е 46 320д 150 к.с прекъсва и тропа

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 6.08.2007
Местоположение: смолян
Кара: Е46 320d 2003

е 46 320д 150 к.с прекъсва и тропа

Мнение от markovsky » 03 Апр 2015, 13:22

Здравейте, след премахването на прословутите пеперуди събрах колата, и "чудо" тя запали. След като тръгнах да я пробвам и да видя до колко има загуба на мощност след гореспоменатата интервенция след пет километрово каране, без проблеми, при изпреварване настъпих газта до долу и колата, започна да чука и да прекъсва. Угасих я веднага и след бърз оглед под капака я запалих отново за да чуя какво се случва и колата си запали и работеше нормално, но уви само докато не потеглих отново. След потеглянето отново същата работа. от там я закарах на диагностика и имаше записана грешка - ниско налягане в рейла, но на живи данни рейката работеше на 700 бара а майстора ми каза, че трябва да е на около 300. оставих му я да се порови малко и след един ден си я взех в перфектно здраве, но пак не за дълго. след като си я взимах майстора ми каза, че е изчистил реиката от боклуци, както и някакъв регулатор, също така е сменил един от маркучите на обратната нафта, понеже бил спукан. Та покарах я аз един след обяд и отново започна същите мизерии да прави. майстора каза че това чукане е от аванса понеже компютъра се опитва да оправи нещата и дава предварение. след това пак я закачи и и вдигна малко оборотите на празен ход бяха около 750 а той ги направи на 800 и каза да я покарам пак така за да пробвам. покарах още един ден и отново същата работа. сега от три дни седи при него, занесъл съм му пластмасите с гумените опръстени на дюзите горе, които са за обратната нафта и чакам да видим какво ще излезе. По-принцип момчето си разбира от работата и се надявам, че ще ми реши проблема, но все пак, ако някой се е сблъсквал с този проблем или има компетентно мнение, нека го сподели.
Последна промяна markovsky на 03 Апр 2015, 13:44, променена общо 1 път
If you want to fuck the sky, teach your dick to fly!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: е 46 320д 150 к.с прекъсва и тропа

Мнение от zvetiko » 03 Апр 2015, 19:17

markovsky написа:Здравейте, след премахването на прословутите пеперуди събрах колата, и "чудо" тя запали. След като тръгнах да я пробвам и да видя до колко има загуба на мощност след гореспоменатата интервенция след пет километрово каране, без проблеми, при изпреварване настъпих газта до долу и колата, започна да чука и да прекъсва. Угасих я веднага и след бърз оглед под капака я запалих отново за да чуя какво се случва и колата си запали и работеше нормално, но уви само докато не потеглих отново. След потеглянето отново същата работа. от там я закарах на диагностика и имаше записана грешка - ниско налягане в рейла, но на живи данни рейката работеше на 700 бара а майстора ми каза, че трябва да е на около 300. оставих му я да се порови малко и след един ден си я взех в перфектно здраве, но пак не за дълго. след като си я взимах майстора ми каза, че е изчистил реиката от боклуци, както и някакъв регулатор, също така е сменил един от маркучите на обратната нафта, понеже бил спукан. Та покарах я аз един след обяд и отново започна същите мизерии да прави. майстора каза че това чукане е от аванса понеже компютъра се опитва да оправи нещата и дава предварение. след това пак я закачи и и вдигна малко оборотите на празен ход бяха около 750 а той ги направи на 800 и каза да я покарам пак така за да пробвам. покарах още един ден и отново същата работа. сега от три дни седи при него, занесъл съм му пластмасите с гумените опръстени на дюзите горе, които са за обратната нафта и чакам да видим какво ще излезе. По-принцип момчето си разбира от работата и се надявам, че ще ми реши проблема, но все пак, ако някой се е сблъсквал с този проблем или има компетентно мнение, нека го сподели.


Колега, с премахването на вихровите клапани не може да се загуби мощност, може само да се добави във високите обороти, ако клапаните са били силно замърсени или блокирали в затворено положение- ролята на клапаните е единствено да подобрят състава на емисиите, когато двигателя работи на празен ход. След като описаното се е случило след интервенцията, може би проблемите са свързани с нея- има едни оранжеви гумено-метални шайби на колектора, при невнимателен демонтаж или монтаж, може някоя от тях да падне в отвор на главата.
Също така е добре да се види софтуерно как работи всеки цилиндър и от там
може да се изяснят доста неща.

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 6.08.2007
Местоположение: смолян
Кара: Е46 320d 2003

Re: е 46 320д 150 к.с прекъсва и тропа

Мнение от markovsky » 03 Апр 2015, 23:22

не знам проблема дали е от махането на пеперудите или е чисто съвпадение, но и днес никакъв резултат.
Оранжевите уплътнения ги смених при свалянето на колекторите (и кръглите и другите), но след като събрах всичко колата си заработи. след това майстора беше свалял на ново колекторите за да изчисти рейката и регулатора и ги качи пред мен и уплътненията си бяха там.
А да питам, това за работата на цилиндрите вижда ли се на диагностиката? При диагностиката майстора ми каза, че дюзите работят добре и равномерно на всички цилиндри.
Пак казвам, колата когато реши си върви чудесно, но когато каже "не", казва не. :banghead:
If you want to fuck the sky, teach your dick to fly!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 12.07.2014
Пол: Мъж
Кара: е46 320d 2002/w9

Re: е 46 320д 150 к.с прекъсва и тропа

Мнение от KpakuBaH » 04 Апр 2015, 11:50

За да няма налягане в рейката проблемите може да са няколко:
1. Клапана за регулиране на налягането в рейката, намира се в задната (от към купето) част на рейката - може да си забравил да поставиш куплунга или да си скъсал някоя от жиците, но тогава трябваше да имаш записана грешка за това (може би!?).
2. Датчика за налягане - намира се в предния край на рейката (от към бронята) - същата работа.
3. Гориво-нагнетателната помпа за високо налягане - механична е и едва ли може да се е случило нещо по време на ремонта.
4. Горивен филтър - не е в двигателния отсек, а под колата, от страната на водача.
5. Помпата за преднагнетяване - не е в двигателния отсек.

Ако нямаш теч на гориво (вероятно няма, иначе майстора щеше да се усети, същото и за т.1, т.2) бих проверил за напрежението на захранването на предварителната помпа - твърди се, че контактите на релето, което я включва нагарят и при нашите возила един от проблемите за прекъсване/проблеми с мощността са именно от това реле. Може просто да размениш релето с това на тромбата, еднакви са а едва ли тромбата си я ползвал толкова, че и то да нагори :)

П.П. При мен оборотите са 830 +/-5 и толкова са по спецификация
П.П.2 Ако ще изхвърляш старите маркучи за обратна нафта - обади се, че при мен крайния/ъгловия накрайник на 4 цилиндър изпуска и искам да си сменя поне о-пръстенчето :)

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 6.08.2007
Местоположение: смолян
Кара: Е46 320d 2003

Re: е 46 320д 150 к.с прекъсва и тропа

Мнение от markovsky » 04 Апр 2015, 22:49

никой ли го е нямал този проблем?
If you want to fuck the sky, teach your dick to fly!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 18.06.2014
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 316i E46 N42B18

Re: е 46 320д 150 к.с прекъсва и тропа

Мнение от bigfinger » 04 Апр 2015, 23:45

Да имал го е.
Ако има стружки по регулатора, проблема е че те се отделят от някъде????
Ако малко познаваш системата ще ти стане ясно че е от помпата за високо налягане. (Свалете дюзатора на помпата)
И така става като си слагаш от "хубавата нафта" :mhihi:
Няма ненаказано добро!!!! Китайска поговорка.

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 6.08.2007
Местоположение: смолян
Кара: Е46 320d 2003

Re: е 46 320д 150 к.с прекъсва и тропа

Мнение от markovsky » 22 Апр 2015, 16:04

Симптомите изчезнаха след смяна на датчика за високо налягане, който се намира отпред на рейла. Надявам се за в бъдеще също да нямам проблеми!
If you want to fuck the sky, teach your dick to fly!!!

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook