Е39 530Д тресе
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Е39 530Д тресе
Здравейте, става въпрос за БМВ Е39 530д 193к.с, колата има много странно тресене при 1200 и 1700-1900 оборота, също така и на място като работи при връщане на газта накрая претриса. Сменил съм съединител и маховик, дюзите са в норма. Прави го и топла и студена, някой път по силно друг път по леко. Закачих я на диагностика и излезе само 0404 - Верига на рециркулация на изгорелите газове обхват/представяне, това дали има нещо общо с проблема и какво представлява тази грешка.
- Killerloopz
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 23.01.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, 525D
- Мечтае да кара: M5
Re: Е39 530Д тресе
Тампоните на двигателя здрави ли са колега?
And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna
Ayrton Senna
- Killerloopz
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 23.01.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, 525D
- Мечтае да кара: M5
Re: Е39 530Д тресе
Разчетох се малко по английските форуми, защото и при моята има някакви такива вибрации, но те едва се долавят, а се почудих какво е тръгнало да сдава багажа.
Според английските колеги някой от причините за тресене са все съпортни елементи или тампони. Например subframe bushings (тампони на задния мост) или тампоните по генерацията №10 и 20 на схемата.

или
Относно грешката 0404 тя е свързана с ЕГР-то.
Read more at: http://www.obd-codes.com/p0404
Copyright © OBD-Codes.com
Ето тук намерих малко информация за тази грешка и в текста се среща, че при задръстен ЕГР клапан двигателя може да работи по-грубо когато е на празен ход, тъй като ЕГР-то е във винаги отворена позиция.
Според английските колеги някой от причините за тресене са все съпортни елементи или тампони. Например subframe bushings (тампони на задния мост) или тампоните по генерацията №10 и 20 на схемата.

или
Относно грешката 0404 тя е свързана с ЕГР-то.
Read more at: http://www.obd-codes.com/p0404
Copyright © OBD-Codes.com
Ето тук намерих малко информация за тази грешка и в текста се среща, че при задръстен ЕГР клапан двигателя може да работи по-грубо когато е на празен ход, тъй като ЕГР-то е във винаги отворена позиция.
And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna
Ayrton Senna
- mario.ivanov
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 12.03.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 530d 193
- Мечтае да кара: 740d e38
Re: Е39 530Д тресе
Имам абсолютно същия проблем. Не знам откъде да започна. Първо колата тресеше на свободен ход все едно играят оборотите, обаче на таблото нямаше признаци за това. Покарах я така горе долу един месец, защото ме убеждаваха, че е от некачествена нафта и тем подобни.Накрая смених 2та тампона на двигателя с Лемфиордер(от Германия ми го донесоха), заедно с 2 носача, задни дискови спирачки и накладки,маслото(бмв лонглайф 5В40). Сега обаче идва нов проблем. Това треперене като че ли изчезна с оборотите, но някой път като я паля тресе ама доста неприятно, все едно съм седнал на двигателя. Покарам малко и спира. И след още няколко километра като спра пак почва. Закачах я на диагностика, нищо няма(само подгревна свещ или нещо подобно , но ми казаха да не я сменям, ако нямам проблем с паленето). Вдигнал съм ръце. Ще проверя демпферната шайба тези дни, и мисля ЕГР клапана да го зачистя(защото ми казаха, че не можело да се запуши...). И живот и здраве ще се минава на безнин след 1-2 годинки.
С колегата сме се разбрали да пиша в тази тема.
Благодаря на всички отзовали се!
Лека вечер!
С колегата сме се разбрали да пиша в тази тема.
Благодаря на всички отзовали се!
Лека вечер!
Re: Е39 530Д тресе
Ще погледна тези тампони колега, но моето тресене е все едно за момент работи с един цилиндър по малко. Дали не е някой вакум маркуч направо не знам.....
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Е39 530Д тресе
Kазвате, че дюзите са в норма?! След замерване със софтуер или с колбите? Какви Ви са показателите на всяка дюза? Има ли разлика при студен/загрял мотор? Налягането на рейла как е ?
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- mario.ivanov
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 12.03.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 530d 193
- Мечтае да кара: 740d e38
Re: Е39 530Д тресе
Здравей колега,
от цялата диагностика, която ми направиха , казаха че нямам никакъв проблем, само една подгревна свещ и ако съм нямал проблеми с палене да не я сменям. Паля от раз и не мисля изобщо да влагам.
Тресенето го прави рядко и имам чувството, че е от гадния маховик. Например, ако ръчкам доста време и спра на едно място тогава.
Има и друг вариант , да е от нафтата. Сега съм купил една добавка. Не помня точно как се казва , ама мирише много,много остро.
П.С. Вие откъде зареждате нафта, защото някой път имам чувството, че тя е проблема.
П.С.2 Като я изгасям загряла, разтриса като кошница. Тампоните са сменени и двата с Лемфордер. Остава демферната шайба да е...
от цялата диагностика, която ми направиха , казаха че нямам никакъв проблем, само една подгревна свещ и ако съм нямал проблеми с палене да не я сменям. Паля от раз и не мисля изобщо да влагам.
Тресенето го прави рядко и имам чувството, че е от гадния маховик. Например, ако ръчкам доста време и спра на едно място тогава.
Има и друг вариант , да е от нафтата. Сега съм купил една добавка. Не помня точно как се казва , ама мирише много,много остро.
П.С. Вие откъде зареждате нафта, защото някой път имам чувството, че тя е проблема.
П.С.2 Като я изгасям загряла, разтриса като кошница. Тампоните са сменени и двата с Лемфордер. Остава демферната шайба да е...
Re: Е39 530Д тресе
Здрвейте колеги, днес моя майстор реши да смени първа дюза с друга и проблема изчезна. Само добавям, че преди няколко месеца закачаха дюзите и втора и четвърта даваха отклонение и ги правиха, но и тогава проблема не изчезна. Тези дюзи ме побъркаха, но вече се радвам на колата изцяло
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани