Проблем с ЛЦМ ???????

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 14.04.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: Е39

Проблем с ЛЦМ ???????

Мнение от neron525 » 11 Май 2015, 23:25

Здравейте колеги
Преди 3 дни бях на преглед и всичко си беше ок.
От вчера като пусна дългите и светка само единия смених крушката но пак не светна
а късия го има като се загледах няма и габарита и халогена и това все от едната страна а
и мъгливката отзад също пак от тази страна та четох за различни симптоми от този модул но не намерх сходни иначе другите светлини си работат
Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем моля да сподели

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Проблем с ЛЦМ ???????

Мнение от ares2 » 21 Май 2015, 19:15

най добре пробваи с друг модул
ако с него е ок явно проблема е в ЛЦМ
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Проблем с ЛЦМ ???????

Мнение от stony1 » 21 Май 2015, 20:27

Колега, сменяй LCM, но по възможност с LCM3.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Проблем с ЛЦМ ???????

Мнение от ares2 » 22 Май 2015, 23:37

да.. 1 и 2 са изградени по по-различен начин и явно не са много сполучливи за след 17 години употреба.
при 3-4 вероятно няма това греене..
но продължавам да твърдя както и в други теми, че проблема на ЛЦМ на Е39 е разположението му.. там лесно влиза вода и модула или започва да корозира или радиаторите не охлеждат както трябва елементите или просто изгаря от влага
при отворено стъкло дори може да се намокри.. да не говорим за течове от тавана и тн
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Проблем с ЛЦМ ???????

Мнение от stony1 » 23 Май 2015, 10:09

ares2 написа:да.. 1 и 2 са изградени по по-различен начин и явно не са много сполучливи за след 17 години употреба.
при 3-4 вероятно няма това греене..
но продължавам да твърдя както и в други теми, че проблема на ЛЦМ на Е39 е разположението му.. там лесно влиза вода и модула или започва да корозира или радиаторите не охлеждат както трябва елементите или просто изгаря от влага
при отворено стъкло дори може да се намокри.. да не говорим за течове от тавана и тн


Това е поправимо с една малка модификация - добавяне на активно охлаждане (обдухване) на модула, но при наличието на толкова много коли, продавани на части, просто не си струва усилията.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 14.04.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: Е39

Re: Проблем с ЛЦМ ???????

Мнение от neron525 » 24 Май 2015, 21:11

Благодаря колеги :bowdown: :bowdown: :bowdown:
Смених го преди седмица оказа се от него само трябва да се прекодира беше лцм3 и сложих същия
незнам само дали този е ОК защото като запаля ми светва че имам изгорели крушки на стоповете а всичко си свети .
Още един път благодаря

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Проблем с ЛЦМ ???????

Мнение от ares2 » 25 Май 2015, 22:59

прегеледай крушките добре
може някоя да не контактува какво трябва. и при мен се обажда по някога така за фог лаитс или какво ли не.. позачистих ги и се оправиха
като го прекодираш ще видиш какво става.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 245
Регистриран на: 14.02.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: E39 520i

Re: Проблем с ЛЦМ ???????

Мнение от kluna_ » 26 Май 2015, 8:46

транзисторите на лцм-а работят в силно импулсен режим и радиатора им е напълно достатъчен. Не е това проблема. По скоро стареенето и марката сименс на мощните ключове
Изображение

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook