Предните стъкла ми пукат и скърцат при затворено положение.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 4.04.2014
Кара: e46 320d sedan '04
Мечтае да кара: e46 CSL

Предните стъкла ми пукат и скърцат при затворено положение.

Мнение от hotride » 07 Апр 2015, 11:55

Здравейте, изчетох темите за такъв проблем, но решение не намерих, мазах с Ленор и с една специална смазка /както пишеше в оная тема/, стъклата продължават да си пукат при най-малката неравност на пътя и много ме дразнят. Като ги сваля надолу 2-3мм спира пукането, но при по-висока скорост се чува свистене. Явно много силно ги притиска машинката към уплътнениетои оттам идва пукането или пък недостатъчно силно. Дайте някакво решение на проблема, че откачих направо. :kuku:

едит: имах едно комби 330д 2001ва година преди тази и там нямаше такова пукане и скърцане...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Предните стъкла ми пукат и скърцат при затворено положен

Мнение от zvetiko » 07 Апр 2015, 13:07

Колега, трябва да се регулират.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Предните стъкла ми пукат и скърцат при затворено положен

Мнение от Gqbriel » 07 Апр 2015, 13:12

zvetiko написа:Колега, трябва да се регулират.

Нямат регулиране,има неработещ механизъм в лай-лошия случай,който не може правилно да притисне стъклото.Вариянта е да се свали кората и за 5 мин ще разбере дали е за нов механизъм
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 604
Регистриран на: 24.01.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е46
Детайли за колата: N42B20

Re: Предните стъкла ми пукат и скърцат при затворено положен

Мнение от pimpo » 07 Апр 2015, 13:32

Имаше тема за това и за мазането с Ленор. Там различни хора са мазали на различни места. Не мога да кажа със сигурност къде е истината, а и тя може би е различна при всеки. Аз намазах обилно с пръсти всички гумени части които опират в стъклото. Хубаво втривам вътре целия канал в който се движи стъклото. Занимавка е, но ако се направи както трябва, има ефект!
След това намазах и всички гумени части, които се допират при затворена врата. Това също е много важно и при някой от форума само там беше проблема.
Изображение
Тук е описано със сники:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=34&t=376262&p=3989294&hilit=%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BE%D1%80&sid=22536a2594706ab21c0bdc513ee6e3fa#p3955406

След всичко това при мен пак понякога пукаше. Установих, че при вдигането на стъклото докрай, в последните мигове преди да изключи мотора също припуква. Пробвай това и при теб. Ако е така и вече си намазал всички гуми с Ленор, то може би си като мен. Проблема е вътре в самия механизъм. Отвори и смажи обилно с грес всички триещи се части (профилактично). А самото пукане при мен се оправи като смазах местата където жилото влиза в моторчето. Там са едни пластмасови тръбички с пружини, който обират ударното натоварване. Те при сухо триене леко припукват при най-малкото движение на стъклото. Ето снимка на колега от форума. Това което държи в ръка влиза в механизма (вижда се каналчето под макарата с оплетеното жило) и трябва да се смаже обилно с грес.
Изображение
Не забравяй и другия край на жилото, който пак влиза в механизма но от другата страна на макарата. Мазанаето трябва да става при разтегната пружина за да влезе макс. количество грес. При всяко крайно положение на стъклото, едната пружинка се отпуска а другата се натяга. Използвай този факт за да смажеш правилно и двете.

Изолацията на вратата я разлепи само отгоре, защото в долната част разлепиш ли я, най-верочтно ще протече, колкото и добре да си я залепил след това. Дори те съветвам след като си махнал кората така или иначе, да извадиш външната лайсна на прозореца и да полееш с вода. Да си провериш за теч, нещо често срещано при е46 :)
Също так можеш превантивно да си сложиш едни свински опашки на съклоповдигача, за да удължиш живота на пластмасовите водачи. Изпробвано вече 2г - работи:)
Изображение
Ето тук съм го описал и снимал по-подробно
http://assist.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=3684429&sid=e24aa74b2186963677b2012cfe6271ff#p3805028

Това съм направил аз, и нямам никакви проблеми (вече). Не пукат, нямам течове (след намесата на силокона под уплътненията), механизмите са здрави (след като се чупиха 2 пъти за 6 мес. преди това).
Кога се пише "И" и кога "Й"

1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ

2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 4.04.2014
Кара: e46 320d sedan '04
Мечтае да кара: e46 CSL

Re: Предните стъкла ми пукат и скърцат при затворено положен

Мнение от hotride » 07 Апр 2015, 16:33

Благодаря! Имах е36ца купе преди време, та на нея и правих профилактика на корите и интериора, че пукаше и тропаше яко, след интервенцията беше супер тих, нямаше нито скърцане нито пукане... нищо. След това карах една е46ца комби 2001ва година фейслифт, при нея имаше разни пукания чат пат, но се търпяха. Сега тази е 2004та седан и пука и потропва та се пушек вдига, а иначе е супер запазена и интериорно и екстериорно. Явно другата седмица като се пооправи времето ще разглабям корите за профилактика и яко смазване. От гледна точка на механизма - поне според мен стъклата се движат и нагоре и надолу перфектно, на старата е46ца движеха трудно нагоре и понякога им трябваше даже помощ за да може да се вдигнат /като стигнеха средата и много бавно се вдигаха почти спираха, като ги бутнех леко с ръка вдигаха догоре/. Задните на тази сега са с манивелка, предполагам, че ръчния механизъм е по-надежден от електрическия и мисля тях да не ги разглабям. Поздрави! :bchug:

пс... все мисля, че трябваше е39тка да купя, там май ги няма тия дребни и досадни проблеми :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 16.12.2010
Пол: Мъж

Re: Предните стъкла ми пукат и скърцат при затворено положен

Мнение от гумата » 08 Апр 2015, 10:47

Колеги,
двете вертикални черни ламаринени "пе" образни релси са хванати с болтове. Понякога тези болтове се разхлабват и стъклото се размества. Това е различно от механизма на моторчето със стоманеното въже. Тези релси са закрепени с гайки с шайби и при разхлабване стъклото си променя движението и траекторията,като не може да изпише хубава дъга. Като се размести се получава свистене и пукане. Вижте и там, защото наистина има много причини за тропане и свистене на стъклото. Аз слагах по още една шайба на гайката, за да не се разхлабва. Чува ли се "пукане" при сваляне и качване на стъклото, знайте че механизмът е директно за смяна при майстор, като проблема със закупуването на нов механизъм е в лошото качество на механизмите в магазините, заради пластмасовото колелце, което навива стоманеното въже.
Задължително при разглобяването трябва да помислите за добро почистване на гумените канали по които върви стъклото и последващо смазване /аз пръскам с Холтс за гумени уплътнения на врати/

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Предните стъкла ми пукат и скърцат при затворено положен

Мнение от Gqbriel » 08 Апр 2015, 10:50

гумата написа:Колеги,
двете вертикални черни ламаринени "пе" образни релси са хванати с болтове. Понякога тези болтове се разхлабват и стъклото се размества. Това е различно от механизма на моторчето със стоманеното въже. Тези релси са закрепени с гайки с шайби и при разхлабване стъклото си променя движението и траекторията,като не може да изпише хубава дъга. Като се размести се получава свистене и пукане. Вижте и там, защото наистина има много причини за тропане и свистене на стъклото. Аз слагах по още една шайба на гайката, за да не се разхлабва. Чува ли се "пукане" при сваляне и качване на стъклото, знайте че механизмът е директно за смяна при майстор, като проблема със закупуването на нов механизъм е в лошото качество на механизмите в магазините, заради пластмасовото колелце, което навива стоманеното въже.
Задължително при разглобяването трябва да помислите за добро почистване на гумените канали по които върви стъклото и последващо смазване /аз пръскам с Холтс за гумени уплътнения на врати/


Ще са разхлабени само ако са сваляни,моите едва ги откачих ,като сменях механизмът..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 16.05.2015
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 320d Touring
Детайли за колата: BMW E46 320d Touring 150ks 2002

Re: Предните стъкла ми пукат и скърцат при затворено положен

Мнение от zlatev_atanas » 21 Юни 2015, 20:13

При ме се получи със намазване на уплътненията както е показал колегата на снимките.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook