не вярвам някои дакои да си е кодирал да му свети единия стоп..
ти на преди фейс кола ли го слагаш?
Да, колега, на преди фейслифтова кола го слагам. Е39 1997г. с ЛЕД фейслифтосани стопове и Ксенонови фейслифтосани фарове
Разбрах, че трябва да се смени лостчето на мигачите за да тръгне.
Ама после като се почне.... не може само едно лостче да смениш, трябва всички лостчета, после лентовия кабел на волана, после преработка на волана...
Голям филм...
Иначе прекодирането е лесна работа, особено с BMW Scanner 1.4... направено е като за прости хора, само цъкаш и всичко се програмира само
Трябва да кодираш и модула към колата ти, не само тия неща които си описал. Тогава ще тръгне всичко.

42 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани