520и пуши
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
520и пуши
Здравейте колеги..Колата пуши сиво-бял пушек когато намалявам на полегнал полицай и минавам на втора при самото натискане на газта изпушва и след това не пуши...В смисъл при постоянно даване на газ не пуши,само при "първичното натискане на газта"...Понякога пуши и сутрин при запалване и форсиране 4000-5000 оборота,но тогава е минимално....Клапана на картерните ли е или гумички и т.н....Благодаря предварително
Забравих да кажа,че понякога когато е топло навън и колата е загряла 96-97 градуса при спиране на светофар ме "настига "отново пушека....Консумацията на масло немога точно да я определя,защото от гарнитурата на картера ми подкапва малко 


- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: 520и пуши
има три варианта
конденз - много вероятно
масло- гумички
антифриз - гарнитура
ако е първото ще пуши само гоакто загрее добре колата и след като покараш няколко часа
ако караш много градско пак става така
аз онзи ден си смених генерацията и източих доста вода от задното гърне. колата се кара на газ и мотора е в доста добро състояние.. нито пипа антифриза нито гори нещо непредвидено, но така кадеше от този конденз в генерацията..
конденз - много вероятно
масло- гумички
антифриз - гарнитура
ако е първото ще пуши само гоакто загрее добре колата и след като покараш няколко часа
ако караш много градско пак става така
аз онзи ден си смених генерацията и източих доста вода от задното гърне. колата се кара на газ и мотора е в доста добро състояние.. нито пипа антифриза нито гори нещо непредвидено, но така кадеше от този конденз в генерацията..
- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: 520и пуши
Ако е гарнитурата и съответно меша водата не би ли трябвало да дуе маркучите ведната след запалване?При сестра ми го имаше този проблем и след запалване (2-3 мин, работа) започваше да ври водата и маркучите бяха камък?Пуши предимно когато загрее както ти казваш да кажем от 85-90 градуса нагоре...преди това няма грешка.Със загряването на мотора и започването да пушляви се появява едно прекъсване в ниските предимно на газ.На бензин е съвсем леко и не винаги....
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: 520и пуши
Свали си клапана на картерните - разглоби го, виж му мембраната как е, измии го и го събери пак, ако мембраната е Ок. После пробвай пак - почни от евтините варианти и движи нагоре по веригата.
- gsi_leo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 351
- Регистриран на: 9.08.2009
- Местоположение: софия кв.Редута
- Пол: Мъж
- Кара: LX62314
- Мечтае да кара: e31 860
- Детайли за колата: Бърза,Мощна,Вечна
Re: 520и пуши
Ако не е сменян никога клапана за картерни газове е хубаво е да се смени.Но е много вероятно и да е гумички на клапаните.
-0896965069-Сашо
...готов да помогне всекиму...
...готов да помогне всекиму...
- gelermoto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 219
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528I
- Мечтае да кара: Е60
Re: 520и пуши
gsi_leo написа:Ако не е сменян никога клапана за картерни газове е хубаво е да се смени.Но е много вероятно и да е гумички на клапаните.
Ако са гумички на трябва ли да е син,сив пушек?
Сега и времето е топло и едва ли е конденз.
Колега отиди на газ анализатор

- gsi_leo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 351
- Регистриран на: 9.08.2009
- Местоположение: софия кв.Редута
- Пол: Мъж
- Кара: LX62314
- Мечтае да кара: e31 860
- Детайли за колата: Бърза,Мощна,Вечна
- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: 520и пуши
Няма значение дали е на втора в градски условия или от 5та на 4-та при извънградски условия...Прави го същия номер при загрят двигател...Относо колегата,който предлага анализатора..Къде могат да ми направят такова нещо? 

- gelermoto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 219
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528I
- Мечтае да кара: Е60
Re: 520и пуши
stenlipk написа:Няма значение дали е на втора в градски условия или от 5та на 4-та при извънградски условия...Прави го същия номер при загрят двигател...Относо колегата,който предлага анализатора..Къде могат да ми направят такова нещо?
В някой сервиз колега повечето вече вършат такава услуга

Re: 520и пуши
Колега аз също карам 20ка, като тебе и на твое място при подобен проблем, нямаше да хабя пари за да ми кажат, че умрялата 20ка е съвсем умряла:) остави я да издъхне в някое кръгово и скачай на 28



- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: 520и пуши
Ще пробвам с клапана на картерните както каза колегата...четох че от него също пушляви 

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: 520и пуши
по логиката за умряла 20 ка, доста пъти съм попадал на умрели 2.5 и 2.8 та смяната на мотора не е голямо решение. все пак слагаш двигател на 15 години. шанса да е поумрял е 1:4. от един износен мотор на друг..
по добре е да се ревизира един двигател и да се затвори като хората. не е евтина процедура но си заслужава ако си ти е кола за каране
по добре е да се ревизира един двигател и да се затвори като хората. не е евтина процедура но си заслужава ако си ти е кола за каране
Re: 520и пуши
ares2 написа:по логиката за умряла 20 ка, доста пъти съм попадал на умрели 2.5 и 2.8 та смяната на мотора не е голямо решение. все пак слагаш двигател на 15 години. шанса да е поумрял е 1:4. от един износен мотор на друг..
по добре е да се ревизира един двигател и да се затвори като хората. не е евтина процедура но си заслужава ако си ти е кола за каране
Попринцип, е въпрос на лична преценка да




- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: 520и пуши
е ако ще сменяш мотор опредлено не си струва да купи Б20
да не говорим, че и Б25 е с една идея по жив от 190 те Nм на 2.0
н.. по-скоро искам да кажа, че е опасно да сложи мотор с неизвестно състояние каквито са 90% от продаващите се..

н.. по-скоро искам да кажа, че е опасно да сложи мотор с неизвестно състояние каквито са 90% от продаващите се..
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани