Светва лампата на таблото със символ "DDE"
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- koceto_pld
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 8.07.2010
- Местоположение: Пловдив / Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 320d E46 Touring 2004
- Мечтае да кара: Gran Turismo
Светва лампата на таблото със символ "DDE"
Здравейте на всички
От скоро съм привърженик на тази марка, изчетох почти целия форум E46 и в крайна сметка се сдобих с една такава красавица - Bmw e46 320d touring 2004.
Обаче се появи един проблем - при голямо ускорение (най-вече на втора предавка) на около 3200-3500 оборота се включва въпросната лампа на таблото ("DDE") и колата леко се спъва (влиза в някакъв авариен режим и не ускорява толкова добре, докато не я загася и след това всичко е ок - всичко се повтаря при следващото такова ускорение.
Закачиха я на диагностика в един сервиз и показа грешка - ниско налягане в рейла.
Сега накъде - помагайте - един казва клапана за налягане на рейла, друг че електромагнитния клапан на турбото не изключва турбината навреме. Да ама след като свалих корите се оказа, че турбото не се управлява от такъв клапан, а електронно
. Сега незнам какво да правя, този клапан на рейла не е много евтин
, ако го сменя и не е от него
Иначе колата върви много добре, пали перфектно, не пуши, разхода е супер, просто няма никакви други забележки. EGR клапана и колекторите са почистени, като се оказа, че клапите са отстранени някъде в Италия
- моля давайте акъл как да постъпя
Поздрави на всички
От скоро съм привърженик на тази марка, изчетох почти целия форум E46 и в крайна сметка се сдобих с една такава красавица - Bmw e46 320d touring 2004.
Обаче се появи един проблем - при голямо ускорение (най-вече на втора предавка) на около 3200-3500 оборота се включва въпросната лампа на таблото ("DDE") и колата леко се спъва (влиза в някакъв авариен режим и не ускорява толкова добре, докато не я загася и след това всичко е ок - всичко се повтаря при следващото такова ускорение.
Закачиха я на диагностика в един сервиз и показа грешка - ниско налягане в рейла.
Сега накъде - помагайте - един казва клапана за налягане на рейла, друг че електромагнитния клапан на турбото не изключва турбината навреме. Да ама след като свалих корите се оказа, че турбото не се управлява от такъв клапан, а електронно



Иначе колата върви много добре, пали перфектно, не пуши, разхода е супер, просто няма никакви други забележки. EGR клапана и колекторите са почистени, като се оказа, че клапите са отстранени някъде в Италия

- моля давайте акъл как да постъпя

Поздрави на всички
- danielscot
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 10.06.2009
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: E46 320d 2002
Re: Светва лампата на таблото със символ "DDE"
Нищо общо с турбото, колега, ниско налягане в рейла може да е именно от този клапан номер 2 на схемата http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AP72&mospid=47665&btnr=13_0959&hg=13&fg=15
- koceto_pld
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 8.07.2010
- Местоположение: Пловдив / Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 320d E46 Touring 2004
- Мечтае да кара: Gran Turismo
Re: Светва лампата на таблото със символ "DDE"
Проблема е решен
Един приятел има същата кола и съответно двете коли ги вкарваме в бокса - едната е донор
Разменихме почти всичко - накрая излезе виновна външната електрическа помпа - просто е нямало достатъчно налягане да захрани комънрейлската помпа във високите обороти.
Сега колата е перфектна.
Дано темата бъде полезна
Поздрави

Един приятел има същата кола и съответно двете коли ги вкарваме в бокса - едната е донор

Разменихме почти всичко - накрая излезе виновна външната електрическа помпа - просто е нямало достатъчно налягане да захрани комънрейлската помпа във високите обороти.
Сега колата е перфектна.
Дано темата бъде полезна

Поздрави
- acho-bacho
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 30.09.2013
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
Re: Светва лампата на таблото със символ "DDE"
коя помпа смени колега? тази за високо налягане под шофьорската седалка ли?
koceto_pld написа:Проблема е решен![]()
Един приятел има същата кола и съответно двете коли ги вкарваме в бокса - едната е донор![]()
Разменихме почти всичко - накрая излезе виновна външната електрическа помпа - просто е нямало достатъчно налягане да захрани комънрейлската помпа във високите обороти.
Сега колата е перфектна.
Дано темата бъде полезна![]()
Поздрави
- nazis
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 19.05.2014
- Местоположение: Black Sea
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D,150к.с /комби бегачка
Re: Светва лампата на таблото със символ "DDE"
Като взех моята миналата година имах сходен проблем -беше счупен датчика за високото налягане . номер 3 на от по- долу
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=13_0959
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=13_0959
Голямата цица разсейва добрият ебач !
- acho-bacho
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 30.09.2013
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
Re: Светва лампата на таблото със символ "DDE"
то и тоя датчик е скъп колкото помпата
пак е кофти вариант. Чудя се как да проверя в кое е проблема без да с купя и двете. Майсторите си почват по метода на изключване, ама джоба ми също изключва в един момент


nazis написа:Като взех моята миналата година имах сходен проблем -беше счупен датчика за високото налягане . номер 3 на от по- долу
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=13_0959
- nazis
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 19.05.2014
- Местоположение: Black Sea
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D,150к.с /комби бегачка
Re: Светва лампата на таблото със символ "DDE"
във форума има много ефтини части
мога ти препоръчам от тези които съм купувал и няма да имаш ядове
влез в продава части за телефони
мога ти препоръчам от тези които съм купувал и няма да имаш ядове
влез в продава части за телефони
Голямата цица разсейва добрият ебач !
- acho-bacho
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 30.09.2013
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
Re: Светва лампата на таблото със символ "DDE"
Някой може ли да ми препоръча сервиз в София, където могат да ми кажат от къде идва проблема без метода проба-грешка, че ако тръгна да сменям всичко по веригата ще ми излезе много солено.
Смених горивен филтър, но проблема си остана. Сега наред е помпата под шофьорската седалка и датчика на комънрейла - 2 или 3 на схемата
Иначе ако колата си върви нормално без да я форсирам и си пали без проблем това изключва ли проблема в помпата за високо налягане или може тя просто да не подава нужното количество?
Мерси!
Смених горивен филтър, но проблема си остана. Сега наред е помпата под шофьорската седалка и датчика на комънрейла - 2 или 3 на схемата
Иначе ако колата си върви нормално без да я форсирам и си пали без проблем това изключва ли проблема в помпата за високо налягане или може тя просто да не подава нужното количество?
Мерси!
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани