Електронен актуатор на турбото
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- sshtskv
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 8.10.2010
- Местоположение: София/Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: Продаде колата
- Мечтае да кара: Бързо, голямо и черно BMW
Електронен актуатор на турбото
Здравейте,
автомобила е с двигател M47N 320D 2004г.
Проблема е в осезаема загуба на мощност.
На диагностика излизат две неща - дебитомера не работи на оптимални стойности, но не е основен проблем. Вероятно с почистване ще се оправи. Основно, проблема идва от управлението на турбото, ако съм разбрал правилно. Електронни актуатор е повреден.
Имам възможност да пробвам от 525D E60. Не го намерих в realoem за да сравня парт номерата за да съм сигурен, дали ще работи и това е нормално, с оглед на това, че не се продава, като резервна част и е част от турбината.
Ще стане ли? Някакви насоки?
Благодаря.
Sent from my iPhone using Tapatalk
автомобила е с двигател M47N 320D 2004г.
Проблема е в осезаема загуба на мощност.
На диагностика излизат две неща - дебитомера не работи на оптимални стойности, но не е основен проблем. Вероятно с почистване ще се оправи. Основно, проблема идва от управлението на турбото, ако съм разбрал правилно. Електронни актуатор е повреден.
Имам възможност да пробвам от 525D E60. Не го намерих в realoem за да сравня парт номерата за да съм сигурен, дали ще работи и това е нормално, с оглед на това, че не се продава, като резервна част и е част от турбината.
Ще стане ли? Някакви насоки?
Благодаря.
Sent from my iPhone using Tapatalk

- DiGital
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Електронен актуатор на турбото
Кога дава грешка? Веднага? Губи мощност или се замисля когато се натисне газта? Питам защото съм имал проблем и съм го отстранил.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
- sshtskv
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 8.10.2010
- Местоположение: София/Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: Продаде колата
- Мечтае да кара: Бързо, голямо и черно BMW
Електронен актуатор на турбото
Грешката я трупа моментално. Загуба на мощността се усеща силно между 2 и 3000 оборота.
Грешката, по спомен, беше нещо от сорта на "charge air pressure control". Не претендирам за достоверност, но ми беше обяснено, че става въпрос за електронен актуатор.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Грешката, по спомен, беше нещо от сорта на "charge air pressure control". Не претендирам за достоверност, но ми беше обяснено, че става въпрос за електронен актуатор.
Sent from my iPhone using Tapatalk

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Електронен актуатор на турбото
Вълк написа:Грешката я трупа моментално. Загуба на мощността се усеща силно между 2 и 3000 оборота.
Грешката, по спомен, беше нещо от сорта на "charge air pressure control". Не претендирам за достоверност, но ми беше обяснено, че става въпрос за електронен актуатор.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Буквално преведена грешката може да е ел.акуатора на турбото, НО може да е пропуск в налягането от спукан интеркулер, малкуч, търба и мапа който мери налягането и т.н от всички изброени от мен неща записва все тази грешка, така, че преди да го сменяш е хубаво добре да се огледа за да не се набиеш с излишни пари.
- sshtskv
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 8.10.2010
- Местоположение: София/Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: Продаде колата
- Мечтае да кара: Бързо, голямо и черно BMW
Re: Електронен актуатор на турбото
oci написа:Вълк написа:Грешката я трупа моментално. Загуба на мощността се усеща силно между 2 и 3000 оборота.
Грешката, по спомен, беше нещо от сорта на "charge air pressure control". Не претендирам за достоверност, но ми беше обяснено, че става въпрос за електронен актуатор.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Буквално преведена грешката може да е ел.акуатора на турбото, НО може да е пропуск в налягането от спукан интеркулер, малкуч, търба и мапа който мери налягането и т.н от всички изброени от мен неща записва все тази грешка, така, че преди да го сменяш е хубаво добре да се огледа за да не се набиеш с излишни пари.
Орлин, благодаря.
Всичко "уж" е прегледано. Остава актуатора. Няма го като резервна част. Какво правим?
Sent from my iPhone using Tapatalk

5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани