Проблем с ЛЦМ ???????
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- neron525
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 14.04.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е39
Проблем с ЛЦМ ???????
Здравейте колеги
Преди 3 дни бях на преглед и всичко си беше ок.
От вчера като пусна дългите и светка само единия смених крушката но пак не светна
а късия го има като се загледах няма и габарита и халогена и това все от едната страна а
и мъгливката отзад също пак от тази страна та четох за различни симптоми от този модул но не намерх сходни иначе другите светлини си работат
Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем моля да сподели
Преди 3 дни бях на преглед и всичко си беше ок.
От вчера като пусна дългите и светка само единия смених крушката но пак не светна
а късия го има като се загледах няма и габарита и халогена и това все от едната страна а
и мъгливката отзад също пак от тази страна та четох за различни симптоми от този модул но не намерх сходни иначе другите светлини си работат
Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем моля да сподели
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем с ЛЦМ ???????
Колега, сменяй LCM, но по възможност с LCM3.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Проблем с ЛЦМ ???????
да.. 1 и 2 са изградени по по-различен начин и явно не са много сполучливи за след 17 години употреба.
при 3-4 вероятно няма това греене..
но продължавам да твърдя както и в други теми, че проблема на ЛЦМ на Е39 е разположението му.. там лесно влиза вода и модула или започва да корозира или радиаторите не охлеждат както трябва елементите или просто изгаря от влага
при отворено стъкло дори може да се намокри.. да не говорим за течове от тавана и тн
при 3-4 вероятно няма това греене..
но продължавам да твърдя както и в други теми, че проблема на ЛЦМ на Е39 е разположението му.. там лесно влиза вода и модула или започва да корозира или радиаторите не охлеждат както трябва елементите или просто изгаря от влага
при отворено стъкло дори може да се намокри.. да не говорим за течове от тавана и тн
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем с ЛЦМ ???????
ares2 написа:да.. 1 и 2 са изградени по по-различен начин и явно не са много сполучливи за след 17 години употреба.
при 3-4 вероятно няма това греене..
но продължавам да твърдя както и в други теми, че проблема на ЛЦМ на Е39 е разположението му.. там лесно влиза вода и модула или започва да корозира или радиаторите не охлеждат както трябва елементите или просто изгаря от влага
при отворено стъкло дори може да се намокри.. да не говорим за течове от тавана и тн
Това е поправимо с една малка модификация - добавяне на активно охлаждане (обдухване) на модула, но при наличието на толкова много коли, продавани на части, просто не си струва усилията.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- neron525
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 14.04.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е39
Re: Проблем с ЛЦМ ???????
Благодаря колеги
Смених го преди седмица оказа се от него само трябва да се прекодира беше лцм3 и сложих същия
незнам само дали този е ОК защото като запаля ми светва че имам изгорели крушки на стоповете а всичко си свети .
Още един път благодаря



Смених го преди седмица оказа се от него само трябва да се прекодира беше лцм3 и сложих същия
незнам само дали този е ОК защото като запаля ми светва че имам изгорели крушки на стоповете а всичко си свети .
Още един път благодаря
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Проблем с ЛЦМ ???????
прегеледай крушките добре
може някоя да не контактува какво трябва. и при мен се обажда по някога така за фог лаитс или какво ли не.. позачистих ги и се оправиха
като го прекодираш ще видиш какво става.
може някоя да не контактува какво трябва. и при мен се обажда по някога така за фог лаитс или какво ли не.. позачистих ги и се оправиха
като го прекодираш ще видиш какво става.
- kluna_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 14.02.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: Проблем с ЛЦМ ???????
транзисторите на лцм-а работят в силно импулсен режим и радиатора им е напълно достатъчен. Не е това проблема. По скоро стареенето и марката сименс на мощните ключове
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани