Проблем с катализатор/ламбда сонда Е46

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 27.04.2015
Пол: Мъж

Проблем с катализатор/ламбда сонда Е46

Мнение от SSabkov » 27 Апр 2015, 23:16

Здравейте колеги,
Собственик съм на Е46 318и, 143 к.с. с ГИ и съм много доволен от автомобила като цяло, но от известно време светва Check Engine. При диагностика излиза грешка с код 29F4 с пояснение catalytic converter conversion bank 1. Може ли някой да ми обясни защо се получава въпросната грешка. Дали става въпрос за проблем с ламбда сонда, катализатор или е от ГИ :banghead: ??? Колата няма никакъв проблем с вървенето, когато светне чека! Предварително благодаря и се извинявам ако вече има тема по въпроса, но не успях да я намеря.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем с катализатор/ламбда сонда Е46

Мнение от zvetiko » 28 Апр 2015, 14:00

SSabkov написа:Здравейте колеги,
Собственик съм на Е46 318и, 143 к.с. с ГИ и съм много доволен от автомобила като цяло, но от известно време светва Check Engine. При диагностика излиза грешка с код 29F4 с пояснение catalytic converter conversion bank 1. Може ли някой да ми обясни защо се получава въпросната грешка. Дали става въпрос за проблем с ламбда сонда, катализатор или е от ГИ :banghead: ??? Колата няма никакъв проблем с вървенето, когато светне чека! Предварително благодаря и се извинявам ако вече има тема по въпроса, но не успях да я намеря.


Колега, грешката е свързана с това, че ламбда сондата, след катализатора, отчита прекалено малко кислород в изгорелите газове. Вероятни причини са или катализатор, който вече не си върши работата или неправилно работеща сонда. Това, че не си върши добре работата, не означава обезателно, че е задръстен, което би попречило на работата на двигателя- може вече да не успява да пречиства добре изгорелите газове.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 27.04.2015
Пол: Мъж

Re: Проблем с катализатор/ламбда сонда Е46

Мнение от SSabkov » 28 Апр 2015, 19:02

Благодаря за инфото, колега. Най-интересното е, че при последната диагностика ме убеждаваха, че проблема е в ламбда сондата преди катализатора, защото пише (bank 1), а не в тази след него. Когато отново се появи грешката май ще трябва да се провери със сигурност, а иначе и според мен може катализатора да не е вече толкова ефективен.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook