Смяна ECU на Е46 м43 318и
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- emobebo
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 21.05.2015
- Местоположение: GERMANU
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
Смяна ECU на Е46 м43 318и
Здравейте колеги! Имам въпрос към вас и ще ви бъда много благодарен ако споделите знания с мен. При смяна, на компютъра (ECU) на е46 м43 от друга кола ще има ли нужда да се сменят ключ,имобилайзер и друга електроника?
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Смяна ECU на Е46 м43 318и
emobebo написа:Здравейте колеги! Имам въпрос към вас и ще ви бъда много благодарен ако споделите знания с мен. При смяна, на компютъра (ECU) на е46 м43 от друга кола ще има ли нужда да се сменят ключ,имобилайзер и друга електроника?
може и само компа.
- emobebo
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 21.05.2015
- Местоположение: GERMANU
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
Re: Смяна ECU на Е46 м43 318и
Благодаря!
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Смяна ECU на Е46 м43 318и
Компютъра трябва да се синхронизира с EWS-a (предполагам си наясно с това ).....
- emobebo
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 21.05.2015
- Местоположение: GERMANU
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
Re: Смяна ECU на Е46 м43 318и
Здравейте отново! Стигнах до там да сменям компа понеже колата има следните симптоми. Бмв м43 Е46 118 кс работи на два цилиндъра не подава ток на 2-ри и 3-ти. Сменени са сензори разпределителен и колянов с нови. Центровката съм я проверил с специален комплект за зацепване. Бобина и кабели съответно свещи нови. Проверено е също всички кабели от бобина към компа и от сензори към компа за евентуално нараняване или скъсване. След всички тези процедури смених компа (ECU) EWS ключ с ключалка от друга кола и пак нищо. Ток няма на тия два цилиндъра
На диагноза нищо като грешки. Зад жабката обаче се чува едно от релетата от ляво на дясно 1-во щрака постоянно при запалена кола. Размених го с друго пак то си щрака. Не разбирам много от електроника но явно проблема е електрически и ако някой може да ме насочи ще съм му много благодарен. Живея в Германия и тук е много скъпо в сервиз на БМВ а и им нямам никакво доверие
Предпочитам с ваша помощ да реша проблема.


- emobebo
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 21.05.2015
- Местоположение: GERMANU
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
Re: Смяна ECU на Е46 м43 318и
Проблема го открих
Отстраних сензора на коляновия вал и с показалеца бръкнах да напипам зъбното колело. Въртейки на ръка коляновия вал и допирайки с пръст всеки от зъбите в един момент усетих че липсват една дузина.
как се е получило това да се откърти парче от зъбният венец не знам.


6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани