e46 330i нужда от съвети

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8379
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: e46 330i нужда от съвети

Мнение от vicho » 12 Апр 2015, 13:00

///M Power написа:То може и нещо не китайско :D


unorthodox racing или ralco, ама гледам, че нямат конкретни бройки за m52, може да се пусне запитване за изработка, ама цените ще са "приятни" :paranoid:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 6.09.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330i
Мечтае да кара: нещо с "///M" на багажника и около 320 магарета!
Детайли за колата: Мноу Бърза ₪₹¤© с бели джанти О.о

Re: e46 330i нужда от съвети

Мнение от donev_90 » 15 Апр 2015, 18:33

Колеги от къде мога да намеря крайно гърне, но да е с два "входа" и два "изхода" или един, не търся фабрично?
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 611
Регистриран на: 18.10.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 323ci M52tuB25
Мечтае да кара: ///M3 e30

Re: e46 330i нужда от съвети

Мнение от luizov » 16 Апр 2015, 17:36

vicho написа:
///M Power написа:То може и нещо не китайско :D


unorthodox racing или ralco, ама гледам, че нямат конкретни бройки за m52, може да се пусне запитване за изработка, ама цените ще са "приятни" :paranoid:


Я кажете наистина как стоят нещата с тея ролки. Из американските форуми доста ги хвалят. Мен обаче ми е интересно какво става с алтернатора, водната помпа и хидравликата - не започват ли да въртят на по малки обороти - няма ли примерно колата да загрява?
Изображение

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: e46 330i нужда от съвети

Мнение от Lenco » 16 Апр 2015, 20:54

Ако ти гарантират половината от 15-е коня и ти покажат шайбата за коляновия вал, взимай :yes: :paranoid:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
Мечтае да кара: Всичко що започва с М

Re: e46 330i нужда от съвети

Мнение от insane_v » 16 Апр 2015, 22:57

unikalen88 написа:аз пък съм на мнение че си е сменил маслото напразно,само го набутахте човека,камоли 330и няма и турбо няма и нищо,преди време карах 320д 136 коня и секи вика 5-40 да ама имах много голямо количество масло 10-40 мобил и на този фон недавах пари при положение че имам-хем там се маже и турбина,След 6 години и 120 000 километра двигателчето си звънкаше и нямаше дерт.А на бензина е още по безобидно,наи-много сега с 5-40 да му гори повече масло.По важно е да има масло отколкото какво е,досега несъм чул да се развали двигател които е каран с 10-40,ако няма хич масло стават бели ама да има някво квото и да е е по-добре.Можеше да кара и да си го смени като доиде време за смяна а не да хвърли 150 лева на вятара


Колеги, може някой да е отговорил по-нататък, но още не съм прочел цялата тема. Нека хвърля малко светлина в мрака :) Употребата на правилно масло е много важна! Ще го обясня по-простичко. За да се избегне триенето във възлите на мотора трябва да се създаде така наречения "Маслен клин".

1. Ако маслото е много рядко то прекалено лесно "изтича" през хлабините между триещите се повърхнини и не създава устойчив на натоварване маслен клин. В резултат на това износването се увеличава многократно.

2. При използването на масло с по-висок вискозитет пък силите на триене между молекулите на маслото са доста по-големи, маслото се съпротивлява и количеството масло преминало през лагерите намалява. А както знаем (надявам се, че всеки знае) маслото освен че смазва, то и охлажда лагерите! При тоя случай охлаждането на лагерите ще се влоши и може дори да се стигне до стопяване на лагери. Историята помни доста случаи, когато някой си е карал на магистралата със 150км/ч и след половин час мотора изведнъж е започнал да губи мощност и е спрял, а маслото е придобило сребрист цвят :banghead: Един приятел така си стопи лагерите на Голфа :mhihi:

А конкретно в случая на колегата unikalen88 - той може да е минал 120 000 км "без проблеми", ама съм убеден, че за тези километри мотора се е износил, все едно е минал над 300 000км :yes: Това че всичко ИЗГЛЕЖДА наред, НЕ ЗНАЧИ, че наистина е наред.
Последна промяна insane_v на 17 Апр 2015, 0:36, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8379
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: e46 330i нужда от съвети

Мнение от vicho » 16 Апр 2015, 23:26

insane_v написа:А както знаем (надявам се, че всеки знае) маслото освен че смазва, то и охлажда!


:clap: :yes:

ще каже човек, че колите се карат по 500,000 км от всеки собственик и по 20 години :smoke:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook