Проблем обороти 320д фейс
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем обороти 320д фейс
Здравейте колеги,
От няколко дни се появи странен проблем по колата и не мога да го разбера. Мотора е М47N, 150 коня. Състои се от следното:
Колата не иска да качи повече от 3000 оборота в движение. Без значение от скоростта, в която се намира (1-5та, с ръчни скорости съм). На място при изфорсиране качва оборотите до 4000, но повече от това не иска (ограничител не иска да стигне даже). При продължително натоварване на 3000 оборота (примерно на баир) колата губи мощност (предполагам влиза в авариен режим), което с рестариране в движение се оправя, но проблема се появява пак при продължително стоене на 3000 оборота. Стрелката на оборотите не иска да мине и милиметър зад 3-ката. Някакви странни шумове и тн не се чуват и не са се и чули. Изпреварвах един камион преди 3 дни извънградско, когато за пръв път направи тая мизерия с оборотите, отне ми от мощността и за малко да не си довърша изпреварването...
По таблото не е светкало абсолютно нищо. Колата си върви като шампион до 3000 оборота. Преди малко повече от 10000 километра ми гръмнаха пеперудите и правихме основен ремонт на двигателя. Сменени бяха бутала, клапани, повдигачи, глава. Понеже исках да се възползвам от ситуацията, правихме диагностика на дюзи и турбо, всичко беше наред, кулера беше свален и почистен. Сменихме също и дебитомера с нов, бош. Маслото смених преди 5000 км (след основния ремонт карах само 5 с него). Общо взето не жаля пари за консумативи, защото искам да знам, че колата ми е на 100% когато й натисна педала на газта. Затова този проблем ме озадачава много.
Вчера си поръчах обд кабел със софтуера и другата седмица като дойде ще закачим да видим, но някой ако се е сблъсквал с такъв проблем, нека сподели моля. Според майстора ми дебитомера си е заминал, но го свалихме и нито беше изцапан (напротив, изглежда си чисто нов след 10000 минати), нито пък разхода ми се е променил. Бмв-то продължава да дава около 5 на дълъг път, ако беше заминал дебитомера щеше да е повече? Или аз се бъркам?
П.с. Една забавна история: след като свалихме корите на двигателя, долу под двигателя се откри следната гледка:
Виждаха се много парчета хляб по долната кора (точно под радиатора). Изглеждат точно толкова големи, колкото тези, с които една съседка храни гълъбите ежедневно. Гълъб там няма да влезе, то е ясно, но пък аз в моя блок живея вече повече от 20 години, и мишка не съм виждал никога, нито в мазетата, нито по паркинга. Да не говорим, че патрулират 4-5 котарака, които едва ли биха оставили някой мишок да си прави своеволия. Странна работа ... Есента този хляб го нямаше ... Ще внимавам, но все пак ... Доста странно
От няколко дни се появи странен проблем по колата и не мога да го разбера. Мотора е М47N, 150 коня. Състои се от следното:
Колата не иска да качи повече от 3000 оборота в движение. Без значение от скоростта, в която се намира (1-5та, с ръчни скорости съм). На място при изфорсиране качва оборотите до 4000, но повече от това не иска (ограничител не иска да стигне даже). При продължително натоварване на 3000 оборота (примерно на баир) колата губи мощност (предполагам влиза в авариен режим), което с рестариране в движение се оправя, но проблема се появява пак при продължително стоене на 3000 оборота. Стрелката на оборотите не иска да мине и милиметър зад 3-ката. Някакви странни шумове и тн не се чуват и не са се и чули. Изпреварвах един камион преди 3 дни извънградско, когато за пръв път направи тая мизерия с оборотите, отне ми от мощността и за малко да не си довърша изпреварването...
По таблото не е светкало абсолютно нищо. Колата си върви като шампион до 3000 оборота. Преди малко повече от 10000 километра ми гръмнаха пеперудите и правихме основен ремонт на двигателя. Сменени бяха бутала, клапани, повдигачи, глава. Понеже исках да се възползвам от ситуацията, правихме диагностика на дюзи и турбо, всичко беше наред, кулера беше свален и почистен. Сменихме също и дебитомера с нов, бош. Маслото смених преди 5000 км (след основния ремонт карах само 5 с него). Общо взето не жаля пари за консумативи, защото искам да знам, че колата ми е на 100% когато й натисна педала на газта. Затова този проблем ме озадачава много.
Вчера си поръчах обд кабел със софтуера и другата седмица като дойде ще закачим да видим, но някой ако се е сблъсквал с такъв проблем, нека сподели моля. Според майстора ми дебитомера си е заминал, но го свалихме и нито беше изцапан (напротив, изглежда си чисто нов след 10000 минати), нито пък разхода ми се е променил. Бмв-то продължава да дава около 5 на дълъг път, ако беше заминал дебитомера щеше да е повече? Или аз се бъркам?
П.с. Една забавна история: след като свалихме корите на двигателя, долу под двигателя се откри следната гледка:
Виждаха се много парчета хляб по долната кора (точно под радиатора). Изглеждат точно толкова големи, колкото тези, с които една съседка храни гълъбите ежедневно. Гълъб там няма да влезе, то е ясно, но пък аз в моя блок живея вече повече от 20 години, и мишка не съм виждал никога, нито в мазетата, нито по паркинга. Да не говорим, че патрулират 4-5 котарака, които едва ли биха оставили някой мишок да си прави своеволия. Странна работа ... Есента този хляб го нямаше ... Ще внимавам, но все пак ... Доста странно
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Проблем обороти 320д фейс - решен
Ъпдейт:
След диагностика проблема се оказа във вакуум клапана на турбото. След смяната му колата върви перфектно!
След диагностика проблема се оказа във вакуум клапана на турбото. След смяната му колата върви перфектно!

2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани