Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Аз го имах същия проблем и реших да купя нов акумулатор нямах проблеми до днес ... След като не прибрах колата в гаража качвам се днес запали но се усети че тока е малко и се шашнах викам си Бреххх нов акумулатор пък ... карах около 2 км и загасих двигателя след това не достигаше ток да запали.
Интересното при мен е че когато е слаб ми излизат някакви грешки че ми е изгоряла крушката от зад лява и дясна . Не мога да разбера какво става но сега прочетох темата ще проверя при мен как стоят нещата . Междудругото колата на диагностика никакви грешки не показва.


- E30_DK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 6.10.2007
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: S63, но не AMG, а B44tu
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Ще ползвам тази тема да си кажа и аз болаката...
Нямах никакви проблеми с акумулатора до вчера, НО сутринта като се опитах да оключа колата от дистанционното нищо не се случи... отключих я през ключалката, но като завъртях да дам контакт и там никой. Акумулатора беше на 3V. Дадохме й ток, запали да я преместя в "манипулационната" и като я угасих видях, че свети слабо светлината за задната на левия стоп. Веднага реших, че lcm-а е здал багажа и той е виновника, но сложих друг, зареден амумулатор за да тествам и светлината за задната вече не светеше. Реших да започвам да търся утечка, но като закачих мултицета последевателно през клемата започна да къркори нещо под колата и пак светна светлината за задната. Веднага махнах амултицета и закачих акумулатора директно и къркоренето го нямаше вече и светлината за задната не светеше. Оставих я цяла нощ така и тази сутрин какво мислите... акумулатора вече е на 3V
От вчера бях сложил моя си акумулатор да се зарежда и го върнах... опитах с него да търся утречка, но къркоренето под колата тръгва веднага със затварянето на веригата през мултицета и като бонус сега със заредения акумулатор светнаха и двете всетлини за задната. Махнах мултицета, закачих всичко както си трябва и няма шумове, няма светлини. Откачих IBS-a и сега ще чакам да видя дали колата ще смаже заредения акумулатор за няколко часа.
Вие какво мислите... дайте мнение както е това къркорене под колата и защо светват светлините за задната като закача мултицета?
Нямах никакви проблеми с акумулатора до вчера, НО сутринта като се опитах да оключа колата от дистанционното нищо не се случи... отключих я през ключалката, но като завъртях да дам контакт и там никой. Акумулатора беше на 3V. Дадохме й ток, запали да я преместя в "манипулационната" и като я угасих видях, че свети слабо светлината за задната на левия стоп. Веднага реших, че lcm-а е здал багажа и той е виновника, но сложих друг, зареден амумулатор за да тествам и светлината за задната вече не светеше. Реших да започвам да търся утечка, но като закачих мултицета последевателно през клемата започна да къркори нещо под колата и пак светна светлината за задната. Веднага махнах амултицета и закачих акумулатора директно и къркоренето го нямаше вече и светлината за задната не светеше. Оставих я цяла нощ така и тази сутрин какво мислите... акумулатора вече е на 3V

Вие какво мислите... дайте мнение както е това къркорене под колата и защо светват светлините за задната като закача мултицета?
- E30_DK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 6.10.2007
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: S63, но не AMG, а B44tu
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
И така... 24 часа с откачен IBS и акумулатора си е на 12,78V
Закачих IBS-а, изчаках 15мин. и пак мерих напрежението... в продължение на 20-25мин напрежението започна да пада леко до 12,06! Откачих отново този проклет IBS и напрежението стремоглаво започна да расте.
То, че ще се купува нов е ясно, но има ли вероятност откачането на IBS-a да прикрива проблем с друг модул... CAS например?

Закачих IBS-а, изчаках 15мин. и пак мерих напрежението... в продължение на 20-25мин напрежението започна да пада леко до 12,06! Откачих отново този проклет IBS и напрежението стремоглаво започна да расте.
То, че ще се купува нов е ясно, но има ли вероятност откачането на IBS-a да прикрива проблем с друг модул... CAS например?
- Cinder
- ентусиаст
-
- Мнения: 1409
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5C
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
IBS-a си е детска болест при тези коли. Доста хора карат с разкачен IBS, което реално не афектира работата на колата, просто колата няма да зарежда акумулатора оптимално. Tова теоретично може да му скъси живота, но не много. Аз лично си го смених на 550ката 


- E30_DK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 6.10.2007
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: S63, но не AMG, а B44tu
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Изобщо не ми се иска да карам с изключен IBS, НО минусовия кабел + двата адаптера вече струват към 427лв.(труда от мен
) На две години да сменям акумулатора ще ми излезе по-евтино!!
До сега не съм чувал за афтърмаркет варианти, от морга предполагам, че ще е същия като моя... вие да знаете за някакъв поносим вариант?
Освен акумулатора(на теория), други последствия би ли имало ако карам без IBS... ако има колеги, които карат така, нека споделят впечатления?

До сега не съм чувал за афтърмаркет варианти, от морга предполагам, че ще е същия като моя... вие да знаете за някакъв поносим вариант?
Освен акумулатора(на теория), други последствия би ли имало ако карам без IBS... ако има колеги, които карат така, нека споделят впечатления?
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Спести си от нещо друго пари и си купи IBS-a,в ebay все още има евтини оферти.
- E30_DK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 6.10.2007
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: S63, но не AMG, а B44tu
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
На последък не съм от най-пестеливите
...дадох 2к за М-пакет и сега ще се наложи да преглътна IBS-а
А тези адептери какво представляват - кабелчетата които свързват сензора с плюсовия кабел и инсталацията на колата? Тях поне не може ли да ги прехвърля от стария IBS или буксите са коренно различни?


А тези адептери какво представляват - кабелчетата които свързват сензора с плюсовия кабел и инсталацията на колата? Тях поне не може ли да ги прехвърля от стария IBS или буксите са коренно различни?
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Не съществуват букси на стария,той върви комплект с кабелите,както може и сам да видиш в багажника.
- E30_DK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 6.10.2007
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: S63, но не AMG, а B44tu
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Усетили са се... с толкова прост "мод" и ето ти +120лв за IBS.... но както и да е.
И един последен въпрос: не се ли дублира функцията на IBS-a с реле-регулатора на алтернатора? Днес изкарах колата с изключения IBS и в скритото меню ми показва 14.0-14.3V... преди с IBS беше +0.5V - за тях ли е борбата?!?
И един последен въпрос: не се ли дублира функцията на IBS-a с реле-регулатора на алтернатора? Днес изкарах колата с изключения IBS и в скритото меню ми показва 14.0-14.3V... преди с IBS беше +0.5V - за тях ли е борбата?!?

- vuche123
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 30.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525 D Е61
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
При мен (Е61 525 Д - 177к.к) изчезването на тока от акумулатора за една нощ се получаваше от теч в зоната над него (При дъжд или сняг). Моята е с панорамен покрив и дълго време продухвахме маркуча който отвежда водата от него. Накрая се оказа че е от не добре уплатнен стоп.
Как се отваря и пали колата когато няма ток в акумулатора :
1. С ключа ръчно отваряш шофьорската врата, отваряш предния капак, подаваш ток с кабели от др. кола или др. акумулатор на клемите в него и ОТВАРЯШ с дистанционното цялата кола. Ако нямаш с какво да подадеш ток за да отвориш има начин да се навреш през задните седалки в багажника и от там да отвориш багажника ръчно. (един колега беше описал някъде във форума как става това).
Вече при отворен багажник ако разполагаш с наистина хубави кабели и точен акумулатор пробваш да запали. Ако не стане сменяш акумулаторите но с същия зареден (90, 100 или 110 АH).
И накрая да не забравите преди да въртите ТРЯБВА да заключите с дистанционното и отключите с него (При ръчното отключване КАН-а или имобилайзера се активират).
Как се отваря и пали колата когато няма ток в акумулатора :
1. С ключа ръчно отваряш шофьорската врата, отваряш предния капак, подаваш ток с кабели от др. кола или др. акумулатор на клемите в него и ОТВАРЯШ с дистанционното цялата кола. Ако нямаш с какво да подадеш ток за да отвориш има начин да се навреш през задните седалки в багажника и от там да отвориш багажника ръчно. (един колега беше описал някъде във форума как става това).
Вече при отворен багажник ако разполагаш с наистина хубави кабели и точен акумулатор пробваш да запали. Ако не стане сменяш акумулаторите но с същия зареден (90, 100 или 110 АH).
И накрая да не забравите преди да въртите ТРЯБВА да заключите с дистанционното и отключите с него (При ръчното отключване КАН-а или имобилайзера се активират).

- rafa224
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 G05
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Колеги а възможно ли е да се топи акумулатор от афтърмаркет усилвател, свързан директно към него? Интересно ми е при неработеща кола, респективно усилвател консумира ли много ток и това може ли да стопи акумулатора, защото един авто жичкаджия ми твърди, че щом не работи усилвателя почти няма консумация на ток.
- sawion
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 354
- Регистриран на: 11.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 530da 04'
- Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
- Детайли за колата: China Maina Town Tuning
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
аз съм с афтърмаркет усилвател и нямам проблем. Все пак има един контролен + който се подава от ЦЦЦ-то за да включи и изключи усилвателя. Като го изключи консумацията е 0.
- rafa224
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 G05
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
sawion написа:аз съм с афтърмаркет усилвател и нямам проблем. Все пак има един контролен + който се подава от ЦЦЦ-то за да включи и изключи усилвателя. Като го изключи консумацията е 0.
Дай повече инфо за него? От къде се взима и как точно си го направил?
- sawion
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 354
- Регистриран на: 11.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 530da 04'
- Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
- Детайли за колата: China Maina Town Tuning
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
ами потърси в темата за "ъпгрейд на музиката", колегата iceblast е прикачил линк към файл в който е описано от коя букса се взема сигнала.
- rafa224
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 G05
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
sawion написа:ами потърси в темата за "ъпгрейд на музиката", колегата iceblast е прикачил линк към файл в който е описано от коя букса се взема сигнала.
Да видях файла- http://www.bmwcarx.com/web/DocumentosBM ... Series.pdf. И аз съм работил по него. Наистина усилвателя заспива свързан така.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани