М52B28TU проблем с датчик колянов вал
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
М52B28TU проблем с датчик колянов вал
Здравейте колеги. Колата е46 328 комби с ГИ. От скоро ми светна чека. На INPA ми дава грешки в ламбда сонда 1 и 2 богата смес, но повече ме притеснява Camshaft Sensor no signal което погледнах, че е датчик колянов вал. Нямам никои от симптомите, върви си нормално, динамична си е няма проблеми в оборотите, но за около 2 седмици два пъти ми изключва цилиндър. Гася паля и вс е наред. Грешката за Camshaft sensor я трия и щом запаля колата пак се показва. Проблема с цилиндъра от датчика ли е и за смяна ли е той. Ако някой може да даде мнение ще съм благодарен 

- georgi_1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: М52B28TU проблем с датчик колянов вал
Camshaft sensor е датчик на разпределителен вал, при теб са два и трябва да видиш кой е проблемния, този на изпускателния или смукателния вал. Трябва да го смениш с нов оригинален
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: М52B28TU проблем с датчик колянов вал
Camshaft - (inlet) & (outlet) това са ти за разпределителните валове
CrankShaft датчик колянов вал
п.п ако беше от коляновият не се знаеше дали няма да пали колата от 10 тия път

CrankShaft датчик колянов вал
п.п ако беше от коляновият не се знаеше дали няма да пали колата от 10 тия път

Re: М52B28TU проблем с датчик колянов вал
Благодаря ви колеги. Оказа се този на изпускателните, но за момента ще се наложи да го потърпя малко
- cecko93
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 19.03.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 323ciA
- Мечтае да кара: BMW E92 M3
Re: М52B28TU проблем с датчик колянов вал
Колега, аз не мисля, че е необходимо да даваш 200 лв. за оригинален датчик, защото тези на валовете подават двоични кодови сигнали към ЕКУ-то, т.е. 1 и 0, а при това положение няма много къде да сбърка. Аз минах през процедурата като бях убеждаван, че трябва да купя само и единствено оригинален датчик, за да работи както трябва. След време спря да ми работи и този на всмукателния вал и за него си взех на Феби за 100 лв. Ами да ти кажа ли вече година нямам проблем с него, колата си е супер. Но майсторите взимат частите с 30% отстъпка все пак и 30% от 200 лв. са повече от 30% от 100 лв., а това е допълнителна печалба за тях. Успех и газ 

- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: М52B28TU проблем с датчик колянов вал
cecko93 написа:Колега, аз не мисля, че е необходимо да даваш 200 лв. за оригинален датчик, защото тези на валовете подават двоични кодови сигнали към ЕКУ-то, т.е. 1 и 0, а при това положение няма много къде да сбърка. Аз минах през процедурата като бях убеждаван, че трябва да купя само и единствено оригинален датчик, за да работи както трябва. След време спря да ми работи и този на всмукателния вал и за него си взех на Феби за 100 лв. Ами да ти кажа ли вече година нямам проблем с него, колата си е супер. Но майсторите взимат частите с 30% отстъпка все пак и 30% от 200 лв. са повече от 30% от 100 лв., а това е допълнителна печалба за тях. Успех и газ
Точно с тези сигнали трябва да се внимава..
П.П който каквото иска да си купува (никой не ангажираме нито печелиме от това да навиваме хората да взимат по-скъпото) щом толкова много хора го казваме значи тези хора сме си патили или сме наясно защо понякога е по добрият вариант това да налееш малко повече парички за нещо в което да си сигурен ...
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: М52B28TU проблем с датчик колянов вал
cecko93 написа:Колега, аз не мисля, че е необходимо да даваш 200 лв. за оригинален датчик, защото тези на валовете подават двоични кодови сигнали към ЕКУ-то, т.е. 1 и 0, а при това положение няма много къде да сбърка. Аз минах през процедурата като бях убеждаван, че трябва да купя само и единствено оригинален датчик, за да работи както трябва. След време спря да ми работи и този на всмукателния вал и за него си взех на Феби за 100 лв. Ами да ти кажа ли вече година нямам проблем с него, колата си е супер. Но майсторите взимат частите с 30% отстъпка все пак и 30% от 200 лв. са повече от 30% от 100 лв., а това е допълнителна печалба за тях. Успех и газ
Като ги платиш 2X и ще дойдеш над цената на оригиналния!
Колата е изкарала 15години с оригиналните, сега мислиш че Febi 1 година е голямо постижение!

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: М52B28TU проблем с датчик колянов вал
cecko93 написа:Колега, аз не мисля, че е необходимо да даваш 200 лв. за оригинален датчик, защото тези на валовете подават двоични кодови сигнали към ЕКУ-то, т.е. 1 и 0, а при това положение няма много къде да сбърка. Аз минах през процедурата като бях убеждаван, че трябва да купя само и единствено оригинален датчик, за да работи както трябва. След време спря да ми работи и този на всмукателния вал и за него си взех на Феби за 100 лв. Ами да ти кажа ли вече година нямам проблем с него, колата си е супер. Но майсторите взимат частите с 30% отстъпка все пак и 30% от 200 лв. са повече от 30% от 100 лв., а това е допълнителна печалба за тях. Успех и газ
Сигнала не е 1 и 0, при различните двигатели е различен и се формира от напрежения с различна амплитуда и честота. Евтините датчици не формират правилен сигнал или го правят за известно време.
- bigfinger
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 18.06.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316i E46 N42B18
Re: М52B28TU проблем с датчик колянов вал
Да има и моменти с датчици слагаш и се молиш да работи.
И колегата дето си мисли че датчика четял нули и единици да се каже от къде има тази информация.
Ако може да я сподели с нас невежите да ни просветли.
Колкото до датчици "феби" за температурни да за VW стават.
Имай предвид че шестаците обикновено са със сименс компютри а те са мноооого капризни откъм датчици.
Имах преди време един дядо с опел не пали. Та според тестера и диагностика се насочих към датчик колянов вал.
Остави как се сваля и къде е наврян на кучето в г**а ами чичката си донесе един нов не оригинален, не пали.
Втори пак не пали. Накрая си купи от опел оригинален сименс вдо е с него от раз.
Та аз чак вече се бях усъмнил в диагнозата. Но проблема беше повече от явен дори защото кабела от старост се разпадаше.
А между другото всичко беше точно по съпротивление и т. н. като оригиналния, но колата не пали.
Никой да не се ангажира с това мнение просто искам да споделя опит.
За отговорните датчици по двигателя е по добре да не си правим експерименти защото понякога пътната помощ е доста скъпо нещо.
Особено за автомобили които са по нови.
И колегата дето си мисли че датчика четял нули и единици да се каже от къде има тази информация.
Ако може да я сподели с нас невежите да ни просветли.
Колкото до датчици "феби" за температурни да за VW стават.
Имай предвид че шестаците обикновено са със сименс компютри а те са мноооого капризни откъм датчици.
Имах преди време един дядо с опел не пали. Та според тестера и диагностика се насочих към датчик колянов вал.
Остави как се сваля и къде е наврян на кучето в г**а ами чичката си донесе един нов не оригинален, не пали.
Втори пак не пали. Накрая си купи от опел оригинален сименс вдо е с него от раз.
Та аз чак вече се бях усъмнил в диагнозата. Но проблема беше повече от явен дори защото кабела от старост се разпадаше.
А между другото всичко беше точно по съпротивление и т. н. като оригиналния, но колата не пали.
Никой да не се ангажира с това мнение просто искам да споделя опит.
За отговорните датчици по двигателя е по добре да не си правим експерименти защото понякога пътната помощ е доста скъпо нещо.
Особено за автомобили които са по нови.
Няма ненаказано добро!!!! Китайска поговорка.
- jonybravo_bg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 4.07.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318i , 143hp
- Детайли за колата: е46
Re: М52B28TU проблем с датчик колянов вал
аз съм с н42 и двата ми датчика на разпределителни валове са заместители за по 60 лв единия. От как съм ги сложил, вече четири години не съм имал грешки или проблем с палене. Скоро видях , че се е появила грешка, но го отдавам на един ремонт, който направих. Така или иначе проблем с работата на мотора не съм имал.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани