Счупен/разхлабен механизъм за регулиране на волана
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- Vacheto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 520/540
- Мечтае да кара: Е39
Счупен/разхлабен механизъм за регулиране на волана
Здравейте колеги. От няколко дни търся информация по български и чужди форуми, но не намирам нищо. Волана ми има някакъв луфт, който ме вади от релси като карам по павета или като чукна волана с ръка. Проблема не е в рейката(мисля), а в механизма за регулиране на волана във височина и дълбочина. Като съм спрял колата и ударя волана челно с ръка дрънчи на желязо, сякаш някой болт или гайка са разхлабени и имам чувството, че ще ми остане в ръцете. Ако е прибран в позиция максимално навътре и нагоре дрънкането е една идея по-малко. От доста време го чувах това нещо, но си мислих, че рейката ми пак е заминала както обикновено става с Е39-ките. Вчера успях да разглобя корите под волана и пластмасата около волана и ги махнах. Като чукна волана се чува отчетливо, че нещо дрънка по самия прът, който слиза надолу, но не мога да го хвана от кое е. Ако някой се е сблъсквал с такъв проблем в BMW или някоя друга марка нека даде съвет кое да затегна.
P.S. Когато волана си е в някакво положение и лостчето е прибрано нагоре, не би трябвало да мърда на никъде, но моя поддава леко при натиск, което не беше така преди. Всякакви жокери са добре дошли.
P.S. Когато волана си е в някакво положение и лостчето е прибрано нагоре, не би трябвало да мърда на никъде, но моя поддава леко при натиск, което не беше така преди. Всякакви жокери са добре дошли.



- goguma
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 27.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: '09 E92 N47; '08 E60 N53B30
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: RIP E39 2010-2019 :(
Re: Счупен/разхлабен механизъм за регулиране на волана
Я провери първо карето на кормилния прът, намира се най-долу точно преди рейката. Отваряш предния капак и майстора ти го наблюдава, а в същото време ти въртиш волана наляво-надясно, докато колата е на място. Ще се разбере ако от него дрънчи и има луфт.
- Vacheto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 520/540
- Мечтае да кара: Е39
Re: Счупен/разхлабен механизъм за регулиране на волана
Проблема е решен! Точно над карето на пръта (не това което е долу на пода) под волана има един болт, който в завода след затягане му късат главата, за да не се бара повече. Точно този болт ми беше проблема. След 20 мин. гъзене под волана с гаечни ключове и клещи, въпросния болт е сменен и всичко е наред. За първи път ми се случва такова нещо на моя кола и явно не е често срещан проблем, защото в нета нищо не намерих по въпроса. Дано да е от полза на някой.



3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани