Тампони на макферсон!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
16 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Тампони на макферсон!
Разбира се, че знам какви сили действат на въпросният лагер, аз иначе ще пиша ли?Обяснявам още веднъж и ще се постарая да е за последно.Аксиални-действа им ЕДИНСТВЕНО И САМО силата на сгъване и разгъване на амортисьора!Той и само той-НИЩО друго.Всички сме свивали амортисьор и знаем колко "трудно" става това.При екстремен удар както вече писах, се отваря разтоварващ клапан и свиването става пще по-лесно.Радиални сили-те също не са кой знае колко големи-имаме десетина сантиметра рамо долу при тъй наречения шенкел, срещу 60-70см разстояние горе до въпросния лагер.Тоест страничен удар в колелото с 200 кила да речем ще го разделим на шест, което ще рече 30.Нищо особено за преодоляване.Дори и да имаме по-силен страничен удар, по-скоро ще се изкриви стеблото на амортис'ора, отколкото да се разбие лагерчето.Тези доводи стигат ли?Ето и един достатъчно простичък, да не си тормозиш мозъка-тези лагерчета не случайно са толкова малки и държат.....
Колкото за "възел, който не е определен от завода да се ремонтира" - имаш ли да кажеш нещо за възстановяване на накрайници, шарнири и подобни??Що не излезеш малко от рамката, която ти чертае завода?БМВ да си твърдят и прокламират каквото си щат-ние си имаме глави и сме господари на действията си.
А иначе според мен "да спести 80-100 лв за два тампона" е най-глупавото което си написал, дори и да се обидиш.50 евро на час(щото толкова трае въпросната процедура) си е отлично заплащане дори и в западна Европа.Отделно че, нито му знаеш моментното финансовото състояние на човека, нито знаеш защо го прави.Не гледай само от собствената си камбанария-всички сме различни.Така както днес е спестил 100, утре може да те изненада пропилявайки 10 000 за някоя глупост според твоите разбирания.Може да обича просто да се човърка.Може да иска да се учи, а как да се научи като не греши?
Колкото за "възел, който не е определен от завода да се ремонтира" - имаш ли да кажеш нещо за възстановяване на накрайници, шарнири и подобни??Що не излезеш малко от рамката, която ти чертае завода?БМВ да си твърдят и прокламират каквото си щат-ние си имаме глави и сме господари на действията си.
А иначе според мен "да спести 80-100 лв за два тампона" е най-глупавото което си написал, дори и да се обидиш.50 евро на час(щото толкова трае въпросната процедура) си е отлично заплащане дори и в западна Европа.Отделно че, нито му знаеш моментното финансовото състояние на човека, нито знаеш защо го прави.Не гледай само от собствената си камбанария-всички сме различни.Така както днес е спестил 100, утре може да те изненада пропилявайки 10 000 за някоя глупост според твоите разбирания.Може да обича просто да се човърка.Може да иска да се учи, а как да се научи като не греши?
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
16 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани