Теми
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Теми
Здравейте колеги. Не съм модератор на форума, за което се извинявам предварително, относно поставената тема. Няма такова изискване в правилата на форума и аз не целя поставянето на такова. Та, искам да помоля всички нас, вкл. и себе си, когато споделяме за някакви проблеми и искаме мнението на останалите, нека да бъдем така добри да затваряме темите с поставените въпроси. В смисъл, ако проблема е решен успешно, нека споделим резултата от успешното решение, за да бъде от полза за всички. Ако няма положителен резултат, темата може да бъде оставена на "самотек". Но само след като са опитани всички възможни решения. Аз лично не вярвам, че има нерешими проблеми, но знам, че не всеки има възможност да реши потенциалния проблем веднага или бързо. Просто да не оставяме темите, в които сме писали нещо, да пълнят форума и да се "влачат" с не отговорени въпроси или неизпълнени указания. Аз лично препоръчвам преди всичко останало да се прави диагностика на автомобила и чак тогава да се пита във форума. Кой знае защо, това се заобикаля и се търси теле под вола. Не защото го казвам аз, сякаш аз съм някой важен човек и моите съвети трябва да се следват непременно, не. Просто реалността с нашите коли е, че те са силно "електронизирани" и немалка част от проблемите се коренят именно там. Затова колеги, нека бъдем акуратни с нашите теми и така ще бъдем полезни и на други колеги, форума няма да се затлачва с нерешени проблеми и всички ще имаме някаква полза. Търсачката изкарва много теми по даден въпрос, но повечето са от този тип. Пита някой нещо, 10 човека дават акъл, темата става 5 стр. , а накрая няма резултат. Нека заедно променим това. Благодаря Ви.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- shopa_bs
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 22.09.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330ci
- Мечтае да кара: e92 m3
- Детайли за колата: Добра е , но има някои пропуски!
- toshkoy
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 28.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E 39 520i
- Мечтае да кара: F10
- Детайли за колата: фейс 2002 год 170 кс
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: Теми
Съгласен съм с автора на темата, гледам че е повдигнал някои теми, дето останаха отворени, а биха могли да спестят задаването на нови по същите въпроси
Да си приключиш собствената тема с намереното или не решение е въпрос на елементарна култура. За съжаление всичко елементарно у нас се постига с неистови усилия
Наистина ми е трудно да разбера защо

Да си приключиш собствената тема с намереното или не решение е въпрос на елементарна култура. За съжаление всичко елементарно у нас се постига с неистови усилия

Наистина ми е трудно да разбера защо

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Теми
Аз винаги търся инфо във форума, после в чуждите форуми и ако има нещо неясно, пускам тема. Ама това си е до дисциплина, спазване на правила, трябва и акъл и малко занимание да търсиш...
А и като прочета мнение завършващо тема за проблем от рода на "...проблема решен!" и то без да се пише какво е решението...Ами такива колеги направо да им се спират правата да спамят
А и като прочета мнение завършващо тема за проблем от рода на "...проблема решен!" и то без да се пише какво е решението...Ами такива колеги направо да им се спират правата да спамят


- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Теми
Моят принос по настоящата тема. Изрових няколко свои по скорошни теми, не съм ги повдигал, само им смених заглавията и добавих това - УСПЕШНО РЕШЕН. Разбира се, с описание на решението в последния пост или в самата тема. Това, което каза Ivo Borisov също се наблюдава често, проблема е решен, но как, не е ясно. Така никой няма полза. Също бих искал да кажа на всички, а и на себе си, че когато искаме съвети и ни се дават такива, нека да ги следваме и да споделяме резултата. Ако някой ти/ми казва: провери си нивото на антифриза, провери го, ако не е там проблема, търсенето продължава до финален резултат. Така знаеш, че си отметнал потенциално проблемно място и стеснявайки кръга, продължаваш нататък до финален резултат. Но ако не се следват съветите, няма смисъл и от темите. Наистина е въпрос и на лична дисциплина и аз за това апелирам. Защо всичко трябва да се регулира от някакви разписани правила? Не сме деца, големи хора сме, интелигентни, всеки има съвест, ум, разбиране, нека сме си полезни заедно, не е толкова трудно.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- SHeRiFa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ е39 2.0i
- Мечтае да кара: Е38 4.4i
Re: Теми
След като прочетох темата ,се сетих за 1 колега от форума,които подписа му гласи:
Българският вариант:
1. изваждаме предпазителя;
2. подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. тестваме дали всичко работи;
4. ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. колегите от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. изминава една седмица и проблема все още не е решен;
8. случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Българският вариант:
1. изваждаме предпазителя;
2. подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. тестваме дали всичко работи;
4. ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. колегите от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. изминава една седмица и проблема все още не е решен;
8. случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Andare Dopo Dio!
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Теми
за съжаление така става с повечето теми
аз лично много се дразня като някои напиш в темата си " за триене проблема решен"
излива си глупостите 3 дни и накрая се на....ра с това творение в заглавието без да е обяснено как е решил проблема и тн
аз лично много се дразня като някои напиш в темата си " за триене проблема решен"
излива си глупостите 3 дни и накрая се на....ра с това творение в заглавието без да е обяснено как е решил проблема и тн
Re: Теми
Elesar74 написа:Здравейте колеги. Не съм модератор на форума, за което се извинявам предварително, относно поставената тема. Няма такова изискване в правилата на форума и аз не целя поставянето на такова. Та, искам да помоля всички нас, вкл. и себе си, когато споделяме за някакви проблеми и искаме мнението на останалите, нека да бъдем така добри да затваряме темите с поставените въпроси. В смисъл, ако проблема е решен успешно, нека споделим резултата от успешното решение, за да бъде от полза за всички. Ако няма положителен резултат, темата може да бъде оставена на "самотек". Но само след като са опитани всички възможни решения. Аз лично не вярвам, че има нерешими проблеми, но знам, че не всеки има възможност да реши потенциалния проблем веднага или бързо. Просто да не оставяме темите, в които сме писали нещо, да пълнят форума и да се "влачат" с не отговорени въпроси или неизпълнени указания. Аз лично препоръчвам преди всичко останало да се прави диагностика на автомобила и чак тогава да се пита във форума. Кой знае защо, това се заобикаля и се търси теле под вола. Не защото го казвам аз, сякаш аз съм някой важен човек и моите съвети трябва да се следват непременно, не. Просто реалността с нашите коли е, че те са силно "електронизирани" и немалка част от проблемите се коренят именно там. Затова колеги, нека бъдем акуратни с нашите теми и така ще бъдем полезни и на други колеги, форума няма да се затлачва с нерешени проблеми и всички ще имаме някаква полза. Търсачката изкарва много теми по даден въпрос, но повечето са от този тип. Пита някой нещо, 10 човека дават акъл, темата става 5 стр. , а накрая няма резултат. Нека заедно променим това. Благодаря Ви.
Подкрепям те колега, но.....освен това трябва да се променят и някои други неща- като пример публикувам мнение, в което пиша какво съм проверил по даден проблем и после чакам минимум 6-7 часа(последно чаках 3 или 4 дена мисля) да ми бъде одобрено мнението. Нямам нищо против това, и модераторите са хора, и те може да не са на линия, но през това време други мнения се одобряват, включително и мнение от рода "А от кога е твоя колата?" , което не виждам с какво ще ми помогне изобщо!?
- SHeRiFa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ е39 2.0i
- Мечтае да кара: Е38 4.4i
Re: Теми
Stendm написа:Elesar74 написа:Здравейте колеги. Не съм модератор на форума, за което се извинявам предварително, относно поставената тема. Няма такова изискване в правилата на форума и аз не целя поставянето на такова. Та, искам да помоля всички нас, вкл. и себе си, когато споделяме за някакви проблеми и искаме мнението на останалите, нека да бъдем така добри да затваряме темите с поставените въпроси. В смисъл, ако проблема е решен успешно, нека споделим резултата от успешното решение, за да бъде от полза за всички. Ако няма положителен резултат, темата може да бъде оставена на "самотек". Но само след като са опитани всички възможни решения. Аз лично не вярвам, че има нерешими проблеми, но знам, че не всеки има възможност да реши потенциалния проблем веднага или бързо. Просто да не оставяме темите, в които сме писали нещо, да пълнят форума и да се "влачат" с не отговорени въпроси или неизпълнени указания. Аз лично препоръчвам преди всичко останало да се прави диагностика на автомобила и чак тогава да се пита във форума. Кой знае защо, това се заобикаля и се търси теле под вола. Не защото го казвам аз, сякаш аз съм някой важен човек и моите съвети трябва да се следват непременно, не. Просто реалността с нашите коли е, че те са силно "електронизирани" и немалка част от проблемите се коренят именно там. Затова колеги, нека бъдем акуратни с нашите теми и така ще бъдем полезни и на други колеги, форума няма да се затлачва с нерешени проблеми и всички ще имаме някаква полза. Търсачката изкарва много теми по даден въпрос, но повечето са от този тип. Пита някой нещо, 10 човека дават акъл, темата става 5 стр. , а накрая няма резултат. Нека заедно променим това. Благодаря Ви.
Подкрепям те колега, но.....освен това трябва да се променят и някои други неща- като пример публикувам мнение, в което пиша какво съм проверил по даден проблем и после чакам минимум 6-7 часа(последно чаках 3 или 4 дена мисля) да ми бъде одобрено мнението. Нямам нищо против това, и модераторите са хора, и те може да не са на линия, но през това време други мнения се одобряват, включително и мнение от рода "А от кога е твоя колата?" , което не виждам с какво ще ми помогне изобщо!?
колега,това с одобрението е за 1вите мнения,след като вече натрупаш определения брой (20 броя пише го в правилата цък тук които задължително трябва да се четат преди да пишеш в даден форум).След това всичко си е както трябва.
Andare Dopo Dio!
Re: Теми
Колега не ме разбирайте погрешно, не оспорвам одобрението на мненията, а времето за което става самото одобрение. Не искам да звучи като заяждане, просто споделям кое не ми харесва. Поздрави 

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Теми
да. това наистина е тъпотия с одобрението на мненията
много хора ми пишат на лични често за проблеми зарадти това, че нама как да им се обърне внимание. нито ги знам нито ги познавам и не ми пречи разбира се да дам съвет ако мога...не се имам за накакъв капацитет по БМВ проблем, но.. това ,че някои има 12 мнения в този форум не значи, че е слабоумен или със забавено развитие или нещо от рода за да му се забавят мненията.
по скоро е лесно глупостите да се изтриват веднага вмсето да се губи време на модератор да провери, одобри тн
много хора ми пишат на лични често за проблеми зарадти това, че нама как да им се обърне внимание. нито ги знам нито ги познавам и не ми пречи разбира се да дам съвет ако мога...не се имам за накакъв капацитет по БМВ проблем, но.. това ,че някои има 12 мнения в този форум не значи, че е слабоумен или със забавено развитие или нещо от рода за да му се забавят мненията.
по скоро е лесно глупостите да се изтриват веднага вмсето да се губи време на модератор да провери, одобри тн
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Теми
Прощавайте колеги, но измествате темата, към нещо, което е залегнало в правилата. Ако някой не е съгласен с това, има администратори, модератори, може да се повдигне въпроса пред тях и аргументирано да се защити позицията. Темата тук е за друго и мисля стана ясно, да не се повтарям. Това, за което говоря не зависи от правилата, а от самите нас, нашата отговорност и сериозност. Нека не забравяме, че това, което пишем тук е публично и общодостъпно, чете се от всякакви хора и би следвало да има някаква отговорност от наша страна, а не просто да пишем за спорта. Много се говори за форума, че форума е сила и т.н. и според мен това, за което говоря, е един от начините този форум ако не е добър да стане, а ако е, да стане още по-добър. Това зависи от нас.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- Николай Диянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 474
- Регистриран на: 24.03.2010
- Местоположение: София/Карнобат
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39/ Е60
- Мечтае да кара: X6 цвят бордо
Re: Теми
Много добро предложение, колега Елесар. Даже от чисто прагматична гледна точка- многократно ще се подобри ефективността на търсенето, тъй като потребителят ще има възможност бързо да се ориентира и види дали за конкретния, сходен на неговия проблем, е намерено решение. Лошото е, че много често темите се отклоняват от първоначално очертаните си заглавия и в крайна сметка в тях започват да пишат други колеги, които имат сходен, но не същия проблем и темата се запълва с мнения, като така трудно се открояват значимите от незначимите постове. Но така или иначе идеята е страшно целесъобразна.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани