ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Някой може ли да ми каже номера на тапичката в ляво ?
Обърнах bmwfans и не можах да я намеря

Обърнах bmwfans и не можах да я намеря




http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- penchon
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 19.11.2014
- Местоположение: София
- Кара: е36 компакт
- Мечтае да кара: ф30
- Детайли за колата: 1.8 ис м42б18
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Не знам къде да пиша за този въпрос, но ме интересува на BMW Е36 седан - колко е централния отвор на джантите и накъв офсет (ет) е максималния и съответно минималния = ) Моля пишете ми лично съобщение. Благодаря предварително!
only fear never tryin'
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
penchon написа:Не знам къде да пиша за този въпрос, но ме интересува на BMW Е36 седан - колко е централния отвор на джантите и накъв офсет (ет) е максималния и съответно минималния = ) Моля пишете ми лично съобщение. Благодаря предварително!
Е чак пък да ти пишем лично съобщение

72.6, ET от 30-до 47 без да пипаш веждите отзад.
Като силно зависи цолажа и ширината на джантата.
И това важи за всички Е36 не само за седан.
Важи и за Е46, за Е90 около ЕТ около 35
Днати с малко ЕТ 20 и надолу са за 5та и 7ма серия, като с нужния мерак влизат и на Е36, но не е за всеки


- SH3M37A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: 16.07.2014
- Местоположение: Tullamore
- Пол: Мъж
- Кара: F30 & E46
- Мечтае да кара: Вoeing 787 Dreamliner
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
SH3M37A написа:Колеги имам огромен луфт предполагам от кардана ? Опъвам ръчната включвам на скорост потеглям и имам около 3-4 пръста завъртане на гумата докато законтри ? Без значение напред или назад . Нормално ли е това или някъде някоя част се предава ? Каре ? Гумено каре ? Диференциал ?
Някакви идеи ?
????


Е36 - 1998
Е46 - 2003
F30 - 2016
За руснака всичко, което трябва да се прави с гаечен ключ по-малък от номер 24, си е чиста нано-технология!
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
SH3M37A написа:SH3M37A написа:Колеги имам огромен луфт предполагам от кардана ? Опъвам ръчната включвам на скорост потеглям и имам около 3-4 пръста завъртане на гумата докато законтри ? Без значение напред или назад . Нормално ли е това или някъде някоя част се предава ? Каре ? Гумено каре ? Диференциал ?
Някакви идеи ?
????
По-добре виж на канал


БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- Mpower94
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 8.03.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E36 320i touring
Mercedes c230 cl203 sport coupe
Opel Corsa C 1.2
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте, вече на 3-то е36 + моето забелязвам ,че при отваряне на предния капак се отрива в рамото на чистачката.И така около рамената на чистачките ръбовете на капака са олюпени.На какво се дължи това?
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Mpower94 написа:Здравейте, вече на 3-то е36 + моето забелязвам ,че при отваряне на предния капак се отрива в рамото на чистачката.И така около рамената на чистачките ръбовете на капака са олюпени.На какво се дължи това?
На "добри" майстори

- a.milev6
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 1.04.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318IS Coupe
- Мечтае да кара: E36 318IS Coupe
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
a.milev6 написа:a.milev6 написа:Здравейте, колеги!
Аз отново имам въпрос относно номера на част, която не успявам да открия..
Става въпрос за едно резисторче, което седи на самата перка и управлява 1-ва и 2-ра степен на перката (под формата на цилиндърче с три кабела излизащи само от едната му страна).
Ето къде търсих и такава част не намирам.. :
1. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=55
2. http://bmwfans.info/parts-catalog/E36-C ... ditioning/
Понеже е смених веднъж с такава, втора ръка и отново се предаде, реших да се преборя да и намеря номенклатурния номер и да е купя, но не успявам. Ще съм благодарен ако някой успее да го намери.(Важното е да е точно за този модел, защото за другите частта е различна и не може.Някой дори го наричат съпротивление.)
Проблемът, който създава е, че перката се включва да охлажда чак на трета степен.
Дали някой може да помогне?
Хубав ден!
Някой?

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
a.milev6 написа:a.milev6 написа:a.milev6 написа:Здравейте, колеги!
Аз отново имам въпрос относно номера на част, която не успявам да открия..
Става въпрос за едно резисторче, което седи на самата перка и управлява 1-ва и 2-ра степен на перката (под формата на цилиндърче с три кабела излизащи само от едната му страна).
Ето къде търсих и такава част не намирам.. :
1. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=55
2. http://bmwfans.info/parts-catalog/E36-C ... ditioning/
Понеже е смених веднъж с такава, втора ръка и отново се предаде, реших да се преборя да и намеря номенклатурния номер и да е купя, но не успявам. Ще съм благодарен ако някой успее да го намери.(Важното е да е точно за този модел, защото за другите частта е различна и не може.Някой дори го наричат съпротивление.)
Проблемът, който създава е, че перката се включва да охлажда чак на трета степен.
Дали някой може да помогне?
Хубав ден!
Някой?
Не се продава отделно.
Върви с перката.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
a.milev6 написа:a.milev6 написа:a.milev6 написа:Здравейте, колеги!
Аз отново имам въпрос относно номера на част, която не успявам да открия..
Става въпрос за едно резисторче, което седи на самата перка и управлява 1-ва и 2-ра степен на перката (под формата на цилиндърче с три кабела излизащи само от едната му страна).
Ето къде търсих и такава част не намирам.. :
1. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=55
2. http://bmwfans.info/parts-catalog/E36-C ... ditioning/
Понеже е смених веднъж с такава, втора ръка и отново се предаде, реших да се преборя да и намеря номенклатурния номер и да е купя, но не успявам. Ще съм благодарен ако някой успее да го намери.(Важното е да е точно за този модел, защото за другите частта е различна и не може.Някой дори го наричат съпротивление.)
Проблемът, който създава е, че перката се включва да охлажда чак на трета степен.
Дали някой може да помогне?
Хубав ден!
Някой?
Има теми, но накратко - решението не е друга перка, а това - http://vikiwat.com/rezistor-1-937-50w-1.html
Струва 4лв (или по-малко), сменя се за 15 минути и имаш работеща перка години напред. Ето снимка за ориентир как се запоява http://img824.imageshack.us/img824/5871/dsc06017tw.jpg
- ssttuunnii
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 10.04.2015
- Пол: Мъж
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Въпроса ми е:
Бмв 318i автоматична скоростна кутия, 85KW, 06.1996година м43 мотор
При смяна на масло на скоростната кутия колко трябва да е новото масло в литри?
Ето и снимка на въпросния стикер на картера.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- a.milev6
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 1.04.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318IS Coupe
- Мечтае да кара: E36 318IS Coupe
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
b00st написа:Има теми, но накратко - решението не е друга перка, а това - http://vikiwat.com/rezistor-1-937-50w-1.html
Струва 4лв (или по-малко), сменя се за 15 минути и имаш работеща перка години напред. Ето снимка за ориентир как се запоява http://img824.imageshack.us/img824/5871/dsc06017tw.jpg
Благодаря! Бях до Викиват, но искаха да им кажа параметри на резистора, а такива не знаех. (До сега) Ще се захващам да отстраня повредата. Благодаря!

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги, възможно ли е веригата да трака доста по-силно при загрял двигател, отколкото при студен? Или проблема е друг 
ПП: при студен двигател почти не се чува (само 2000-3000об и то слабо)

ПП: при студен двигател почти не се чува (само 2000-3000об и то слабо)

..Bayerische Motoren Werke..


Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Добър вечер!
Новодошъл съм във форума и бих искал да ви попитам нещо. Имам BMW E36 318tds Compact.
Ако по 1-2 пъти на ден вдигам оборотите на колата почти до червената граница(на втора предавка около 60-70км/ч), какви отражения върху автомобила мога да очаквам и какво ще ми струва това удоволствие?
Благодаря!
Новодошъл съм във форума и бих искал да ви попитам нещо. Имам BMW E36 318tds Compact.
Ако по 1-2 пъти на ден вдигам оборотите на колата почти до червената граница(на втора предавка около 60-70км/ч), какви отражения върху автомобила мога да очаквам и какво ще ми струва това удоволствие?
Благодаря!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани