Оптимални обороти за каране на е46 320d 150hp
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
49 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: Оптимални обороти за каране на е46 320d 150hp
Дизелът обича ниските обороти. Не обича да се върти бързо, особено продължително време. Чарът му е именно там - не в пиленето на гуми на всеки светофар, а в това че има добро доускорение и както си караш с 60-90-120, просто натискаш газта и поема напред. Нали точно там е силата на въртящия момент - не е нужно да редиш предавки като луд и да връщаш по-ниска постоянно. Не казвам че не носи и на вандалщини, но просто не обича и не му е в това силата. Карал съм доста дизели и всичките се чувстват най-добре в диапазона 1300-2500. Никога не ми е харесвало да карам дизел като бензинова кола и да го пъна на всяко кръстовище, или пък да вкарвам от 5-та 3-та. Просто го усещам че не се чувства добре по този начин. Да не говорим за късите скорости в градски условия и тесния работен диапазон.
Над 2500 карам единствено ако става въпрос за магистрала, на последна предавка. Или при някакво по-екстремно изпреварване, но еднократно. То и без това повечето над 3200 оборота повече ръмжат, отколкото вървят, освен ако нямат чип.
Вярно, в ниските има лаг, докато надуе пълноценно турбината, но се свиква.
Който иска друго поведение, да си купи голям бензин, или да си носи последствията от постоянното каране във високи обороти на дизела си.
Над 2500 карам единствено ако става въпрос за магистрала, на последна предавка. Или при някакво по-екстремно изпреварване, но еднократно. То и без това повечето над 3200 оборота повече ръмжат, отколкото вървят, освен ако нямат чип.
Вярно, в ниските има лаг, докато надуе пълноценно турбината, но се свиква.
Който иска друго поведение, да си купи голям бензин, или да си носи последствията от постоянното каране във високи обороти на дизела си.
- guBaHeTo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 31.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: колкото може
- Мечтае да кара: BMW M5 или M3
- Детайли за колата: 320d, 6 speed, 2003, 150 P.S.
525d LCI
Re: Оптимални обороти за каране на е46 320d 150hp
За мене колата ми се чувства най-добре като превключвам предавките от 2000 до 3000 оборота, който както иска да го разбира, преди тези обороти колата е мудна, да си го кажем направо "Кой си купува БМВ, ако иска да лази с 1500 оборота?". И недейте сега да се нахъсвате, че си тормозим колите ние дето ги караме с над 2000 оборота и може би има нещо в марката дето ни побърква и започваме да правим разни неща които например с един Мерцедес няма да ни се иска да направим. БМВ е направено да се чувства добре при каране на по-висока скорост (просто залепва за асфалта), докато един мерцедес винаги би те било страх да взимаш завои по магистралата с над 140
- jordan_vik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 11.01.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330д 204к.с.
- Мечтае да кара: E92 335д
- Детайли за колата: Чипосан фърколет!
Re: Оптимални обороти за каране на е46 320d 150hp
320д 2002г, най-добре работи при смяна на скоростите от 2000 до 2200 оборота, дава ми и най-добър разход!
49 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани