2.5 тдс автоматик проблем студен старт
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- coupe112
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520iA
2.5 тдс автоматик проблем студен старт
Здравейте,проблема е че сутрин при студения старт колата пали от втория път,като запали изкарва бял облак от ауспуха и тресе(прекъсва) 5-10 секунди.Преди две седмици беше в БОШ сервиз за диагностика и регулиране на ГНП,нямаше никакви грешки,човекка там ми каза че може би има проблем с подкачващата помпа защото било малко налягането или нещо от този род...
Другия проблем е че когато тръгна да спирам точно преди да спре колата двигателя започва да претриса и като спре колата напълно се оправя.Понякога и като я пусна да върви без гас пак прекъсва...
Помагайте
Другия проблем е че когато тръгна да спирам точно преди да спре колата двигателя започва да претриса и като спре колата напълно се оправя.Понякога и като я пусна да върви без гас пак прекъсва...
Помагайте
THE WORLD IS YOURS
- wladio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 701
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: 2.5 тдс автоматик проблем студен старт
това с тресенето мисля че е от плочката на гнп.а с паленето-свещите проверени ли са?давам ти конкретен пример-преди години и аз имах труден старт-замервам свещите на място без да ги свалям-работят,но аз си ги свалих,и какво установих-че греят греят,но почервеняват чак на 18 секунда-а те до 10 секунда най много трябва са са червени.
Re: 2.5 тдс автоматик проблем студен старт
Слагай си редовно масло двутактово бездимно към горивото (на резервоар литър ) . За свещите колегата е прав даже не 10 ами примерно 5 сек. трябва да са червени както и лампичката гасне за толкова приблизително. Друга вероятна причина е въздух в горивната система . Ако подкачващата помпа е дала фира и караш с малко гориво е възможно описаното от теб. Цедката на подкачващата помпа в резервоара може да е задръстена , но се почиства лесно и е добра профилактика.
- coupe112
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520iA
Re: 2.5 тдс автоматик проблем студен старт
а как мога да разбера дали има въздух в системата,и това леко притрисане като тръгна да спирам на директна от какво може да е ?
THE WORLD IS YOURS
Re: 2.5 тдс автоматик проблем студен старт
coupe112 написа:а как мога да разбера дали има въздух в системата,и това леко притрисане като тръгна да спирам на директна от какво може да е ?
За въздуха ако можеш да гледаш докато се пали двг за наличие ба мехурчета . Иначе по подразбиране , ако имаш някъде теч дори и минимален включително и маркучетата за обратна нафта означава, че имаш неплътност в горивната система , демек въздух. Притрисането в повечето случаи е свързано с управлението на гнп и много често е следствие от кофти гориво каквото е всичкото такова в бг и по-точно недобра смазочност на нафтата . Затова и е добре като профилактика и добавянето на масълце. Ако имаш перманентно въздух също е вариант като причина за въпросното претрисане. На същия двг (по-стария без дебитомер) автомат почва през определено време да претриса както и като си седиш на сфетофара да подскача чак като се самоифорсира леко

- coupe112
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520iA
Re: 2.5 тдс автоматик проблем студен старт
пичове,свалих свещите една по една и се оказа,че една от тях е изгоряла и не нагрява изобщо.Смених я и студения старт се оправи,вече си пали от първия път без да пуши и без да прекъсва.Обаче проблема с лекото прекъсване остана...прави го само на ниски обороти някъде около 850-900 оборота и то не винаги.Както казах колата е автомат и като я държа на спирачка като минавам през дупки на малки обороти колата прекъсва,даже чувам и как турбината свири на пресекулки и както спра и я задържа на спирачка тресенето изчезва.Следващата стъпка е да изчистя цедката в резервоара,да сменя горивния филтър и да сложа добавка и масло в горивото.Бихте ли ми препоръчали точно какво масло и каква добавка да сложа,преди време съм слагал на БАРДАЛ 6в1 за почистване и бях доволен. мисля за прочистване това --> mhttp://www.bardahl.bg/bg/product/a/4280 и след това за смазване и профилактика това ---> http://www.bardahl.bg/bg/product/a/5192
THE WORLD IS YOURS
Re: 2.5 тдс автоматик проблем студен старт
Турбината няма как да я чуваш при ниски обороти щото тя почти не надува като отпуснеш педала на газта , нещо друго може би чуваш или ако е тя е пътник и то отдавнашен . Не си заслужава може би да даваш чак толкоз пари за профилактиращата добавка от втория линк , но си е твоя работа. Маслото за което писах е двутактово (бездимно или синтетично се има предвид ) , аз даже слагам хидравлично червено , не е толкоз претенциозен двигателя или дюзите , работят на 150 бара не са комънрейлски. Вярно е че е чувствителен двг откъм изгоряла свещ дори една , даже на две едвам-едвам ми е палила с много зор . Като профилактираш горивната система ще правиш заключения за прекъсването , сега няма смисъл .
- coupe112
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520iA
Re: 2.5 тдс автоматик проблем студен старт
Благодаря ти за отговорите. Катализатора е свален и на негово място има тръба ако има значение.Турбината ясно се чува как свири дори на празен ход...има и омасляване около нея.Знам че по принцип трябва да надува поне от 2000об.,а моята се чува постоянно да свисти..Но майстора който ми прави двигателя я гледа преди да я сложи и каза че е работила добре ама знам ли.
THE WORLD IS YOURS
Re: 2.5 тдс автоматик проблем студен старт
Още като се запали двг ( даже дори като върти все още на стартер ) турбото се върти с някакви обороти , това не го оспорва никой . Но на празен ход да чуваш нещо от него не е нормално. Или издиша отнякъде въздух или перката ( най-вече студената ) опира в копруса , иначе друг звук от нея не можеш изкара . Махни маркуча на пресния въздух захранващ турбината и ще си проличи кое свири . Омасляването е от изпуснал сегмент на студената част и не се отразява на работата на турбото , но е признак за някакво износване и определено е нужен най малкото по обстоен преглед за да се установи колко е нормално или ще роди всеки момент ( няма значение как си надува ) . Аз също съм без катализатор и с тръба бях , сега с резонатор , да по-шумна е , но не свири а леко бучи да речем .
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]