Въпроси за нова е34ка
Модератор: Технически модератори
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Въпроси за нова е34ка
stony1 написа:Ога, помолете някой сертифициран жичкажия да ви помогне с проверка на цялата инсталация. Не че съм против ТНТМ изпълненията, но само ентусиазъм не е достатъчен.
И четене трябва, не питай от къде знам




- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Въпроси за нова е34ка
ogata написа:Един мой много близък приятел си купи, страхотно запазено е34 м50б20 с малко базови екстри.
На огледа работеше добре, без никакви проблеми, на другият ден при прехвърлянето малко се замисляше в ниските.
Вечерта я закарахме на диагностика и показа грешка на дебитомера и на датчика на коляновият вал.
Колата си глъхнеше леко, но си вървеше. Изведнъж заби муцуната, изгасна и спря да работи. Като я запалим едвам поддържа празен ход, а като решим да ходим някъде направо си гасне. Оборотомера насичаше зверски.
Издърпахме я до тях, точно го откачих от куката и все едно нищо не е било. Запали си я и си я паркира![]()
Днеска сменихме датчика на колянов вал с чисто нов, и едната бобина с лулата, че на първи цилиндър на нищо не приличаше и все пак глъхненето си остана![]()
Идеи ?
2. Колата е окабелена за доста екстри. Днес решихме също да започнем от халогените.
Купихме ги 2та, купихме и копчето, взехме и релето - 3то от ляво на дясно, на 3тия ред от горе на долу.
Сложихме им чисто нови крушки. Закачихме буксите (проводниците са жълт/червен и кафяв). Палим колата, палим фаровете (на къси и дълги пробвахме), палим халогените, лампичката на светлината за предни и задни светва на таблото, но светлина от халогените няма.
Идеи ?
3. Разходомера работи неадекватно. В повечето време седи над 30, по някое време се присеща и се връща на 8 и си седи там и после пак забива след 30. На загасена кола в някои случай също си седи на 8![]()
![]()
Идеи ?
Благодаря на всички за помоща
Купете едни НОВИ свещи, и премерете налягането на бензиновата помпа.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Въпроси за нова е34ка
"Значи пак са до година и след година .. Говоря тез сиромашките
Там б25 и нагоре вече ясно
"
...Не си питал - моето оригиналдъ още си седи за спомен с блокирал брояч
...
Към колегата - за халогените - първо се уверете че сте сложили релето на точния цокъл - в "постните" бошови първаци има още един свободен тъкъв, за реле на доп.водна помпа - падат се едно над друго...проверете по цвета на кабелите на цокъла - търсите жълт-червена от 4 кабела. Ако всичко си е така, дигнете цокъла и замерете излизат ли 12V на жълточервения кабел към фарчетата при включен ключ за халогени - дали релето сработва. Щом светват и лампите на таблото значи ключа пуска напрежение за активация на релето, но го мернете все пак - на кабел жълт/сива на ключа....Иначе общото захранване към ключа за халогените е от ключа за светлините.



...Не си питал - моето оригиналдъ още си седи за спомен с блокирал брояч

Към колегата - за халогените - първо се уверете че сте сложили релето на точния цокъл - в "постните" бошови първаци има още един свободен тъкъв, за реле на доп.водна помпа - падат се едно над друго...проверете по цвета на кабелите на цокъла - търсите жълт-червена от 4 кабела. Ако всичко си е така, дигнете цокъла и замерете излизат ли 12V на жълточервения кабел към фарчетата при включен ключ за халогени - дали релето сработва. Щом светват и лампите на таблото значи ключа пуска напрежение за активация на релето, но го мернете все пак - на кабел жълт/сива на ключа....Иначе общото захранване към ключа за халогените е от ключа за светлините.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- Войводата
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 28.12.2008
- Местоположение: Панагюрище
- Пол: Мъж
- Кара: на дядо си е30ската
- Мечтае да кара: подводница с шпер
Re: Въпроси за нова е34ка
За първия проблем дето каза, погледнете кабела на датчика на коляновия вал в какво положение е, че имах подобен проблем и като барнах кабела и ми се разпадна в ръцете.
П.С. мъжки аватари нямаше ли бре
П.С. мъжки аватари нямаше ли бре


- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Въпроси за нова е34ка
Войводата написа:За първия проблем дето каза, погледнете кабела на датчика на коляновия вал в какво положение е, че имах подобен проблем и като барнах кабела и ми се разпадна в ръцете.
П.С. мъжки аватари нямаше ли бре
Кабела е нов а за аватара причината е друга



Значи днеска нашият човек е отворил компа, буксите са били сухи и наред.
Тея дни ще видим да отделим време за нещата дето са писали кретена и хартлисънъра - мерси за което.
Ако се сетите за нещо друго може да драската тука или на лс









http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Въпроси за нова е34ка
Мито М50 - 5-ти и 6-ти, а може дори и 4-ти цилиндър в дупката за свещта са до горе с вода, или поне са били.
В резултат - прекъсва като позагрее, ако е карана дълго така свещите са на 99% спукани и си ебава майката.
Може и да са клеясали и лулите както и горе клемите на свещтите.
Сиреч - 6 нови свещи NGK BKR6EK, 6 нови лули като тези които сваляте(бош/бреми/беру) и гледате какво се случва.
И сменете дебитомера ако още не сте го сменили.
Всъщност може и да тече гарнитурата на капака на пръстените при свещите и да ги пълни с масло - резултата е същия като описания горе.
За таблото - свалете го и вижте дали е оригиналното на колата - вижте вин-а на кодинга отзад.
Ако е сменяно - погледнете какво трябва да е и купетe друго читаво + кодинг плъг от БМВ по вин за да нямате ядове за напред.
В резултат - прекъсва като позагрее, ако е карана дълго така свещите са на 99% спукани и си ебава майката.
Може и да са клеясали и лулите както и горе клемите на свещтите.
Сиреч - 6 нови свещи NGK BKR6EK, 6 нови лули като тези които сваляте(бош/бреми/беру) и гледате какво се случва.
И сменете дебитомера ако още не сте го сменили.
Всъщност може и да тече гарнитурата на капака на пръстените при свещите и да ги пълни с масло - резултата е същия като описания горе.
За таблото - свалете го и вижте дали е оригиналното на колата - вижте вин-а на кодинга отзад.
Ако е сменяно - погледнете какво трябва да е и купетe друго читаво + кодинг плъг от БМВ по вин за да нямате ядове за напред.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Въпроси за нова е34ка
Днес сменихме свещите. Колата започна да работи нормално, както и разходомера.
След 1 час каране, почна съвсем леко прекъсване и разходомера отново спря, но поведението на мотора е доста по-добро.
Почвам да си мисля, че някоя маса се ебава - утре ще зачистим тези двете, които са на бобините и тази на лапата.
Днеска замерихме с мултицет буксите на халогените - 11.8 волта.
Сложихме буксите на халогените и грейнаха без да правим абсюлютно нищо друго
Нямам обяснение
След 1 час каране, почна съвсем леко прекъсване и разходомера отново спря, но поведението на мотора е доста по-добро.
Почвам да си мисля, че някоя маса се ебава - утре ще зачистим тези двете, които са на бобините и тази на лапата.
Днеска замерихме с мултицет буксите на халогените - 11.8 волта.
Сложихме буксите на халогените и грейнаха без да правим абсюлютно нищо друго

Нямам обяснение



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- intention
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 18.07.2007
- Кара: Е34 Alpinweis Е39 Silver
- Мечтае да кара: BMW с несвалени наелони на седалките!
- Детайли за колата: С Vanos без Vanos - все М50В20
Re: Въпроси за нова е34ка
Като сменяхте свещите имаше ли масълце около тях?
На моето М50 така о-пръстените на гарнитурата на капака бяха позаминали, но взех комплект нова гарнитура и о-пръстени и нещата мирясаха
На моето М50 така о-пръстените на гарнитурата на капака бяха позаминали, но взех комплект нова гарнитура и о-пръстени и нещата мирясаха

Jordana написа:Аурата на класиките от 80те години леко е претопена в морето от безлични возила .
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Въпроси за нова е34ка
Днеска се поразрових в склада и боцнахме една готина оем екстричка






http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Въпроси за нова е34ка
Шпрендел, за мен няма такова !? Дооообре, ще те запомня



Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


Re: Въпроси за нова е34ка
ogata написа:Днеска се поразрових в склада и боцнахме една готина оем екстричка![]()
![]()
Кое, червена дръжка на щеката за маслото ли ....

- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Въпроси за нова е34ка
Ламбата на капака 

Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Въпроси за нова е34ка
На теб не ти трябва - там няма какво да гледаш! 

- intention
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 18.07.2007
- Кара: Е34 Alpinweis Е39 Silver
- Мечтае да кара: BMW с несвалени наелони на седалките!
- Детайли за колата: С Vanos без Vanos - все М50В20
Re: Въпроси за нова е34ка
Това чудо към късите ли се връзва?
Лампата същата ли е като свелината в краката / дайте жокер
Лампата същата ли е като свелината в краката / дайте жокер

Jordana написа:Аурата на класиките от 80те години леко е претопена в морето от безлични возила .
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Въпроси за нова е34ка
intention написа:Това чудо към късите ли се връзва?
Лампата същата ли е като свелината в краката / дайте жокер
Взима се + от габарита и се слага бутон за -
Като се затвори капака, бутона се натиска, минуса изчезва и лампата загасва.
Нищо общо с лампата в краката.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани