е39: равносметка след 2 години
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
48 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
е39: равносметка след 2 години
След малко повече от 2 години и 80к км, реших да направя една равносметка.
Като цяло, ремонтите за този период бяха малко и никой от тях не е бил тежък.
преден десен лагер
задната чистачка
хидравличното отваряне на багажника
ксеноновите крушки и запалките (само едната запалка се предаде, ама аз смених и двете, барабар с крушките)
предни амортисьори
вакуумите на турбото
всичките дискове (не правете грешката да си купувате АТЕ)
редовно обслужване
От няколко дни се каня, но все не ми остава време, да погледна защо заден ляв прозорец спря да работи, защо стъклената врата на багажника се отваря и защо парктроникът откачи.
Само едно голямо оплакване имам и това е ромбоидният ключ. Колата я купих само с 1 ключ, който след месец тотално отказа, та си поръчах резервен от БМВ, платих 320 лева за него, но удовлетворение нямам - в 70% от случаите трябва да натисна няколко пъти, докато сработи централното и трябва винаги да съм много близо до колата. А в 10% от случаите ми идва да го хвърля някъде, понеже опитвам по много повече пъти и резултат никакъв.
Също ме дразни и фактът, че "нещо е различно в моята кола" и в най-добрия сервиз за аудио техника в Стара Загора не успяха да свържат един ГРОМ, та си го возя в жабката от година и половина вече и си слушам 6-те диска в чейнджъра, когато мога, щото от време на време и той отказва. В тоя ред на мисли - радиото също няма добро приемане извън града.
Прискърцването на пластмаси е неизбежно, пътищата са ужасни...
С това казано, нямам от какво друго да се оплача. Колата е страхотна. Ако не ви се свидят пари за поддръжката, ще я карате дълго.
Като цяло, ремонтите за този период бяха малко и никой от тях не е бил тежък.








От няколко дни се каня, но все не ми остава време, да погледна защо заден ляв прозорец спря да работи, защо стъклената врата на багажника се отваря и защо парктроникът откачи.
Само едно голямо оплакване имам и това е ромбоидният ключ. Колата я купих само с 1 ключ, който след месец тотално отказа, та си поръчах резервен от БМВ, платих 320 лева за него, но удовлетворение нямам - в 70% от случаите трябва да натисна няколко пъти, докато сработи централното и трябва винаги да съм много близо до колата. А в 10% от случаите ми идва да го хвърля някъде, понеже опитвам по много повече пъти и резултат никакъв.
Също ме дразни и фактът, че "нещо е различно в моята кола" и в най-добрия сервиз за аудио техника в Стара Загора не успяха да свържат един ГРОМ, та си го возя в жабката от година и половина вече и си слушам 6-те диска в чейнджъра, когато мога, щото от време на време и той отказва. В тоя ред на мисли - радиото също няма добро приемане извън града.
Прискърцването на пластмаси е неизбежно, пътищата са ужасни...
С това казано, нямам от какво друго да се оплача. Колата е страхотна. Ако не ви се свидят пари за поддръжката, ще я карате дълго.
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
Re: е39: равносметка след 2 години
интересно ми е, на колко км е колата, или поне на колко пише че е?
- gsi_leo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 351
- Регистриран на: 9.08.2009
- Местоположение: софия кв.Редута
- Пол: Мъж
- Кара: LX62314
- Мечтае да кара: e31 860
- Детайли за колата: Бърза,Мощна,Вечна
Re: е39: равносметка след 2 години
Аз моя ключ си го направих в София,Дружба 2,за 40лв./ключ+чип/,отначало трудно се натискаха бутоните,но с времето улегнаха. 

-0896965069-Сашо
...готов да помогне всекиму...
...готов да помогне всекиму...
- cezarre
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 19.08.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318 i touring,520d touring
- Детайли за колата: 318i 1999год. ,520d 2010год.
Re: е39: равносметка след 2 години
Здрасти колега.Дай повече инфо за колата:мотор,купе и т.н.Ключа можеш да пробваш обучение,има клипове с подробности.Последно>на който му хареса тази марка отърване няма
влиза под кожата........

- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Re: е39: равносметка след 2 години
@2bar написа:интересно ми е, на колко км е колата, или поне на колко пише че е?
Колата е на почти 300 000 вече, с мотора не съм брал ядове никакви, освен вакуумите.
gsi_leo написа:Аз моя ключ си го направих в София,Дружба 2,за 40лв./ключ+чип/,отначало трудно се натискаха бутоните,но с времето улегнаха.
За ключа имаше и по-евтини варианти, да, но аз си падам по оригиналните части

cezarre написа:Здрасти колега.Дай повече инфо за колата:мотор,купе и т.н.Ключа можеш да пробваш обучение,има клипове с подробности.Последно>на който му хареса тази марка отърване нямавлиза под кожата........
2003 530dA touring е колата, но за ключа не си ме разбрал - нямам проблем с обучението, а с обхвата му.
hummer написа:Какво му е на грома?
Ако имаш навигация не знам дали ставаше
На Грома нищо му няма, но на моята кола не успяха да го подкарат - изкарва само името на песента на екрана, но звук няма. Някой ако има желание, мога да го продам, че да влезе в употреба, вместо да стои в жабката

Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- gsi_leo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 351
- Регистриран на: 9.08.2009
- Местоположение: софия кв.Редута
- Пол: Мъж
- Кара: LX62314
- Мечтае да кара: e31 860
- Детайли за колата: Бърза,Мощна,Вечна
Re: е39: равносметка след 2 години
Поне да работеше като оригинален/ключа/...относно гром-а,ти с какво музикално оборудване си в колата.И дай цена все пак.
-0896965069-Сашо
...готов да помогне всекиму...
...готов да помогне всекиму...
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Re: е39: равносметка след 2 години
gsi_leo написа:Поне да работеше като оригинален/ключа/...относно гром-а,ти с какво музикално оборудване си в колата.И дай цена все пак.
Колата е с DSP, а с грома ще се разделя за 170 лева, ако има мераклии - да пишат.
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
Re: е39: равносметка след 2 години
Става, но трябва да се прекара през коаксиалното кабелче, което ползва и чейнджъра
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: е39: равносметка след 2 години
Неговото DSP едва ли е свързано с коаксиалния кабел към чейнджъра.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- VIKING_WARRIOR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 13.07.2013
- Пол: Мъж
- Кара: AMG 560SEC WB 1990
- Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
- Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.
Re: е39: равносметка след 2 години
Andronoff написа:След малко повече от 2 години и 80к км, реших да направя една равносметка.
Като цяло, ремонтите за този период бяха малко и никой от тях не е бил тежък.
преден десен лагер
задната чистачка
хидравличното отваряне на багажника
ксеноновите крушки и запалките (само едната запалка се предаде, ама аз смених и двете, барабар с крушките)
предни амортисьори
вакуумите на турбото
всичките дискове (не правете грешката да си купувате АТЕ)
редовно обслужване
От няколко дни се каня, но все не ми остава време, да погледна защо заден ляв прозорец спря да работи, защо стъклената врата на багажника се отваря и защо парктроникът откачи.
С това казано, нямам от какво друго да се оплача. Колата е страхотна. Ако не ви се свидят пари за поддръжката, ще я карате дълго.
Браво. Колега завиждам Ти Благородно. Явно си уцелил стабилна машина. Това което изброяваш не са никакви проблеми и ремонти. Супер състояние за изминалите километри.
Sent from my iPhone 6 Plus 128GB using Tapatalk
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.
Re: е39: равносметка след 2 години
Може ли да попитам колегата какво има против АТЕ дисковете, че такива съм поръчал и чакам да дойдат.
След няколко дни и нашата ще навърши две години откакто я имаме.
523i SE 1998, взехме я на оригинални 131 хиляди мили, вече съм и врътнал 15-тина хиляди мили отгоре.

Взехме я почти за без пари - 590 лири, като беше доста позанемарена.
Лека полека съм и изчистил всички проблеми, като не е имало нищо драматично.
Сменени:
1. Биалетки
2. Тампони стабилизараща предна щанга
3. Един амортесьор преден
4. Един повдигач на стъкло
5. Предни лагери
6. Предни дискове и накладки - сега ще ги сменям пак че ги опекох
7. Съединител и двумасов маховик - оригиналният беше тръгнал да си заминава
8. Две предни гуми
9. Свещи
10. Уплътнение капака на главата
11. Маркуча на ваноса
12. Датчик колянов вал
13. Един термо датчик на радиатора
14. Акумулатор
15. Консумативи
16. Задни спирачни маркучи, че тука прегледите са сериозни
17. Термостат
Сега съм и намислил ъпгрейд на предните спирачни дискове и керамични накладки. Смяна резервоара на хидравликата и смяна на хидравличната течност, смяна спирачна течност и обезвъздушаване. Задни гуми.
Като цяло за парите, които съм дал, колата е бомба. Алтернативата е да взимам нещо 2-3 годишно на лизинг, но математиката показва, че Е39-ката ми идва по-евтино. Отделно, че вече съм излекувал всичко дето имаше да се лекува.
Как я купихме, съм писал тук:
http://www.forum.bmwpower-bg.net/forums ... 0189447f42
E39, добре проектирана машина, жал ми е че вече не се произвеждат. Единствено бих искал по-голям двигател, но застраховките и таксите почват да бият много яко.
След няколко дни и нашата ще навърши две години откакто я имаме.
523i SE 1998, взехме я на оригинални 131 хиляди мили, вече съм и врътнал 15-тина хиляди мили отгоре.

Взехме я почти за без пари - 590 лири, като беше доста позанемарена.
Лека полека съм и изчистил всички проблеми, като не е имало нищо драматично.
Сменени:
1. Биалетки
2. Тампони стабилизараща предна щанга
3. Един амортесьор преден
4. Един повдигач на стъкло
5. Предни лагери
6. Предни дискове и накладки - сега ще ги сменям пак че ги опекох
7. Съединител и двумасов маховик - оригиналният беше тръгнал да си заминава
8. Две предни гуми
9. Свещи
10. Уплътнение капака на главата
11. Маркуча на ваноса
12. Датчик колянов вал
13. Един термо датчик на радиатора
14. Акумулатор
15. Консумативи
16. Задни спирачни маркучи, че тука прегледите са сериозни
17. Термостат
Сега съм и намислил ъпгрейд на предните спирачни дискове и керамични накладки. Смяна резервоара на хидравликата и смяна на хидравличната течност, смяна спирачна течност и обезвъздушаване. Задни гуми.
Като цяло за парите, които съм дал, колата е бомба. Алтернативата е да взимам нещо 2-3 годишно на лизинг, но математиката показва, че Е39-ката ми идва по-евтино. Отделно, че вече съм излекувал всичко дето имаше да се лекува.
Как я купихме, съм писал тук:
http://www.forum.bmwpower-bg.net/forums ... 0189447f42
E39, добре проектирана машина, жал ми е че вече не се произвеждат. Единствено бих искал по-голям двигател, но застраховките и таксите почват да бият много яко.

- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Re: е39: равносметка след 2 години
С дисковете се опарих - криви са.
Отначало мислех, че е заради крива гума, но след като сложих новите, проблемът остана.
Сваляхме ги и ги стъргах е дори, имаше ефект, но не голям.
Ще ги сменям пак...
Отначало мислех, че е заради крива гума, но след като сложих новите, проблемът остана.
Сваляхме ги и ги стъргах е дори, имаше ефект, но не голям.
Ще ги сменям пак...
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: е39: равносметка след 2 години
Карам с предни АТЕ вече почти 10000км. и ядове за сега няма. Поръчах такива защото когато проучвах преди да ги взема нямаше отрицателни мнения за АТЕ, взех и накладки пак АТЕ. Колега явно си попаднал на кофти бройка. Има го и момента че като се сложат дискове от една марка а накладки от друга се получават разни аномалии като неспиране, свирене, прегряване, преждевременно износване на дисковете или на накладките и др. такива чудеса. Иначе казано, за да се изкривят дисковете е имало причина.
48 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани