520i проблем след 4500-5000 оборота
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
520i проблем след 4500-5000 оборота
Всичко започна преди няколко дена, когато както си карах включих от 4-та на 3-та, се чу нещо като лек гърмеж и колата заработи нестабилно след като изключих от скорост. Като слязох да проверя какво е станало се оказа, че на 3-ти цилиндър е изплюла свеща(в резултат на развалена резба) и беше счупила бобината. Взех си нова свещ и ремонтна втулка за резбата, бобина (втора ръка),лули за всичките бобини . След като ги сглобих и запалих колата забелязах, че като я форсирам над 5к оборота и пусна газта, двигателя започва да работи нестабилно известно време, след което се оправя. Същото се получава и на скорост, стигне ли тези обороти започва да работи нестабилно, сякаш прекъсва и няма мощност. Това се оправя след като поработи колата известно време(не е много) на място или я карам с леко газ. Като цяло двигателя работи тихо, обороти не мени поне докато не стигне 4500-5000 оборота
Като я закачих с INPA ми изкара vanos jammed(но тази грешка се появяваше и преди от време на време), а на живи данни имаше няколко стойности с ! които не знам какво означават и колко трябва да бъдат.
Ако някой е имал такъв проблем или има идея от какво може да се получава ще бъда много благодарен да сподели.
Като я закачих с INPA ми изкара vanos jammed(но тази грешка се появяваше и преди от време на време), а на живи данни имаше няколко стойности с ! които не знам какво означават и колко трябва да бъдат.
Ако някой е имал такъв проблем или има идея от какво може да се получава ще бъда много благодарен да сподели.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна Stendm на 05 Апр 2015, 16:47, променена общо 1 път
- larry_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: 520i пробелм след 4500-5000 оборота
Като нищо, ще си покривил някой клапан... Чел съм из форума,че ванусовите двайски, са доста чувствителни при връщане на предавки, особено когато оборотите са близки до "лютеницата".
Лютеница - БМВ форумен израз
- описващ червеният сектор на оборотомера...
Лютеница - БМВ форумен израз


Re: 520i пробелм след 4500-5000 оборота
Ако наистина е изкривен някой клапан, няма ли да се влоши като цяло работата на двигателя?
По между другото, преди седмица сменях маркуч за антифриза, който минава под колекторите, защото се беше нацепил и течеше от него. Възможно ли е да съм разместил някоя букса под тях или пък има ли маркучи за въздух под колекторите, защото ми се струва че смуче въздух от някъде. Казаха ми, че може и клапана за картерните газове да прави проблеми, но като отворя капачката за масло двигателя съвсем леко си променя работата.
По между другото, преди седмица сменях маркуч за антифриза, който минава под колекторите, защото се беше нацепил и течеше от него. Възможно ли е да съм разместил някоя букса под тях или пък има ли маркучи за въздух под колекторите, защото ми се струва че смуче въздух от някъде. Казаха ми, че може и клапана за картерните газове да прави проблеми, но като отворя капачката за масло двигателя съвсем леко си променя работата.
- larry_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: 520i проблем след 4500-5000 оборота
А от кога е твоя колата?
Re: 520i проблем след 4500-5000 оборота
От миналата година, но не мисля, че има значение. Днес пробвах пак с отварянето на капачката за наливане на маслото и колата се опита да загасне, освен това изпод колекторите се чува сякаш смуче въздух, така че може наистина да е от клапана за картерни газове. Забравих да кажа, колата е с газов инжекцион, ако има значение.
Re: 520i проблем след 4500-5000 оборота
Така, днес свалях дебитомера да го почистя и реших да погледна клапана за картерни газове в какво състояние. Със същия спрей, с който почистих дебитомера наръсих клапана с маркучите. Изтече мизерия, но не беше нещо плашещо. Трябва ли обаче този клапан в нормално състояние като запушиш единия маркуч и надуеш през другия да изпуска въздух през отвора за колекторите. И също, след като го сглобих и запалих колата ми струва че от ауспуха излиза черен пушек при подаване на газ.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани