Леглото на дюзите е наранено - 330д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Леглото на дюзите е наранено - 330д
Преди време ми смениха дюза и с целия си акъл бяха изпуснали парченце твърда пластмаса в гнездото, а след това бяха върнали дюзата и я бяха набили силно за да "легне".
Резултата е ясен. Гнездото под дюзата беше наранено. Времено нямаше проблеми, но преди година се наложи да извадя дюзата и да заменя дифтунгата с по-дебела. Проблема времено се реши и нямаше проблем, но днес започна да се чува от това място изпускане на въздух, разбира се, колата си върви всичко е супер, но не мога да оставя така нещата и искам да намеря най-рационалния начин да реша проблема.
Има вариант да сваля главата и да извадя набитата дифтунга, след това на стругар да изравня това гнездо и да върна дюзата.
Лошото е че работата е много и въпроса ми е дали няма начин да се извади дюзата и с някакъв инструмент да се изравни това гнездо така, че да може спокойно да се вътре оригиналната дифтунга на бмв и да се постави дюзата, както си му е реда.
Някой може ли да помогне със съвен или техника как да се реши този проблем ?
Ще заплатя за тръда и времето на всеки, който иска да помогне.
Благодаря
Резултата е ясен. Гнездото под дюзата беше наранено. Времено нямаше проблеми, но преди година се наложи да извадя дюзата и да заменя дифтунгата с по-дебела. Проблема времено се реши и нямаше проблем, но днес започна да се чува от това място изпускане на въздух, разбира се, колата си върви всичко е супер, но не мога да оставя така нещата и искам да намеря най-рационалния начин да реша проблема.
Има вариант да сваля главата и да извадя набитата дифтунга, след това на стругар да изравня това гнездо и да върна дюзата.
Лошото е че работата е много и въпроса ми е дали няма начин да се извади дюзата и с някакъв инструмент да се изравни това гнездо така, че да може спокойно да се вътре оригиналната дифтунга на бмв и да се постави дюзата, както си му е реда.
Някой може ли да помогне със съвен или техника как да се реши този проблем ?
Ще заплатя за тръда и времето на всеки, който иска да помогне.
Благодаря
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- bmwinio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 20.12.2010
- Местоположение: Варна/Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328CI
Re: Леглото на дюзите е наранено - 330д
В сервиза сме го правили няколко пъти и то все на небезизвестния 1.6 ХДИ на пежо/ситроен. Райбероваме леко колкото да се изглади нараненото, нова по-дебела дихтунга, която за този мотор се предлага оригинална, после се стяга колкото трябва. Никой до сега не се е върнал с проблем след такава интервенция. Мисля, че и при теб може да се получи по същия начин.
Re: Леглото на дюзите е наранено - 330д
Има такива инструменти за целта.
Та отиваш в магазина, взимаш си една такава и си свършваш работата.
Та отиваш в магазина, взимаш си една такава и си свършваш работата.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Леглото на дюзите е наранено - 330д
JTD написа:Има такива инструменти за целта.
Та отиваш в магазина, взимаш си една такава и си свършваш работата.
жесток си, благодаря ти!
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Леглото на дюзите е наранено - 330д
JTD написа:Има такива инструменти за целта.
Та отиваш в магазина, взимаш си една такава и си свършваш работата.
Здравей,
Чак сега ми остана време да ремонтирам гнездото. Купих комплект и го дадох на майстора ми. Исках да те питам дали си вършил тази работа с този инстумент, защото той не е на 100% сигурен, че ще може с него да изравни ръчно леглото на дюзата. Както казах то е наранено и трябва да се "издължае" за да се изравни ?!
Благодаря
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
Re: Леглото на дюзите е наранено - 330д
Да. Правил съм го на Фиат, но работата е една и съща.
Като помощ ще ти кажа как се прави. Най-добре да си изработиш една втулка с един отвор, която втулка да застава най-отгоре на леглото. През нея прекарваш оста и от долу фрезичката.
Целта е да си маркираш върху отвора колко да влизаш навътре, защото на око не знаеш дали си разстъргал 1мм или 3мм.
Другата цел е да ти държи оста на въртене центрирана спрямо отвора. Общо взето една елементарна шайба на 2 нива - първо ниво с размер на отвора на дюзата и второ ниво с малко по-голям размер.
Но в крайна сметка може и на ръка без приспособления. Но е важно по някакъв начин да наблюдавате колко материал отнемате, за да вземете след това и правилната дихтунга за дюзата.
Като помощ ще ти кажа как се прави. Най-добре да си изработиш една втулка с един отвор, която втулка да застава най-отгоре на леглото. През нея прекарваш оста и от долу фрезичката.
Целта е да си маркираш върху отвора колко да влизаш навътре, защото на око не знаеш дали си разстъргал 1мм или 3мм.
Другата цел е да ти държи оста на въртене центрирана спрямо отвора. Общо взето една елементарна шайба на 2 нива - първо ниво с размер на отвора на дюзата и второ ниво с малко по-голям размер.
Но в крайна сметка може и на ръка без приспособления. Но е важно по някакъв начин да наблюдавате колко материал отнемате, за да вземете след това и правилната дихтунга за дюзата.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Леглото на дюзите е наранено - 330д
JTD написа:Да. Правил съм го на Фиат, но работата е една и съща.
Като помощ ще ти кажа как се прави. Най-добре да си изработиш една втулка с един отвор, която втулка да застава най-отгоре на леглото. През нея прекарваш оста и от долу фрезичката.
Целта е да си маркираш върху отвора колко да влизаш навътре, защото на око не знаеш дали си разстъргал 1мм или 3мм.
Другата цел е да ти държи оста на въртене центрирана спрямо отвора. Общо взето една елементарна шайба на 2 нива - първо ниво с размер на отвора на дюзата и второ ниво с малко по-голям размер.
Но в крайна сметка може и на ръка без приспособления. Но е важно по някакъв начин да наблюдавате колко материал отнемате, за да вземете след това и правилната дихтунга за дюзата.
Разбрах. Това е полезна информация. Притесняваше ме дали ще мога с този накрайник да отнемам от алуминия на главата. Просто не мога да си представя как ще въртя с тоя фрезер и той ще дълбае в алуминиевия блок, но явно е достатъчно здрав да се случат нещата.
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Леглото на дюзите е наранено - 330д
Искам само да кажа, че проблема е решен. Закупих комплекта фрезери, който колегата сподели и с тяхна помощ се справих.
- Изважда се дючата и дифтунгата под нея
- Вкарва се тоя фрезер с накрайника и се започва въртене. Малко е неприятно, защото си иска натиск, но не е голяма философия
(!) Тук колега ме посъветва да се постави шайба в горната част на инструмента за да се знае, колко се отнема от леглото и да се премери в мм
- При стругар се изработи дифтунга с новия размер (по-дебела)
- Изважда се дючата и дифтунгата под нея
- Вкарва се тоя фрезер с накрайника и се започва въртене. Малко е неприятно, защото си иска натиск, но не е голяма философия
(!) Тук колега ме посъветва да се постави шайба в горната част на инструмента за да се знае, колко се отнема от леглото и да се премери в мм
- При стругар се изработи дифтунга с новия размер (по-дебела)
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]