Изпечен маркуч и кабели...
Модератор: Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Изпечен маркуч и кабели...
Колеги , малко съвети да дадете-
Днес за първи път от доста години си поиграх с моята е34 тдс
Свалих фаровете и ги почистих , датчика на температурата оправих , буксата на единия халоген , че ту свети ту не .Не пропускам бордюр все закачам буксите.
И общо взето констатирах, че доста неща са изсъхнали и остарели - копчета , букси , пластмаси ,за съжаление и кабели , как ги пипнеш и пука изолацията ...
Докато се мъчех да открия втория винт държащ фаровете за мигача ииии оп!- счупих тръбичката дето е преди s-маркучлето влизащо в разширителния съд на радиатора.
Едва отвих маркучлето като внимавах да не счупя щуцера дето излиза от радиатора ...
Както и да е . Вързах някак системата.
Въпроса ми е ! Този маркуч около Ф 7-8 мм и далъг около 1.5м дали го продават нов или да си купя някакъв на свободна дължина и да го сменя ,че моя е станал като стъклен ?
И още нещо - сега единия къс фар трепти с оборотите , а като го пипам с ръка е бетон. Не много обаче се вижда.
п.п Много ми е на сърце тези е34 ...Паралелно с тази имах и е39 и е38 ....Те заминаха ,Тя остана...
До кога ли ?
Днес за първи път от доста години си поиграх с моята е34 тдс
Свалих фаровете и ги почистих , датчика на температурата оправих , буксата на единия халоген , че ту свети ту не .Не пропускам бордюр все закачам буксите.
И общо взето констатирах, че доста неща са изсъхнали и остарели - копчета , букси , пластмаси ,за съжаление и кабели , как ги пипнеш и пука изолацията ...
Докато се мъчех да открия втория винт държащ фаровете за мигача ииии оп!- счупих тръбичката дето е преди s-маркучлето влизащо в разширителния съд на радиатора.
Едва отвих маркучлето като внимавах да не счупя щуцера дето излиза от радиатора ...
Както и да е . Вързах някак системата.
Въпроса ми е ! Този маркуч около Ф 7-8 мм и далъг около 1.5м дали го продават нов или да си купя някакъв на свободна дължина и да го сменя ,че моя е станал като стъклен ?
И още нещо - сега единия къс фар трепти с оборотите , а като го пипам с ръка е бетон. Не много обаче се вижда.
п.п Много ми е на сърце тези е34 ...Паралелно с тази имах и е39 и е38 ....Те заминаха ,Тя остана...

Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Изпечен маркуч и кабели...
http://www.e34.su/forum/topic/62441-fishki-konnektory/
Имаш номерата на всички букси и конектори !
Аз смених на фаровете само !
Но е факт, че се чупят с поглед !
За мъгленките - как закачаш тия бордюри ?! Буксите при мен сочат нагоре ... Логически трябва да са надолу, но прецених че ще закачат !
Идиотска работа е точно там - как може нищо да не ги покрива ?!
Реглажа на фара може да е проблем !!
За маркуча - има такива на метър дето се казва, само дето там над левият фар е малко като Петрохан
Виж оем колко пара е ..
Имаш номерата на всички букси и конектори !
Аз смених на фаровете само !
Но е факт, че се чупят с поглед !
За мъгленките - как закачаш тия бордюри ?! Буксите при мен сочат нагоре ... Логически трябва да са надолу, но прецених че ще закачат !
Идиотска работа е точно там - как може нищо да не ги покрива ?!


Реглажа на фара може да е проблем !!
За маркуча - има такива на метър дето се казва, само дето там над левият фар е малко като Петрохан

Виж оем колко пара е ..
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Re: Изпечен маркуч и кабели...
Линка с буксите ми хареса!
Буксите на халогените са ми надолу .
Напред ги преценявам точно , обаче явно при тръгване назад предницата кляка и така.
Мислих за маркуча и утре ще взема някакъв нов и ще го сменя. Да ми е мирна главата.
Сега пробвах фаровете . Има подобрение .....даже горния ръб на снопа светлина е разцепен като дъга ...
Буксите на халогените са ми надолу .
Напред ги преценявам точно , обаче явно при тръгване назад предницата кляка и така.
Мислих за маркуча и утре ще взема някакъв нов и ще го сменя. Да ми е мирна главата.
Сега пробвах фаровете . Има подобрение .....даже горния ръб на снопа светлина е разцепен като дъга ...
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Изпечен маркуч и кабели...
Обърни капачката нагоре !
Дъгата се получава от лупата
По-точно от пластината вътре в нея 
Дъгата се получава от лупата


Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани