Изтекоха ми водите на ТДС
Модератор: Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- D_U_D_E_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 639
- Регистриран на: 9.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E34 TDS
- Мечтае да кара: M5 с гуми за горене
Изтекоха ми водите на ТДС
Здравейте колеги,
Вчера имах е*аси филма. Забелязах, че антифриза намалял малко, но я огледах няма мокро, боза и т.н. Та тръгнах си аз за Охрид със една спирка в София. В София на сутринта пак проверих и пак половин литър долях. Като тръгнах обаче реших да проверя пак в Радомир и гледам вече сериозно си тече. Като отворих видях, че протича от един маркуч дето влиза в главата, точно под казанчето. Реших, че нещо скобата се разхлабила. Обаче като взех да го стягам и направо маркуча си ми остана в ръките заедно с остатъка от тръбичката в която влиза. Не ми се приказва как съм търсил после майстор да измислим нещо. Та взехме една алуминиева тръбичка, която набихме на мястото на тая. Тея преходи има ли ги като отделна част да се продават, че тая бая здраво влезе ама ме притеснява да не избие някъде по пътя, че имам още 1200-1300 км.
Поздрави
Вчера имах е*аси филма. Забелязах, че антифриза намалял малко, но я огледах няма мокро, боза и т.н. Та тръгнах си аз за Охрид със една спирка в София. В София на сутринта пак проверих и пак половин литър долях. Като тръгнах обаче реших да проверя пак в Радомир и гледам вече сериозно си тече. Като отворих видях, че протича от един маркуч дето влиза в главата, точно под казанчето. Реших, че нещо скобата се разхлабила. Обаче като взех да го стягам и направо маркуча си ми остана в ръките заедно с остатъка от тръбичката в която влиза. Не ми се приказва как съм търсил после майстор да измислим нещо. Та взехме една алуминиева тръбичка, която набихме на мястото на тая. Тея преходи има ли ги като отделна част да се продават, че тая бая здраво влезе ама ме притеснява да не избие някъде по пътя, че имам още 1200-1300 км.
Поздрави
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Изтекоха ми водите на ТДС
Колега, а покажи на тази схема къде какво сте правили, че нещо не става ясно.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Изтекоха ми водите на ТДС
По-скоро от тази
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- D_U_D_E_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 639
- Регистриран на: 9.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E34 TDS
- Мечтае да кара: M5 с гуми за горене
Re: Изтекоха ми водите на ТДС
Няма номер. Това е където влиза номер 9 на втората схема.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Изтекоха ми водите на ТДС
Колега, този щуцер, за който говориш не е ли отлят заедно с главата? Не мисля, че е отделен елемент.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- D_U_D_E_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 639
- Регистриран на: 9.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E34 TDS
- Мечтае да кара: M5 с гуми за горене
Re: Изтекоха ми водите на ТДС
Ами и аз така си мислех. Но се оказа, че е здраво набит и вероятно залепен там. Но накрая излезе.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Изтекоха ми водите на ТДС
D_U_D_E_ написа:Ами и аз така си мислех. Но се оказа, че е здраво набит и вероятно залепен там. Но накрая излезе.
Щом е отделна тръба, тя не е залепена, а е монтирана след като главата е нагрята в точката на монтажа. Само, че самият щуцер трябва да е с външен диаметър, равен на вътрешния диаметър на отвора, в който се монтира. Това не позволява щуцерът да излезе от отвора.
Налягането в системата, при изправна капачка на разширителния съд, не е по-голямо от 1,4 атмосфери и би лседвало да нямаш проблеми, но се сещам за една хитрина. Може да се използва лепило метални сглобки на Loctite: http://www.loctite.bg/loctite-1199.htm? ... 00000028Z#
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- D_U_D_E_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 639
- Регистриран на: 9.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E34 TDS
- Мечтае да кара: M5 с гуми за горене
Re: Изтекоха ми водите на ТДС
И аз за нещо такова си мисля. Трябва само да го избера да държи на температура.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Изтекоха ми водите на ТДС
D_U_D_E_ написа:И аз за нещо такова си мисля. Трябва само да го избера да държи на температура.
В посочения линк са все такива, които издържат на температура над 100 градуса, дори има и такива до над 200 градуса.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани