Американските VS Европейските спортисти
Модератор: Общи модератори
Re: Американските VS Европейските спортисти
In_Memoriam написа:Бърз е колкото CSL - кола на 10+ години
И това не е малко, понеже CSL-а на писта дава време долу горе колкото м235и



ПП: ''по-добре 2 литра Пепси от 2литра хонда'' ама се пак

..Bayerische Motoren Werke..


- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
M-coupe написа:In_Memoriam написа:Бърз е колкото CSL - кола на 10+ години
И това не е малко, понеже CSL-а на писта дава време долу горе колкото м235иИ на мен не ми харесват ондите ама какви времена дават по пистите на предно
На къде отива света - БМВ изкараха кола на предно, хонда хеч е бърза колкото М5
ПП: ''по-добре 2 литра Пепси от 2литра хонда'' ама се пак
Подобни времена изкарват и Рено Меган РС , Сеат Леон Купра и тем подобни лагерници . За мен не са особено показателни .
- Porsche911
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 8.03.2015
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Porsche 911 991 Carrera 4S
Re: Американските VS Европейските спортисти
Porsche911 написа:Chris Harris on Cars - Porsche Cayman GT4 full test
https://www.youtube.com/watch?v=L9-Sr8RPty4
Каймана е супер, а ГТ4 версията е ...

- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Американските VS Европейските спортисти
В неделя на Дракона се возих в Корвет. Поне на звук ги биеше всички
Направи ми впечатление изключително палавата задница. Само като даде газ и тръгва нанякъде 



- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Американските VS Европейските спортисти
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
Не знам, но в Англия изтрещяха - McLaren 570S ентри левел суперспортист с ускроението на Авентадор и безкрайно далече от всичко хамериканско и джапанско
Порше пък набиха 3.8л мотор от Карера С във Бокстер Спайдър и Кайман ..

Порше пък набиха 3.8л мотор от Карера С във Бокстер Спайдър и Кайман ..
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:Не знам, но в Англия изтрещяха - McLaren 570S ентри левел суперспортист с ускроението на Авентадор и безкрайно далече от всичко хамериканско и джапанско![]()
Порше пък набиха 3.8л мотор от Карера С във Бокстер Спайдър и Кайман ..
Базовата цена ще е над 250к което пак си е доста 0-100км/ч 3.2сек (570S)...

ПП: Правилно ли чух, че McLaren-a е с отворен диференциал

..Bayerische Motoren Werke..


- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Американските VS Европейските спортисти
M-coupe написа:acho.rs написа:Не знам, но в Англия изтрещяха - McLaren 570S ентри левел суперспортист с ускроението на Авентадор и безкрайно далече от всичко хамериканско и джапанско![]()
Порше пък набиха 3.8л мотор от Карера С във Бокстер Спайдър и Кайман ..
Базовата цена ще е над 250к което пак си е доста 0-100км/ч 3.2сек (570S)...
ПП: Правилно ли чух, че McLaren-a е с отворен диференциалhttps://www.youtube.com/watch?v=3fnTZKvX5jg ~12:00мин
Реално системата с отворен диференциал и управлението му със спирачките е много хитро, много удобно, лесно, надеждно, пригодно за всеки ден и много лесно можеш да получиш характеристиките на всички диференциали без да трябва да мислиш хардуерно много, много. Софтуерното развитие за контрола на дифа само е малко по-сложно, но пък е песен да развиваш софтуер, пред хардуер от такова естество. Единствен недостатък е живота на задните спирачки, но при този тип коли дали ще ти изкарат 5000км. или 15 000км. няма особено значение. Потенциален проблем е прегряване на спирачките, но при тая кола надали не са се презапасили с много.
Ако не ме лъже паметта на някои АМГ-та от по-новите (примерно S63, S65) схемата с дифа е същата, само че там нещата с прегряването и живота на накладките не е баш като при Макларъна.




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
Re: Американските VS Европейските спортисти
Boyadjiev написа:
Абе и на мен ми се стори на един клип, че това новото АМГ ГТ е ''one wheel drift''


..Bayerische Motoren Werke..


Re: Американските VS Европейските спортисти
Клипа е страхотен
Не мисля, че отворен диференциал със софтуерно управление е по-добър от variable LSD. Но пък не бих имал нищо против да се убедя в противното след тестване
Направи ми впечатление на 13:30 движението на гумата, спрямо джантата(имайки предвид размерите).
Няма такова сцепление

Не мисля, че отворен диференциал със софтуерно управление е по-добър от variable LSD. Но пък не бих имал нищо против да се убедя в противното след тестване

Направи ми впечатление на 13:30 движението на гумата, спрямо джантата(имайки предвид размерите).
Няма такова сцепление

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
M-coupe написа:acho.rs написа:Не знам, но в Англия изтрещяха - McLaren 570S ентри левел суперспортист с ускроението на Авентадор и безкрайно далече от всичко хамериканско и джапанско![]()
Порше пък набиха 3.8л мотор от Карера С във Бокстер Спайдър и Кайман ..
Базовата цена ще е над 250к което пак си е доста 0-100км/ч 3.2сек (570S)...
ПП: Правилно ли чух, че McLaren-a е с отворен диференциалhttps://www.youtube.com/watch?v=3fnTZKvX5jg ~12:00мин
Махни тва 0-100 , виж за за 100-200 за 6 секунди -

- VIKING_WARRIOR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 13.07.2013
- Пол: Мъж
- Кара: AMG 560SEC WB 1990
- Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
- Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.
Американските VS Европейските спортисти
M-coupe написа:Fear написа:немо написа:acho.rs написа: На всичкото отгоре пускат и официални дилъри в Европа, което ще понижи цената ...
Искаш да кажеш,че един и същ Мустанг ще е по-евтин в Мото-Пфое отколкото в Щатите?
Ще е по-ниска, отколкото ако нямаше официални дилъри.
А пък ако видиш цените в Щатите, може да ти се дореве - базовият Mustang e към 40000лв.
Ако наистина е толкова не знам как Мерцедес Ауди и БМВ успяват постоянно да са с най-много продажби в САЩ![]()
За съжаление колега тук грешиш. Нито една от трите марки са на първо място по продажба във САЩ въпреки че цените им за САЩ са приоритетно в х пъти по-ниски даже от нашите в България и имат много агресивна рекламна кампания. Тойота държи първото място следвана от Хонда и Нисан. Немските марки са Премиум и Елитни Марки. Не са за всекидневно ползване.
Sent from my iPhone 6 Plus 128GB using Tapatalk
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:Махни тва 0-100 , виж за за 100-200 за 6 секунди -
570S мисля че ще се конкурира с Hurucan... (и той не лъже

https://www.youtube.com/watch?v=-8nuXs3iWCw
..Bayerische Motoren Werke..


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани