За колегите с ГИ
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
За колегите с ГИ
Здравейте колеги...Въпроса ми е чакате ли колата да мине на газ преди да тръгнете или направо тръгвате...Интересува ме по точно каква разлика в разхода на бензин ви дава при чакане и директно тръгване.Моята прехвърля на 45 градуса....
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: За колегите с ГИ
В такъв случай по-добре да не беше отговарял 

- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: За колегите с ГИ
Моята минава на газ, когато точно излезе от синия сектор стрелката, не знам какви градуси е. Принципно особено сега в студеното време я чакам да поработи малко на място преди да тръгна и то най-често сега в студовете тъкмо стрелката стига чертичката за начало на синия сектор, защото преди това е под нея.
След това загрява според зависи отново... Лятото за няма и 300-400метра минава на газ, зимата като е яко студ и не може да загрее ми се е случвало бая време да я чакам
Но конкретно на въпроса ти, няма как да седя и да я чакам да загрее толкова време
Пък и няма смисъл, ако искаш да го правиш евентуално от икономия на бензин, да седи на празен ход отколкото да я караш, за да достигне момента за преминаване на газ, но пак е спорно. Като я караш ще загрее по-бързо, но пък ще изразходи повече гориво от друга страна ако не я караш, а я чакаш на празен ход, пак ще изразходи гориво, защото ще работи повече време, та не мога да ти кажа 
След това загрява според зависи отново... Лятото за няма и 300-400метра минава на газ, зимата като е яко студ и не може да загрее ми се е случвало бая време да я чакам

Но конкретно на въпроса ти, няма как да седя и да я чакам да загрее толкова време


Re: За колегите с ГИ
Колега точно като мине синият сектор и прекключва на газ, някъде към 35 градуса темперетура на водата. Никой не чака да му загрее колата да мине на газ и тогава да тръгне. Палиш и тръгваш минаваш 1- 2 км на бензин и дотогава в това време трябва да е загряла и обърнала на газ. Аз гледам да имам в резервоара винаги 20 литра бензин.
Няма начин да няма начин
- Vacheto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 520/540
- Мечтае да кара: Е39
Re: За колегите с ГИ
Аз имам проблем с тоя бензин. Когато и налея 50-60 литра бензин, той свършва за много кратко време. По принцип като ми светне лампата и й наливам по 30лв.(около 15 литра по днешните цени), и като че ли ми кара много време с по-малкото бензин. Всеки ден минавам почти едни и същи маршрути, така че минаването от бензин на газ ми става почти по едно и също време. Има ли вариант, при който при почти пълен резервоар да имам теч, който пък като ми падне нивото на бензина и да спира. Незнам дали ме разбрахте какво имах впредвид. А това с чакането да обърне на газ сутрин никога не съм го правил. Няма логика, защото така или иначе гори бензин и следователно е по-добре да минаваш километри с него, от колкото да задушаваш комшиите с изпарения на празен ход.



- larry_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: За колегите с ГИ
Паля и тръгвам. За първи път чувам някой да я чака да загрее, на място докато обърне на газ.
Тоя отговор абсолютно контрастира с въпроса ..
Как да отговориш умно на тъп въпрос..

barty написа::mhihi:![]()
![]()
По друг начин не се сещам да ти отговоря
Тоя отговор абсолютно контрастира с въпроса ..



Как да отговориш умно на тъп въпрос..


- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: За колегите с ГИ
Доста спрели хора има тука....Селяни никой не ви пита конкретно дали чакате или не...пита се за самата разлика в горенето на бензин...
- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: За колегите с ГИ
Както виждам тук почти всеки кара 540 M...От БМВ ако знаеха колко М-ки за изкарали..... 

- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: За колегите с ГИ
аз паля и тръгвам много рядко я оставям да вдигне градус преди когато беше студено преди да си тръгна от работа я палех 15 минути по рано за да стопли вътре
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- larry_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: За колегите с ГИ
Спрелия си ти !!! И тук при пета и седма серия си говорим на КОЛЕГА, а не на селянин !!!
Наистина ли не можеш да си отговориш на дълбоките по смисъл въпроси, които си задал ???
"Въпроса ми е чакате ли колата да мине на газ преди да тръгнете или направо тръгвате ??" - Като гледам си единственият мераклия, който чака
. Ние селяните не сме стигнали до тези дълбини на прозрение.
"Интересува ме по точно каква разлика в разхода на бензин ви дава при чакане и директно тръгване." Ми утре, ще взема гюмчетата за мляко, от краварника и ще ги замеря.

Наистина ли не можеш да си отговориш на дълбоките по смисъл въпроси, които си задал ???
"Въпроса ми е чакате ли колата да мине на газ преди да тръгнете или направо тръгвате ??" - Като гледам си единственият мераклия, който чака


"Интересува ме по точно каква разлика в разхода на бензин ви дава при чакане и директно тръгване." Ми утре, ще взема гюмчетата за мляко, от краварника и ще ги замеря.


- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: За колегите с ГИ
И да добавя..никаде не съм казал че я чакам..просто питам има ли разлика в изразходвания бензин...според мен би трябвало да има...Но като вземем на предвид че си от село и всичко си идва на мястото
И да те помоля не ми спами поста повече...вместо това свърши нещо полезноо....Повози се с 4 литровата М-ка











- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: За колегите с ГИ
stenlipk написа:Здравейте колеги...Въпроса ми е чакате ли колата да мине на газ преди да тръгнете или направо тръгвате...Интересува ме по точно каква разлика в разхода на бензин ви дава при чакане и директно тръгване.Моята прехвърля на 45 градуса....
За какво е нужно изобщо да се чака , ако трябва да се чака то това прави газовата сравнително доста безмислена при по-къси разстояния + те задължава да чакаш което е още по-голям минус

Палиш , тръгваш и като включи това е. Колата на място харчи м/у 1-2лт на час , съответно загряване 10тина минути ще издумка едни образно 200-300мл гориво ( може и повече ) , ако караш ще загрее по-бързо , но ще изхарчи и една идея повече защото си в движение и разхода не е 1-2 на час. Съотвено по-евтино е ако я чакаш да прехвърли , но е тотално непрактично.
- larry_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: За колегите с ГИ
omegaart написа:stenlipk написа:Здравейте колеги...Въпроса ми е чакате ли колата да мине на газ преди да тръгнете или направо тръгвате...Интересува ме по точно каква разлика в разхода на бензин ви дава при чакане и директно тръгване.Моята прехвърля на 45 градуса....
За какво е нужно изобщо да се чака , ако трябва да се чака то това прави газовата сравнително доста безмислена при по-къси разстояния + те задължава да чакаш което е още по-голям минус
Палиш , тръгваш и като включи това е. Колата на място харчи м/у 1-2лт на час , съответно загряване 10тина минути ще издумка едни образно 200-300мл гориво ( може и повече ) , ако караш ще загрее по-бързо , но ще изхарчи и една идея повече защото си в движение и разхода не е 1-2 на час. Съотвено по-евтино е ако я чакаш да прехвърли , но е тотално непрактично.
Ето я още една 4 литрова, малолитражка се появи

Колега stenlipk - елементарната физика се учи в седми клас. Ако 350 кг. желязо (мотор на кола) трябва да се нагреят от 9С до 45С ни трябва съответно количество гориво. Което е почти едно и също с оглед на това дали мотора работи на място или е в движение. Просто докато е в движение, мотора ще го изразходи по бързо - съответно ще загрее по бързо. В движение - имаме леки загуби от охлаждане, дължащо се на насрещната струя - но пък имаме и изминато разстояние.

Та както отбелязах по рано, ти си единственият ентосиаст, който се въвлича в "дълбоки" и полезни за всички дилеми.
Всички останали както, прочитам, качват се палят и тръгват...
- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: За колегите с ГИ
Държа да те поправя,че се пише ентУсиаст...относно проблема явно си могъл да изкажеш нормално мнение без да се правиш на интересен...Както казах няколко пъти вече,не чакам колата да минава на газ естествено,просто зимата докато стъргам лед и чистя сняг тя минава на газ и просто ми стана интересно за разликата ...Както и да е имаше колеги,които отговориха нормално...Поздрави 

21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани