330д проблем палене
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: 330д проблем палене
виждал съм с очите си такъв проблем - беше конкретно с прегряване на компютъра на колата, пак 330д. Той е плъг енд плей и след като го сложиха в един фризер за 5минути, монтираха го обратно и запали от раз. Не знам спойка ли е какво е, но се ремонтира/рециклира. Звънни на Dimitroff, там го гледах случая.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: 330д проблем палене
sub_eleven написа:виждал съм с очите си такъв проблем - беше конкретно с прегряване на компютъра на колата, пак 330д. Той е плъг енд плей и след като го сложиха в един фризер за 5минути, монтираха го обратно и запали от раз. Не знам спойка ли е какво е, но се ремонтира/рециклира. Звънни на Dimitroff, там го гледах случая.
Ако не стане с фризера пробвай във фурната


- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: 330д проблем палене

колкото до фризера - беше адска жега лятото и за да не чакат много време да изстине дде-то, го сложиха в един хладилник. То не е правилно по принцип заради конденза, но беше тестово, за да може човека да си запали колата.
- Evkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 215
- Регистриран на: 7.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 330D
- Мечтае да кара: S62B50
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: 330д проблем палене
sub_eleven написа::D не се шегувам, ще видите, че от това е проблема...
колкото до фризера - беше адска жега лятото и за да не чакат много време да изстине дде-то, го сложиха в един хладилник. То не е правилно по принцип заради конденза, но беше тестово, за да може човека да си запали колата.
Повярвай ми знам, че не се шегуваш

конденза ти е най-малкия проблем нищо чудно да почнат и във фурната за ги печат вече, щото пък зимата ще им е студено:banghead:
- викентии70
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E46,330D,300 bhp
- Мечтае да кара: 535 D
Re: 330д проблем палене
Аз пък да ви кажа за моето НЕпалене.При мен не палеше нито студена,нито топла.Като дам на "неутрална" (автом. скоростна кутия) и бутна колата 20 см, включа на предна/задна да изщрака-тогава запалва.Диагностиката показва скоростна кутия (а е сменена преди година).Пак е смених (950 паунда + труд 300).След това палеше трудно първото палене-свещи ,които никога преди това не са сменяни.Имах да сменям и по окачването неща,та се уговорихме с майстора за всичко 500 паунада (това е в един и същи месец).Майстора се обади,че свещите на 5 и 6 цилиндър са се счупили и трябва да се вади двигател (или поне главата),което в цифри е....500 п.Ама понеже,си помислих,така и така ще вади глава,да вземе и да смени сегменти,биелни лагери,клапани,....1400 п.Днес най после я взех и ...голямо разочарование.1-во 10 км.голям син дим от ауспуха,който вече го няма де (майстора каза,че е нормално да има,докато се наместят новите сегменти),после никаква сила.Колата беше ремапната в компания за тунинг на дизелови двигатели (близо 300 к.с.),сега и помен няма от пулса,който имаше при рязко ускорение.Та много се надявам след 800 мили,като отида да сменя маслото,дали след това ще се върне мощноста,която си беше (дано улегнат по-рано тези сегменти).А ,че се отплеснах,на всичкото отгоре след 60 мили първото каране, спрях за 2 часа и пак не запали от първия път!Нова скоростна кутия,ново окачване,на практика и почти нов двигател-пак направи киляв и не ще да пали.Ако някой има идея-нека каже,ама наистина се моля! 

Ако вече трети ден не ти се работи,значи е сряда!
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: 330д проблем палене
викентии70 написа:Аз пък да ви кажа за моето НЕпалене.При мен не палеше нито студена,нито топла.Като дам на "неутрална" (автом. скоростна кутия) и бутна колата 20 см, включа на предна/задна да изщрака-тогава запалва.Диагностиката показва скоростна кутия (а е сменена преди година).Пак е смених (950 паунда + труд 300).След това палеше трудно първото палене-свещи ,които никога преди това не са сменяни.Имах да сменям и по окачването неща,та се уговорихме с майстора за всичко 500 паунада (това е в един и същи месец).Майстора се обади,че свещите на 5 и 6 цилиндър са се счупили и трябва да се вади двигател (или поне главата),което в цифри е....500 п.Ама понеже,си помислих,така и така ще вади глава,да вземе и да смени сегменти,биелни лагери,клапани,....1400 п.Днес най после я взех и ...голямо разочарование.1-во 10 км.голям син дим от ауспуха,който вече го няма де (майстора каза,че е нормално да има,докато се наместят новите сегменти),после никаква сила.Колата беше ремапната в компания за тунинг на дизелови двигатели (близо 300 к.с.),сега и помен няма от пулса,който имаше при рязко ускорение.Та много се надявам след 800 мили,като отида да сменя маслото,дали след това ще се върне мощноста,която си беше (дано улегнат по-рано тези сегменти).А ,че се отплеснах,на всичкото отгоре след 60 мили първото каране, спрях за 2 часа и пак не запали от първия път!Нова скоростна кутия,ново окачване,на практика и почти нов двигател-пак направи киляв и не ще да пали.Ако някой има идея-нека каже,ама наистина се моля!
Е колега съжалявам, че така си го загазил ама честно да ти кажа не ми се вярва да се оправи по-скоро майстора Англичанин не си е свършил работата, я турбото нещо не е наред или по-скоро с управлението му клапан, вакум, или мотора не е зацепен правилно.
Това с разработката е ала бала.
П.П трябваше да си караш старата кола, тя е на цената на ремонта който си дал

- викентии70
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E46,330D,300 bhp
- Мечтае да кара: 535 D
Re: 330д проблем палене
Ето какво излезе след всичките тия смени. Програмата е auto.com.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Ако вече трети ден не ти се работи,значи е сряда!
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: 330д проблем палене
викентии70 написа:Ето какво излезе след всичките тия смени. Програмата е auto.com.
Ниско налягане на рейла провери помпата под седалката или горивен филтър.
И дебитомера.
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: 330д проблем палене
oci написа:викентии70 написа:Ето какво излезе след всичките тия смени. Програмата е auto.com.
Ниско налягане на рейла провери помпата под седалката или горивен филтър.
И дебитомера.
Не бе оци от разтегната верига и центровка е


- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: 330д проблем палене
choio написа:oci написа:викентии70 написа:Ето какво излезе след всичките тия смени. Програмата е auto.com.
Ниско налягане на рейла провери помпата под седалката или горивен филтър.
И дебитомера.
Не бе оци от разтегната верига и центровка е![]()
Аз ако имам такъв проблем последното нещо което ще гледам е веригата, просто съм привърженик на елементарните неща и на 90 процента проблема винаги е нещо дребно, иначе да ако се смени веригата с нова ще е по-добре и буталата и шлайф на цилиндрите плюс турбо, дюзи и помпите на този мотор са няколко и все от нещо ще се оправи гарантирам


- deqn_petkov
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 17.01.2015
- Пол: Мъж
Re: 330д проблем палене
Колеги няма да повярвате какъв беше проблема с паленето. Махнах си ксенона на халогените и колата се оправи луда работа 

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: 330д проблем палене
deqn_petkov написа:Колеги няма да повярвате какъв беше проблема с паленето. Махнах си ксенона на халогените и колата се оправи луда работа
Не е луда колега, от развалена електрическа печка една 3-ка дизел работеше като бензинава на 3 цилиндъра и менеше обороти и тази кола от всякъде си беше според диагностиката за датчик на рейла или помпа високо налягане, а сменихме печката, с ксеноните по същия начин или ще се побърка таблото или друго нещо зависи къде удали нали те съм директно към лайтмодула, а от там по кан къде ще даде отражение е друга работа.
- викентии70
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E46,330D,300 bhp
- Мечтае да кара: 535 D
Re: 330д проблем палене
Здравейте, с моето Непалене има някакво развитие, но не е очакваното. Смених помпите в резервоара и електрическата в средата на купето. Ами пак не иска да пали.Чак на 5-6 въртене тогава запалва и до края на деня няма проблем. Вече не остана нищо за смяна и ми свърши фантазията. Ще съм благодарен ако някой подскаже нещо.Нов двигател, нова скоростна кутия, нови помпи и излиза ниско налягане на рейла при старт. Благодаря предварително!
Ако вече трети ден не ти се работи,значи е сряда!
- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: 330д проблем палене
викентии70 написа:Здравейте, с моето Непалене има някакво развитие, но не е очакваното. Смених помпите в резервоара и електрическата в средата на купето. Ами пак не иска да пали.Чак на 5-6 въртене тогава запалва и до края на деня няма проблем. Вече не остана нищо за смяна и ми свърши фантазията. Ще съм благодарен ако някой подскаже нещо.Нов двигател, нова скоростна кутия, нови помпи и излиза ниско налягане на рейла при старт. Благодаря предварително!
Имах подобен проблем колега, но дано помогна

Сложих бензин в резервоара и ми даваше ниско налягане и трудно палеше. Имаше въздух в горивото и работеше неравномерно.
Звука беше красив и даваше грешка ДДЕ на 3500 оборота.

30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани