омасляване около турбото
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- bigdady
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
омасляване около турбото
Колеги днес случайно забелязах омасляване около турбината вижда се на снимката. Последно от както съм взел колата съм сменил само филтърният елемент на филтъра за картерни газове. Когато отворя капачката на маслото пуши бяло. Според вас дали проблема е от това че не смених целия филтър. Иначе няма никакви проблеми при вървене ускоряване и тн.. мисля утре да взема един оригинален бмв или вайко ли беше другия който е автърмаркет не си спомням и да видиме дали ще има резултат.
колата е 525д 2001
колата е 525д 2001
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- totopz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 22.06.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Кара: Ford Fiesta 1.25i
- Мечтае да кара: A6 2.5 TDI
Re: омасляване около турбото
И мойто омаслява, но не изглежда омасляването точно като твоето. Сманих една гарнитурка на маркуча по, който идва или си отива маслото, но проблемът остана. В един сервиз ми казаха, че било от самата сглобка на турбото и трябвало да се рециклира.
- bigdady
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
Re: омасляване около турбото
на мене пък ми казаха, че повечето турбини омасляват и ако колата върви нормално да не го пипам.Купих филтър картерни нов сега ще го сменя и тва е .
- bigdady
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: омасляване около турбото
Аз не претендирам да съм експерт, но масло по турбината значи някакъв проблем в някакъв стадий. Дали маслени магистрали /маркучи/ изпускат, дали има заминали лагери или втулки на турбината, дали оста е изтъняла някъде...
Бих те посъветвал, с цел евентуално избягване на скорошно рециклиране на турбината, първо провери маслените маркучи - ако има проблем с тях, турбината може още да е здрава, но може да замине, ако не обърнеш внимание на мазането...
След това провери за луфт на оста - ако няма проблем с изброените неща, карай спокойно.
Но аз не съм виждал омаслена турбина без проблем...

Бих те посъветвал, с цел евентуално избягване на скорошно рециклиране на турбината, първо провери маслените маркучи - ако има проблем с тях, турбината може още да е здрава, но може да замине, ако не обърнеш внимание на мазането...
След това провери за луфт на оста - ако няма проблем с изброените неща, карай спокойно.
Но аз не съм виждал омаслена турбина без проблем...

- bigdady
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
Re: омасляване около турбото
Аз пък мисля, че може да се стича масло по малко от всмукателният колектор преди да сменя гарнитурките и така надолу по тръбата до турбото. Скоро ще изчистя да видя дали пак ще омаслява, иначе маслото не харчи масло за 15 000 км да съм долял 1л макс, което мисля , че е нормално.
- W140_S600_V12
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 16.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530DA/ E34 520i 24V
- Мечтае да кара: S65 AMG
Re: омасляване около турбото
bigdady написа:Аз пък мисля, че може да се стича масло по малко от всмукателният колектор преди да сменя гарнитурките и така надолу по тръбата до турбото. Скоро ще изчистя да видя дали пак ще омаслява, иначе маслото не харчи масло за 15 000 км да съм долял 1л макс, което мисля , че е нормално.
Не знам колко е нормално, аз за 15000 км не доливам изобщо масло. Колата е 530D
Sent from my iPhone using Tapatalk
- W140_S600_V12
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 16.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530DA/ E34 520i 24V
- Мечтае да кара: S65 AMG
Re: омасляване около турбото
bigdady написа:Аз пък мисля, че може да се стича масло по малко от всмукателният колектор преди да сменя гарнитурките и така надолу по тръбата до турбото. Скоро ще изчистя да видя дали пак ще омаслява, иначе маслото не харчи масло за 15 000 км да съм долял 1л макс, което мисля , че е нормално.
Не знам колко е нормално, аз за 15000 км не доливам изобщо масло. Колата е 530D
Sent from my iPhone using Tapatalk
- W140_S600_V12
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 16.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530DA/ E34 520i 24V
- Мечтае да кара: S65 AMG
Re: омасляване около турбото
bigdady написа:Аз пък мисля, че може да се стича масло по малко от всмукателният колектор преди да сменя гарнитурките и така надолу по тръбата до турбото. Скоро ще изчистя да видя дали пак ще омаслява, иначе маслото не харчи масло за 15 000 км да съм долял 1л макс, което мисля , че е нормално.
Не знам колко е нормално, аз за 15000 км не доливам изобщо масло. Колата е 530D
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: омасляване около турбото
bigdady написа:Аз пък мисля, че може да се стича масло по малко от всмукателният колектор преди да сменя гарнитурките и така надолу по тръбата до турбото. Скоро ще изчистя да видя дали пак ще омаслява, иначе маслото не харчи масло за 15 000 км да съм долял 1л макс, което мисля , че е нормално.
Колега, да знаеш, че дали се стича масло от колектора, омаслява от мазането на турбината или има луфт в оста на турбината и оттам цапа, все трябва да обърнеш внимание... Ако очакваш да чуеш, че няма проблеми, поне няма да е от мен. Моята е 530Д, но и аз не доливам грам от смяна до смяна, което при мен е 12000. Един литър е и малко, и много - това е разликата между мин. и макс. на щеката...

И да знаеш, че от всмукателния колектор на този мотор, няма как да се стича върху турбината...
- bigdady
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
- bigdady
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
Re: омасляване около турбото
Провериха я турбината е ок няма омасляване при кулера омасляването идва от картерните вече с новия филтър ще е по добре положението
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани