Теч на антифриз 530д

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 1.10.2012
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: 325Ci
Мечтае да кара: М5

Теч на антифриз 530д

Мнение от tiho_madjarov » 27 Мар 2015, 10:24

Enginerighthandside.jpg
Здравейте колеги.От няколко дни имам лек теч на антифриз от мястото на свързването на дадения маркуч на снимката в зеления кръг,който влиза в двигателя. Дайте съвет за ремонт,ако някой друг се е сблъсквал със този проблем.Нова част ли някаква трябва да купя или нещо на струг трябва да се направи? Това като гледам е накакъв тройник.Не знам дали се продава нов такъв?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 547
Регистриран на: 23.03.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Теч на антифриз 530д

Мнение от streetracing12 » 27 Мар 2015, 11:01

tiho_madjarov написа:
Enginerighthandside.jpg
Здравейте колеги.От няколко дни имам лек теч на антифриз от мястото на свързването на дадения маркуч на снимката в зеления кръг,който влиза в двигателя. Дайте съвет за ремонт,ако някой друг се е сблъсквал със този проблем.Нова част ли някаква трябва да купя или нещо на струг трябва да се направи? Това като гледам е накакъв тройник.Не знам дали се продава нов такъв?


Тройник да продава се

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 1.10.2012
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: 325Ci
Мечтае да кара: М5

Re: Теч на антифриз 530д

Мнение от tiho_madjarov » 27 Мар 2015, 11:42

Благодаря за отговора :-) И искам да попитам дали се сваля всмукателния колектор за да се смени този тройник или може и така на място?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: Теч на антифриз 530д

Мнение от Elesar74 » 27 Мар 2015, 14:27

Трябва да свалиш колектора, за съжаление. Няма как да стигнеш до болтовете, които държат тройника, три броя са. Там има и гарнитура, да знаеш.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 1.10.2012
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: 325Ci
Мечтае да кара: М5

Re: Теч на антифриз 530д

Мнение от tiho_madjarov » 27 Мар 2015, 18:48

А някой знае ли парт номера на този тройник,защото по магазините ме гледат като извънземно като им обяснявам за кое става въпрос и не могат да го намерят въобще.
И като сваля колектора,ще трябва ли да му сменя и неговите гарнитури и ако знаете ориентировъчни цени ще съм ви супер благодарен... :bchug:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 8.11.2012
Пол: Мъж
Кара: E39, 530dA M-tech

Re: Теч на антифриз 530д

Мнение от mugen » 28 Мар 2015, 1:07

Ето ти номера на тройника, върви с уплътнението 11127806196. Около 20лв струва. Само, че може да не ти тече от там, а от бързата връзка на маркуча. Олива тройника и така се подвежда човек. Сменя се 0 пръстена, с нов оригинален.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Теч на антифриз 530д

Мнение от kalingk » 28 Мар 2015, 9:55

Няма нужда да сменях гарнитурите на смукателите.Аз го сменях този тройник,след това и други колеги засичах с този проблем.Купих си оригинален,заедно с гарнитурата.20ина лева е чисто нов.За номера му точно виж в realoem.com
Ето:
11127806196
Това е тройника.
11122247745
Гарнитурата му.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 1.10.2012
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: 325Ci
Мечтае да кара: М5

Re: Теч на антифриз 530д

Мнение от tiho_madjarov » 31 Мар 2015, 8:55

Колеги вчера смених тройника,събрах всичко,и запалих.Така яко текна от връзката на дебелия маркуч,че... От тънкия нямаше нищо.Не видях да има О-пръстени никъде на стария (оригинален) тройник.Къде стои този пръстен споменат от един колега не знам.Според вас какво трябва да направя.Днес ще разглобявам пак.Според вас има ли нужда да сменям и пластмасовите елементи които остават в маркуча,хванати със скобата?
И най-големия ми и важен въпрос в момента е : Как да спра теча между големия маркуч и тройника?
Благодаря Ви предварително за отговорите.Вече 10 дни съм без кола иии...знаете как е :banghead: :banghead:
Изображение


Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 M52 газов котлон
Мечтае да кара: колело на кило ракия

Re: Теч на антифриз 530д

Мнение от dbanchev » 31 Мар 2015, 12:05

Ако тече между маркуча и тройника, смени скобата със хубава и стегни маркуча здраво. До колкото виждам от снимката тая скоба е от тези пресованите и маркуча с времето като е поостарял връзката се е охлабила. Такъв яд брах аз с маркучите на казанчето.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 1.10.2012
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: 325Ci
Мечтае да кара: М5

Re: Теч на антифриз 530д

Мнение от tiho_madjarov » 31 Мар 2015, 12:17

Лошото е,че тече между пластмасите на тройника и тази която е вътре в самия маркуч. Според вас ако намажа хубаво със силикон двете части и ги оставя хубаво да стегнат,дали ще държи? Иначе скобата като я гледам е супер стегната.Проблема според мен е че няма какво да уплътни двете опрели една в друга пластмаси-тази на тройника и тази ,която е вътре в маркуча.Един колега тука спомена за О пръстен,ама той просто няма къде да се постави,няма такъв канал за него.
Кушията е,че развиваш и завиваш 2 часа болтове и накрая тече и айде пак. :banghead: :banghead:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E39 530D
Детайли за колата: E39 3.0d Touring 07.2001

Re: Теч на антифриз 530д

Мнение от mavro1978 » 31 Мар 2015, 13:55

tiho_madjarov написа:Лошото е,че тече между пластмасите на тройника и тази която е вътре в самия маркуч. Според вас ако намажа хубаво със силикон двете части и ги оставя хубаво да стегнат,дали ще държи? Иначе скобата като я гледам е супер стегната.Проблема според мен е че няма какво да уплътни двете опрели една в друга пластмаси-тази на тройника и тази ,която е вътре в маркуча.Един колега тука спомена за О пръстен,ама той просто няма къде да се постави,няма такъв канал за него.
Кушията е,че развиваш и завиваш 2 часа болтове и накрая тече и айде пак. :banghead: :banghead:



Има О-пръстен колега и той е вътре в пластмасата на тройника Даже мисля че има и една втулка която държи О-пръстена на место Силикона няма да помогне За О-пръстена няма канал просто където ляга пластмасата е стеснена и той опира в нея след него е втулката Мисля 4е е захваната с 2 чопчета за тройника виждат се 2 дупчици
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E39 530D
Детайли за колата: E39 3.0d Touring 07.2001

Re: Теч на антифриз 530д

Мнение от mavro1978 » 31 Мар 2015, 14:04

Да добавя че О-пръстена не трябва да е на тройника а на пластмасата на маркуча :bchug:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 1.10.2012
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: 325Ci
Мечтае да кара: М5

Re: Теч на антифриз 530д

Мнение от tiho_madjarov » 01 Апр 2015, 11:26

Много Ви благодаря за отговорите.Довечера ще разглобявам на ново,дано стане този път :bchug:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 8.11.2012
Пол: Мъж
Кара: E39, 530dA M-tech

Re: Теч на антифриз 530д

Мнение от mugen » 02 Апр 2015, 0:28

Oф боже аз като приказвам не говоря. Пиши на лично ще ти подаря един 0 пръстен и ще си решиш проблема.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook