Добавка към горивото

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 25.01.2014
Пол: Мъж

Re: Добавка към горивото

Мнение от Nikolay P. » 15 Яну 2015, 10:41

Lubzy написа:Колеги има добавки които разтварят мръсотията от резервоара така, че да не навреди на останалото напред.Аз ползвам продукти на Xenum и честно казано не съм имал никакви ядове. Вземам от колегата hammy!

Здравей, колега! След като ползваш такива добавки за разтваряне на мизериите в резервоара, поне веднъж смъкван ли е резервоара да видиш реално има ли ефект от тази добавка и в какво състояние се намира? Понеже, това че нямаш проблем, не означава, че в резервоара няма тиня и гняс. :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 15.08.2013
Местоположение: Пещера
Пол: Мъж
Кара: e46 convertible
Мечтае да кара: По хубави пътища в Бг.

Re: Добавка към горивото

Мнение от Lubzy » 15 Яну 2015, 15:47

IMG_0715.JPG
Колега уместен въпрос... Ииии да от тук видях състоянието на резервоара. Положението не беше като от рекламите за веро за съдове. Виждал съм и много по-тежки случаи. Съжалявам че не снимах вътре резервоара.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 6.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
Мечтае да кара: BMW

Re: Добавка към горивото

Мнение от cfk » 16 Яну 2015, 1:33

Качествено синтетично 2T масло. Маслото не разяжда, а смазва горивната система включително ГНП-то /много важно при калпава нафта и студено време/, същевременно изгаря на 100% без да образува нагар. Провеждани са тестове в Германия и препоръчителното количество е около 5 грама на 1 литър. Първото ми впечатление е че двигателя започва да работи малко по-меко, изчезват по-острите шумове, за дългосрочните ползи времето ще покаже. :bchug:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 13.07.2013
Пол: Мъж
Кара: AMG 560SEC WB 1990
Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.

Добавка към горивото

Мнение от VIKING_WARRIOR » 10 Апр 2015, 15:22

Съгласен съм с това но то важи предполагам за старите двигатели. Дали е съвместимо със новите концепции от 2015 и с пиезо кристалните дюзи?
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 19.05.2014
Местоположение: Black Sea
Пол: Мъж
Кара: E46 320D,150к.с /комби бегачка

Re: Добавка към горивото

Мнение от nazis » 10 Апр 2015, 19:59

Цяла зима и аз слагам синтетика двутактово и чувам че двигателя го харесва и работи по меко с него
На око е всеки път по 10-20гр на 10лт нафта
Голямата цица разсейва добрият ебач !


Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 25.03.2015
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: MB S 65 AMG W221; BMW 320d F30
Мечтае да кара: гравитацията да не влияе върху циците :-)
Детайли за колата: MB S 65 AMG engine swapped 7G Tronic W221- 742,8 whp, 1200 NM torque electronically reduced; BMW 2012 320d F30 251.6 bhp and 529.3 Nm remap stage 3

Re: Добавка към горивото

Мнение от JanTonko » 11 Апр 2015, 13:53

VIKING_WARRIOR написа:Съгласен съм с това но то важи предполагам за старите двигатели. Дали е съвместимо със новите концепции от 2015 и с пиезо кристалните дюзи?


Не е препоръчително (да не казвам по-силни думи) да се кара с 2Т масло при кола с пиезо-кристали !
Защо обаче ще попитате ?
Кратък отговор (че бързам и нямам време да пиша)- горивото (нафтата) е с определена плътност g/mol. Ясно е, че на всяка бензиностанция в зависимост от това как ''кръщават'' горивото тази плътност варира, но с малки отклонения.
Защо засягам въпроса за плътността на горивото? Защото горивната ви система е ''настроена'' да прави определено налягане (1500- 2000 бара според зависи от версията на КР и дали имате тунинг по мотора !) с относително зададена предварителна плътност на гориво( нафтата). Е има място за вариране, понеже не е закована с точност до g/mol, но слагайки масло вие ''сгъстявате'' тази течност и така изкуствено повишавате налягането в горивната система. Това са ви щрихите, в която насока да мислите. Стига съм ви давал на готово.
Извод от една страна с маслото помагате на едно, от другата вредите е силно казано, но поне не му е приятно на определен компонент във вашата кола. Принципа на антибиотиците- на едно помага доста, на друго вреди, по-малко.
КРАЙ на сагата!
MB S 65 AMG 742,8 whp, 1200 NM torque 1/4 mile 10. 133 sec/s. The one and only 1200 NM Mercedes gerabox in Europe for now.
THE BLACK BEAST

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Добавка към горивото

Мнение от vladobate » 11 Апр 2015, 14:23

По повод горния пост - и истина и пълни глупости . Да за плътности ОК , но става въпрос за добавяне на 1% към консистенцията наречена нафта ( за БГ условията , виж в бяла държава е съвсем различно ) , което няма как да повлияе лошо имайки предвид качеството на горивото . Тъй че тия сметки с барове и плътности си е ала бала , пак казвам само щото живеем в мангалия , с извинение . Пък и колкото и да не разбирам има регулатор за това налягане постъпващо в рейла и то се поддържа в зададените граници , а дали помпата ще се претовари от толкова малко количество масло мисля е леко преувеличено ( да не казвам по-силни думи :mhihi: ) . Да , не е препоръчително , но в "идеални условия" за каквито са смятани агрегатите в горивната система , само дето бг нафтата не са я имали предвид . Добре е дори силно препоръчително това смесване ако се прави да е в някакво количество гориво , за да се избегнат концентрации с по-голям вискозитет поне в началото докато се превърти един два пъти , или да се добави преди зареждане пак с цел пообъркване .


Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 25.03.2015
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: MB S 65 AMG W221; BMW 320d F30
Мечтае да кара: гравитацията да не влияе върху циците :-)
Детайли за колата: MB S 65 AMG engine swapped 7G Tronic W221- 742,8 whp, 1200 NM torque electronically reduced; BMW 2012 320d F30 251.6 bhp and 529.3 Nm remap stage 3

Re: Добавка към горивото

Мнение от JanTonko » 11 Апр 2015, 14:50

vladobate написа:По повод горния пост - иа истина и пълни глупости . Да за плътности ОК , но става въпрос за добавяне на 1% към консистенцията наречена нафта ( за БГ условията , виж в бяла държава е съвсем различно ) , което няма как да повлияе лошо имайки предвид качеството на горивото . Тъй че тия сметки с барове и плътности си е ала бала , пак казвам само щото живеем в мангалия , с извинение . Пък и колкото и да не разбирам има регулатор за това налягане постъпващо в рейла и то се поддържа в зададените граници , а дали помпата ще се претовари от толкова малко количество масло мисля е леко преувеличено ( да не казвам по-силни думи :mhihi: ) . Да , не е препоръчително , но в "идеални условия" за каквито са смятани агрегатите в горивната система , само дето бг нафтата не са я имали предвид . Добре е дори силно препоръчително това смесване ако се прави да е в някакво количество гориво , за да се избегнат концентрации с по-голям вискозитет поне в началото докато се превърти един два пъти , или да се добави преди зареждане пак с цел пообъркване .


Тоя твоя 1 % го сипваш постоянно, а той в началото се ''абсорбира'' от горивния ти филтър и не ''достига'' до мотора, поне докато филтъра ти не му се ''насити'' (стане бая напоен с масло и изкуствено му се намали пропускливостта). След това ''концентрацията'' в рейла и като цяло в горивната система на това масло става доста повече от 1%, понеже обема за единица време в мотора е малък, тия твойте 1% стават доооста над 1%.
И само леко встрани да ти вметна, че аз глупости не пиша. Пред името ми има едно ''инж'' от немски униврситет точно по двигатели с вътрешно горене. И не е като да не сме изкарали стажове по големиъе концерни (ама не като Бг стажовете).
КРАЙ
MB S 65 AMG 742,8 whp, 1200 NM torque 1/4 mile 10. 133 sec/s. The one and only 1200 NM Mercedes gerabox in Europe for now.
THE BLACK BEAST

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Добавка към горивото

Мнение от vladobate » 11 Апр 2015, 15:08

:OT: Не мисля че трябва да се засягаш , всеки може да сбърка . Дали са глупости или не съвсем домислици е съвсем друг въпрос . Ама щото нали все бързаш и нямаш време да пишеш пък даваш теми да мислим и да се досещаме щото твоите знания семейства хранели ( другите нямат семейства ) и не можеш " да снасяш" инфо , дали да се уважаваме взаимно , че да речем и аз съм инженер. :OT: Като какво ще накара само маслото да седи в рейла , не циркулира ли горивото постоянно до резервоара и пак нагоре . Пък и това масло по принцип е предвидено да участва в горивен процес ( вярно не при такива налягания ) не е като да е хванато от гората . А като се чипва и се вдига налягането в рейла в повече от заводския с около 200бара ( това са твои думи от други теми ) с тия нашите ''уникални горива" не е ли вредата по-голяма от леко подпомагане смазочността на нафтата , което в годините е доказано че липсва и то в голям процент .


Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 25.03.2015
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: MB S 65 AMG W221; BMW 320d F30
Мечтае да кара: гравитацията да не влияе върху циците :-)
Детайли за колата: MB S 65 AMG engine swapped 7G Tronic W221- 742,8 whp, 1200 NM torque electronically reduced; BMW 2012 320d F30 251.6 bhp and 529.3 Nm remap stage 3

Re: Добавка към горивото

Мнение от JanTonko » 11 Апр 2015, 16:34

Не си схванал коментара ми изобщо!!! Върни се и продължавай да го прочиташ, докато не вникнеш в него. Относно чипа и повишените 200 бара защо не вредят? Ами елементарно колега "инж". Понеже те софтуерно са му зададени и ЕКУ-то си "знае", че баровете са му повече и няма проблеми с това. А при "врътката" с маслото няма от къде !!!
Сега последно!!!!!!! Ако циганията с маслото беше толкова полезна, отдавна да са я патентовали и вложили в колите под формата на система, която на всеки 10 такта да речем; впръсква в горивото ваща " панацея".
ТОЗИ ПЪТ КАТЕГОРИЧЕН КРАЙ. ПОВЕЧЕ В ТЕМАТА НЯМА ДА ПИША!!!!
MB S 65 AMG 742,8 whp, 1200 NM torque 1/4 mile 10. 133 sec/s. The one and only 1200 NM Mercedes gerabox in Europe for now.
THE BLACK BEAST

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Добавка към горивото

Мнение от vladobate » 11 Апр 2015, 18:30

Май ти не схващаш . С повишено налягане и скапано гориво пак не е добре , не визирам повишеното налягане , а по-високите изисквания към гориво при по-високи зададени параметри за работа на двг, това съм имал предвид . Кво да патентоват като за бг тарикатлъка няма патенти още измислени . Всичкото което го пишем е заради невероятно скапаното гориво почти на всяко зареждане където и да било . И с таз панацея работят не един и два двг години, а с колко ще им се скъси живота с масло и без , както и със скапано двг масло или филтри е божа работа , и немските инж. не могат го предвидят пък и им дреме :mhihi: . То няма и кой да го е разглеждал като вариант това или да се е произнесъл по този въпрос , да прави екперименти и т.н. Аз в Германия нужда от добавки не съм имал , даже си излекувах гнп с тяхна нафта ама не щото е панацея ами защото отговаря на изискванията към даденото гориво еле пък да мислят за в бг кой какво ще зарежда . Последно ще се "счупва " ли нещо от масло 2Т в нафтата или може би , да си затривам мненията в името на правдата :) . ПС: Датчика за налягането на горивото в рейла не казва ли на еку какво е налягането , че той уж нищо да не знае ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 19.05.2014
Местоположение: Black Sea
Пол: Мъж
Кара: E46 320D,150к.с /комби бегачка

Re: Добавка към горивото

Мнение от nazis » 12 Апр 2015, 14:18

Няма какво да се чупи - 1 година карам вече тази кола и си нося по 1 литър в багажника .Преди това съм имал 2 беемвета и пак слагах двутактово масло
На всяко зареждане капвам по 1-2 капачки масло и двигателя както казах и по рано бачка по мазно и по тихо
Не съм свалял нито вихровите клапи нито катализаторите ,чистят се профилактично на 1 година при мен!

ВАЖНО!
Маслото се слага в резервоара преди зереждане и като бутнете пистолета да зареждате се смесва със нафтата така че няма какво да остава по филтъра
Филтъра също съм проверявал -няма разлика в дебита! Така че за Българските горива е повече от препоръчително да го правите това с двутактовото масло
Зимата слагам по 1-1,5 лт .бензин на 20 литра нафта пак по същата причина
Голямата цица разсейва добрият ебач !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 215
Регистриран на: 7.11.2010
Пол: Мъж
Кара: 330D
Мечтае да кара: S62B50

Re: Добавка към горивото

Мнение от Evkata » 12 Апр 2015, 15:26

nazis написа:Няма какво да се чупи - 1 година карам вече тази кола и си нося по 1 литър в багажника .Преди това съм имал 2 беемвета и пак слагах двутактово масло
На всяко зареждане капвам по 1-2 капачки масло и двигателя както казах и по рано бачка по мазно и по тихо
Не съм свалял нито вихровите клапи нито катализаторите ,чистят се профилактично на 1 година при мен!

ВАЖНО!
Маслото се слага в резервоара преди зереждане и като бутнете пистолета да зареждате се смесва със нафтата така че няма какво да остава по филтъра
Филтъра също съм проверявал -няма разлика в дебита! Така че за Българските горива е повече от препоръчително да го правите това с двутактовото масло
Зимата слагам по 1-1,5 лт .бензин на 20 литра нафта пак по същата причина


Какво точно масло слагаш колега ? :bchug:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 13.09.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е61 530 Д/ Е34 525 тдс
Мечтае да кара: M6 разбира се

Re: Добавка към горивото

Мнение от Gancho » 13 Апр 2015, 21:22

Днес и аз сложих 2т масло в моята колица като съотношението е 1:200.Взех от Кауфланд полу-синтетика жълт етикет на цена за 1лит. 8.99.След първите 50км. забелязах че двигателя с една идея стана по безшумен на място.Не пуши грам-издух я два-три пъти до ограничителя :mhihi: :mhihi: :mhihi: Така че колегите които се чудят дали да пробват да го направят-няма да сбъркат. :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 2.03.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е46 320d 150

Re: Добавка към горивото

Мнение от veleto » 14 Апр 2015, 0:12

Gancho написа:Днес и аз сложих 2т масло в моята колица като съотношението е 1:200.Взех от Кауфланд полу-синтетика жълт етикет на цена за 1лит. 8.99.След първите 50км. забелязах че двигателя с една идея стана по безшумен на място.Не пуши грам-издух я два-три пъти до ограничителя :mhihi: :mhihi: :mhihi: Така че колегите които се чудят дали да пробват да го направят-няма да сбъркат. :yes:

Значи на 62 литра резервоар (на моето 320д 150 е толкова) по това съотношение,излиза горе-долу 250мл 2т масло да се сипе.Или бъркам сметката ? :roll: :roll:

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook