E39 Двоен Vanos Съвет
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- zenthel
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: 20.11.2010
- Местоположение: с. Гъзибарово
- Пол: Мъж
- Кара: 528i
- Мечтае да кара: Самолетоносач
E39 Двоен Vanos Съвет
Дайте ми съвет от къде да поръчам опръсниците.
Автомобилът е E39 523i 2.5 '99
В БГ тези неща продават ли се?
Автомобилът е E39 523i 2.5 '99
В БГ тези неща продават ли се?

- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
- zenthel
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: 20.11.2010
- Местоположение: с. Гъзибарово
- Пол: Мъж
- Кара: 528i
- Мечтае да кара: Самолетоносач
Re: E39 Двоен Vanos Съвет
Качвам стара тема от чисто информативен характер и за други колеги, които търсят VANOS Опръсници.
Поръчах комплект от САЩ - 60лв с доставката. О-рингове за двоен VANOS (тефлов тип)
За 12 дни дойдоха.
Успех.
Поръчах комплект от САЩ - 60лв с доставката. О-рингове за двоен VANOS (тефлов тип)
За 12 дни дойдоха.
Успех.

- datchko
- ентусиаст
-
- Мнения: 959
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: E39 Двоен Vanos Съвет
zenthel написа:Качвам стара тема от чисто информативен характер и за други колеги, които търсят VANOS Опръсници.
Поръчах комплект от САЩ - 60лв с доставката. О-рингове за двоен VANOS (тефлов тип)
За 12 дни дойдоха.
Успех.
От beisan ли ги поръча? Че там са $60 + $24 доставка..
Аз си търся за единичен ванос и намерих при този продавач от Англия - http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-M50-M52-Engines-Single-Vanos-Oil-Seal-Repair-Kit-/151121566411?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item232f8c1acb
Някакви препоръки?
- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: E39 Двоен Vanos Съвет
datchko написа:zenthel написа:Качвам стара тема от чисто информативен характер и за други колеги, които търсят VANOS Опръсници.
Поръчах комплект от САЩ - 60лв с доставката. О-рингове за двоен VANOS (тефлов тип)
За 12 дни дойдоха.
Успех.
От beisan ли ги поръча? Че там са $60 + $24 доставка..
Аз си търся за единичен ванос и намерих при този продавач от Англия - http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-M50-M52-Engines-Single-Vanos-Oil-Seal-Repair-Kit-/151121566411?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item232f8c1acb
Някакви препоръки?
Колеги и аз търся о-пръстени и ви предлагам както беше преди време, бяха се организирали колеги в една тема и бяха направили обща поръчка, така доставката предполагам ще излезе почти без пари.
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
Re: E39 Двоен Vanos Съвет
Може ли малко повече инфо за какво е това и защо се сменя ?
Някакъв заложен дефект ли си е или просто си има нужда за смяна след време.
Някакъв заложен дефект ли си е или просто си има нужда за смяна след време.

- Denmark
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
Re: E39 Двоен Vanos Съвет
може и да се каже, че е нещо като заложен дефект
в сайта на beisan systems има доста подробно описани и на проблема и на това как да се отстрани, но накратко (предполагам си запознат какво представлява ваноса) : на буталцата на ваноса има О-пръстени (гумени уплътнения), които с течение на времето се скапват и започват да пропускат масло, което пречи на ваноса да си върши коректно работата.
в резултат на това се получава така, че при запалване на студен двигател колата работи грубо и има леко тресене, но най-вече има загуба на мощност до към 3к оборота.
причината е в материала, от който са направени тези уплътнения. новите (заместителите, които се продават) са изработени от материал, който издържа на високата температура (някъде пишеше тефлон?).
освен това, от beisan systems (а и от другаде могат да се намерят) предлагат и решение на проблема с "чаткането" от ваноса.
може да погледнеш темата на колегата @hacker4eto1 във форума на е46, където е показал смяната.

в сайта на beisan systems има доста подробно описани и на проблема и на това как да се отстрани, но накратко (предполагам си запознат какво представлява ваноса) : на буталцата на ваноса има О-пръстени (гумени уплътнения), които с течение на времето се скапват и започват да пропускат масло, което пречи на ваноса да си върши коректно работата.
в резултат на това се получава така, че при запалване на студен двигател колата работи грубо и има леко тресене, но най-вече има загуба на мощност до към 3к оборота.
причината е в материала, от който са направени тези уплътнения. новите (заместителите, които се продават) са изработени от материал, който издържа на високата температура (някъде пишеше тефлон?).
освен това, от beisan systems (а и от другаде могат да се намерят) предлагат и решение на проблема с "чаткането" от ваноса.
може да погледнеш темата на колегата @hacker4eto1 във форума на е46, където е показал смяната.

- bir40o0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 8.06.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: G31
- Мечтае да кара: F80
- Детайли за колата: BMW G31 530xD
Re: E39 Двоен Vanos Съвет
Здравейте колеги, как се сменят тези о-пръстени, маха ли се нещо по ваноса и после трябва ли им зацепване на ваносите?
- datchko
- ентусиаст
-
- Мнения: 959
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: E39 Двоен Vanos Съвет
"Новите" о-пръстени са от материал, наречен "витон", който издържа на доста по-висока температура, която не може да бъде достигната от двигателя и реално трябва да издържат до края на вселената. Единят пръстен е тефлонов, другият е витонов.
Иначе за да се сменят о-пръстените, трябва да се извади целият ванос, да се сменят пръстените (има доста клипове, теми, снимки и т.н. как се прави) и при връщането на ваноса, трябва да се презацепят валовете, както и самият ванос. Трябват ти инструменти, които се продават на доста висока цена, затова аз лично като сменям о-пръстените, ще ги наема или ще отида при човек, който ги има и той да ми направи зацепването.
При мен преди 3000 оборота е като някоя Корса.. няма никой.. след това се "изстрелва". И се надявам, че след ревизията на ваноса, ще усетя разлика.
Иначе за да се сменят о-пръстените, трябва да се извади целият ванос, да се сменят пръстените (има доста клипове, теми, снимки и т.н. как се прави) и при връщането на ваноса, трябва да се презацепят валовете, както и самият ванос. Трябват ти инструменти, които се продават на доста висока цена, затова аз лично като сменям о-пръстените, ще ги наема или ще отида при човек, който ги има и той да ми направи зацепването.
При мен преди 3000 оборота е като някоя Корса.. няма никой.. след това се "изстрелва". И се надявам, че след ревизията на ваноса, ще усетя разлика.
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
Re: E39 Двоен Vanos Съвет
Как разбираш,че са за смяна ?
Тази кола преди 3к си е умряла със и без тях
Това колко може да бъде фактор за смяна и отваряне на всичко там и някой "майстор" да я доубие и след 3к.
Тази кола преди 3к си е умряла със и без тях

Това колко може да бъде фактор за смяна и отваряне на всичко там и някой "майстор" да я доубие и след 3к.

- datchko
- ентусиаст
-
- Мнения: 959
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: E39 Двоен Vanos Съвет
bam-bam написа:Как разбираш,че са за смяна ?
Тази кола преди 3к си е умряла със и без тях
Това колко може да бъде фактор за смяна и отваряне на всичко там и някой "майстор" да я доубие и след 3к.
Умрял си е, но си държа на оригиналността в колата и не мисля да я засилвам

Иначе се разбира като на загрял мотор дадеш газ между 1500 и 2500 се чува като дизел.
Re: E39 Двоен Vanos Съвет
На приятел взех пръстени от ибей.
10 тина лири бяха.
Sent from my MB860 using Tapatalk 2
10 тина лири бяха.
Sent from my MB860 using Tapatalk 2

- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: E39 Двоен Vanos Съвет
Има тема 25 страници за Ваносите и О-пръстените, не зная каква точно е целта на тази?
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=35&t=144303
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=35&t=144303
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]