монтиране на м57 в е36ца
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
монтиране на м57 в е36ца
Колеги някой монтирал ли е м57 в е36ца ако има такива да пишат кое как става окабеляването кой кабел за кой се вързва
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: монтиране на м57 в е36ца
Не се захващай,ще ти излезе като да си купиш 330д е46.Аз сложих м57д30 в 320 д е46 и беше страхотно приключение,като пари също,то не бяха други скорости ,кардани ,шифтъри,греди под скоростите,правене на планка за висящия лагер,кабели за елекронни педали,пускане на допълнителна подкачваща помпа.Маховика комплект е на 240 мм.Да не говорим ,че мотора трябва да е комплект със радиатори кулер,турбопътища,педал за газта ,дифозьор,охладител на нафта и цялата захранваща система,с прави ,обратни нафти,клапанче навързана по същия начин като на 3.0 иначе няма палене.Тампоните на мотора са с точна височина и не стават от друг мотор ,а и имат и вакум към тях,стабилизиращата щанга е друга. Отделно трябва да вържеш евс,транспондер,чип на ключа,инсталация към купето и други глупости ,които не се сещам вече.В един момент ,ако не ти свършат парите ,които си предвидил,ще проклинаш деня ,в който ти е дошла тази идея.
На мен пи платиха за да го присадя, и един месец не знаех къде се намирам от непрекъснати проблемации ,които изникваха непрекъснато.Сега вече всичко е наред,но аз го слагах от е46 в е46,а от е46 в е36 всичко ще е в пъти по сложно.И на диагностика си търси винаги круизконтрол,скорости автомат,мултифункционален волан.В е36,сигурно ще са два пъти повече.
Моя съвет е,ако нямаш достатъчно пари,не се захващай,че ще останеш по средата!Под достатъчно разбирай над 3000 лв. ,да не кажа 4000:no:
На мен пи платиха за да го присадя, и един месец не знаех къде се намирам от непрекъснати проблемации ,които изникваха непрекъснато.Сега вече всичко е наред,но аз го слагах от е46 в е46,а от е46 в е36 всичко ще е в пъти по сложно.И на диагностика си търси винаги круизконтрол,скорости автомат,мултифункционален волан.В е36,сигурно ще са два пъти повече.
Моя съвет е,ако нямаш достатъчно пари,не се захващай,че ще останеш по средата!Под достатъчно разбирай над 3000 лв. ,да не кажа 4000:no:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Войводата
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 28.12.2008
- Местоположение: Панагюрище
- Пол: Мъж
- Кара: на дядо си е30ската
- Мечтае да кара: подводница с шпер
Re: монтиране на м57 в е36ца
Ами скоро ще правя такъв проект на приятел, от към инсталацията не е нищо сложно. Но е много много дълго за обяснение и писане. Не съм връзвал такъв до сега но мисля че няма да има проблеми. Нужни са ти схемите на ЕКУ-то и на буксите, конкретно ти трябват тези който отиват към таблото и тези който са около самото ЕКУ релета подгряване и т.н и да си ги навържеш към купето. Мен само ме съмнява че може да има някой сигнали който няма да са съвместими с таблото на е36.. но повече информация може да споделя след като се захвана с това начинание. 
П.С. и най - доброто в случая е че ще ми докарат цяла кола е46 и ще мога да гледам кое как къде и да се присажда на е36 ако е нужно това е най добрия вариянт иначе какво ще е лутане ..

П.С. и най - доброто в случая е че ще ми докарат цяла кола е46 и ще мога да гледам кое как къде и да се присажда на е36 ако е нужно това е най добрия вариянт иначе какво ще е лутане ..

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: монтиране на м57 в е36ца
Те, конекторите към таблото не са интересни, щот при е46 тепература/обороти/разход и др. вървят само по два кабела, лошото, е че им викат КАН-шина, а по-лошото, е че е36 няма такова чудо.
Температурата не е проблем с датчик от е36 директно на таблото.
Разхода, може и без него.
Оборотите са интересни, има вероятност да излизат в аналогова форма на диагностичната букса, но не съм сигурен.
Температурата не е проблем с датчик от е36 директно на таблото.
Разхода, може и без него.
Оборотите са интересни, има вероятност да излизат в аналогова форма на диагностичната букса, но не съм сигурен.
- Войводата
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 28.12.2008
- Местоположение: Панагюрище
- Пол: Мъж
- Кара: на дядо си е30ската
- Мечтае да кара: подводница с шпер
Re: монтиране на м57 в е36ца
Lenco написа:Те, конекторите към таблото не са интересни, щот при е46 тепература/обороти/разход и др. вървят само по два кабела, лошото, е че им викат КАН-шина, а по-лошото, е че е36 няма такова чудо.
Температурата не е проблем с датчик от е36 директно на таблото.
Разхода, може и без него.
Оборотите са интересни, има вероятност да излизат в аналогова форма на диагностичната букса, но не съм сигурен.
На мен това за CAN bus ми е ясно, ние поради тази причина обмисляхме и вариант направо таблото от е46цата да се опитаме го монтираме на е36цата но да си стане културно. За сега са само размисли и страсти някакви. Реално като се позамисля си е много работа но мисля че всичко ще е оправдано с крайния резултат.


- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: монтиране на м57 в е36ца
Ако е чисто за спорта ,става,но ако ако ще го правиш за да излезе по евтино от е46 330 д ,няма да стане.При мен беше докарана англичанка с фалирал автомат и взех всичко каквото ми трябваше,но и доста неща се накупиха,а от е46 хвсичко е скъпо,не е като от 36.То само оборудван мотор 330д никой не продава ,само желязото е 1000 лв. голо,а дюзите и турбото още 1000 бв..Затова трябва да си вкараш цяла кола и при 46 всеки мотор собствено мнение за скорости,кардани ,дифове и ако не си наясно какво точно от кой мотор ти трябва можеш да изкупиш цялята скраб на България.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: монтиране на м57 в е36ца
vanko_5 написа:Колеги някой монтирал ли е м57 в е36ца ако има такива да пишат кое как става окабеляването кой кабел за кой се вързва
Колега, аз лично се захванах преди време да сменя само скоростната кутия на tds-a с шестстепенна от Е46 320d. Цялото начинаие ми излезе 1200 лв, като предварително бях пресметнал всичко и бях набавил необходимите материали. Преди да започна бях пресметнал и какво къде трябва да се преправи и изработи специално за ъпграйда и цялата манипулация ми отне скромните 10 часа. Преди тези 10 часа инженеринга (подготовката) ми отне една година.
Монтирането на М57 в Е36 е супер идея, но подготовката за това начинание е доста солидна, което не се отнася само до парите, които ще се наложи да инвестираш.
Окабеляването е най-малкия проблем, въпросът, който трябва да се реши е несъвместимостта на електронните модули от Е36 с тези на Е46 или на колата, от която ще се вземе двигателя.
Последна промяна stony1 на 14 Апр 2015, 11:27, променена общо 1 път
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: монтиране на м57 в е36ца
Колеги този проблем с модолите как може да се реши за да несиги тарси екуто
- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: монтиране на м57 в е36ца
Хората в е30 ги слагат та какво остава за е36... Трябва ти правилния човек за електрониката по точно за софтуера...
Re: монтиране на м57 в е36ца
колега предложете някой който е в час с електроните части за навързването на мотора
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани