520и пуши

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 3.06.2014
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....

520и пуши

Мнение от stenlipk » 18 Май 2015, 19:45

Здравейте колеги..Колата пуши сиво-бял пушек когато намалявам на полегнал полицай и минавам на втора при самото натискане на газта изпушва и след това не пуши...В смисъл при постоянно даване на газ не пуши,само при "първичното натискане на газта"...Понякога пуши и сутрин при запалване и форсиране 4000-5000 оборота,но тогава е минимално....Клапана на картерните ли е или гумички и т.н....Благодаря предварително :bchug: Забравих да кажа,че понякога когато е топло навън и колата е загряла 96-97 градуса при спиране на светофар ме "настига "отново пушека....Консумацията на масло немога точно да я определя,защото от гарнитурата на картера ми подкапва малко :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: 520и пуши

Мнение от ares2 » 19 Май 2015, 15:43

има три варианта
конденз - много вероятно
масло- гумички
антифриз - гарнитура

ако е първото ще пуши само гоакто загрее добре колата и след като покараш няколко часа
ако караш много градско пак става така
аз онзи ден си смених генерацията и източих доста вода от задното гърне. колата се кара на газ и мотора е в доста добро състояние.. нито пипа антифриза нито гори нещо непредвидено, но така кадеше от този конденз в генерацията..
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 3.06.2014
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....

Re: 520и пуши

Мнение от stenlipk » 19 Май 2015, 17:59

Ако е гарнитурата и съответно меша водата не би ли трябвало да дуе маркучите ведната след запалване?При сестра ми го имаше този проблем и след запалване (2-3 мин, работа) започваше да ври водата и маркучите бяха камък?Пуши предимно когато загрее както ти казваш да кажем от 85-90 градуса нагоре...преди това няма грешка.Със загряването на мотора и започването да пушляви се появява едно прекъсване в ниските предимно на газ.На бензин е съвсем леко и не винаги....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: 520и пуши

Мнение от spacepl » 19 Май 2015, 20:26

Свали си клапана на картерните - разглоби го, виж му мембраната как е, измии го и го събери пак, ако мембраната е Ок. После пробвай пак - почни от евтините варианти и движи нагоре по веригата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 351
Регистриран на: 9.08.2009
Местоположение: софия кв.Редута
Пол: Мъж
Кара: LX62314
Мечтае да кара: e31 860
Детайли за колата: Бърза,Мощна,Вечна

Re: 520и пуши

Мнение от gsi_leo » 19 Май 2015, 20:34

Ако не е сменян никога клапана за картерни газове е хубаво е да се смени.Но е много вероятно и да е гумички на клапаните.
-0896965069-Сашо
...готов да помогне всекиму...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 528I
Мечтае да кара: Е60

Re: 520и пуши

Мнение от gelermoto » 19 Май 2015, 20:53

gsi_leo написа:Ако не е сменян никога клапана за картерни газове е хубаво е да се смени.Но е много вероятно и да е гумички на клапаните.

Ако са гумички на трябва ли да е син,сив пушек?
Сега и времето е топло и едва ли е конденз.
Колега отиди на газ анализатор :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 351
Регистриран на: 9.08.2009
Местоположение: софия кв.Редута
Пол: Мъж
Кара: LX62314
Мечтае да кара: e31 860
Детайли за колата: Бърза,Мощна,Вечна

Re: 520и пуши

Мнение от gsi_leo » 19 Май 2015, 20:58

Геле даде умна идея/ЗА анализатора/.
-0896965069-Сашо
...готов да помогне всекиму...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 426
Регистриран на: 6.01.2011
Пол: Мъж
Кара: e39 528i 1996г.

Re: 520и пуши

Мнение от georgi_1986 » 19 Май 2015, 21:23

:yes:
Последна промяна georgi_1986 на 14 Ное 2015, 10:03, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 3.06.2014
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....

Re: 520и пуши

Мнение от stenlipk » 20 Май 2015, 0:22

Няма значение дали е на втора в градски условия или от 5та на 4-та при извънградски условия...Прави го същия номер при загрят двигател...Относо колегата,който предлага анализатора..Къде могат да ми направят такова нещо? :bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 528I
Мечтае да кара: Е60

Re: 520и пуши

Мнение от gelermoto » 20 Май 2015, 8:57

stenlipk написа:Няма значение дали е на втора в градски условия или от 5та на 4-та при извънградски условия...Прави го същия номер при загрят двигател...Относо колегата,който предлага анализатора..Къде могат да ми направят такова нещо? :bchug:

В някой сервиз колега повечето вече вършат такава услуга :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 13.05.2010
Пол: Мъж
Кара: Е39

Re: 520и пуши

Мнение от braina » 20 Май 2015, 9:18

Колега аз също карам 20ка, като тебе и на твое място при подобен проблем, нямаше да хабя пари за да ми кажат, че умрялата 20ка е съвсем умряла:) остави я да издъхне в някое кръгово и скачай на 28 :) :mrgreen:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 3.06.2014
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....

Re: 520и пуши

Мнение от stenlipk » 20 Май 2015, 11:17

Ще пробвам с клапана на картерните както каза колегата...четох че от него също пушляви :banghead:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: 520и пуши

Мнение от ares2 » 20 Май 2015, 14:43

по логиката за умряла 20 ка, доста пъти съм попадал на умрели 2.5 и 2.8 та смяната на мотора не е голямо решение. все пак слагаш двигател на 15 години. шанса да е поумрял е 1:4. от един износен мотор на друг..
по добре е да се ревизира един двигател и да се затвори като хората. не е евтина процедура но си заслужава ако си ти е кола за каране
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 13.05.2010
Пол: Мъж
Кара: Е39

Re: 520и пуши

Мнение от braina » 20 Май 2015, 15:18

ares2 написа:по логиката за умряла 20 ка, доста пъти съм попадал на умрели 2.5 и 2.8 та смяната на мотора не е голямо решение. все пак слагаш двигател на 15 години. шанса да е поумрял е 1:4. от един износен мотор на друг..
по добре е да се ревизира един двигател и да се затвори като хората. не е евтина процедура но си заслужава ако си ти е кола за каране

Попринцип, е въпрос на лична преценка да :) но ако изхождам от логиката на колегите а постфактум и от моята :)- като ше е гарга да е рошава :) мисля, че по-добро решение няма :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: 520и пуши

Мнение от ares2 » 20 Май 2015, 15:27

е ако ще сменяш мотор опредлено не си струва да купи Б20 :) да не говорим, че и Б25 е с една идея по жив от 190 те Nм на 2.0
н.. по-скоро искам да кажа, че е опасно да сложи мотор с неизвестно състояние каквито са 90% от продаващите се..
Изображение

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook