През ден ми свършва акумулатора

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1247
Регистриран на: 22.01.2012
Пол: Мъж
Кара: Сива Бима
Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
Детайли за колата: Лачена

Re: През ден ми свършва акумулатора

Мнение от hacker4eto1 » 19 Мар 2015, 9:12

oci написа:
NikVanov написа:Чака се 16 минути, не 2. Тогава се изключват всички консуматори, без аларма.

Добре колега ама я замери веднъж на една кола и ще видиш какво става точно след 60 секунди. Ама да пишеш после и да се извиниш :mhihi:

Чаках в колата жената да си купи разни глупости от магазина и докато ,чаках пробвах това а именно изгасих мотора извадих ключа и зачаках около радиото леко се чуваше нещо като бучене,жужене както искате го разбирате не беше адската тишина де... и след минута 2 грубо всички шумове изчезнаха :yes:
П.П Не са 16 мин. и аз бях чел че са толкова но ГРЕДА само дето нямах уред :yes:
Изображение
Последен проект https://youtu.be/oRvrTuwa_Rg

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: През ден ми свършва акумулатора

Мнение от Lenco » 19 Мар 2015, 10:05

БМВ 320d написа:....

Видя ли дали акумулатора е твоя?
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 5.12.2011
Местоположение: Дупница
Пол: Мъж
Кара: E46
Мечтае да кара: E30

Re: През ден ми свършва акумулатора

Мнение от kinghood » 19 Мар 2015, 11:56

Тихото бучене и "жужене" около радиото в купето се причинява от вентилаторчето, което охлажда панела на климатроника. То се намира в самия панел. Моя го подмених с друг и го излекувах.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 16.01.2013
Пол: Мъж
Кара: 320d & 322ci
Мечтае да кара: e30 с V8

Re: През ден ми свършва акумулатора

Мнение от Silverlight » 19 Мар 2015, 12:09

Lenco написа:
БМВ 320d написа:....

Видя ли дали акумулатора е твоя?

Акумулатора е мой, пробвахме с друг акумулатор на един приятел и той започна да се изтощава... След като извадя ключа, както каза колегата се чува едно "жужене" там където е климатика и все едно ми работи климитака с изкаран ключ..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1247
Регистриран на: 22.01.2012
Пол: Мъж
Кара: Сива Бима
Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
Детайли за колата: Лачена

Re: През ден ми свършва акумулатора

Мнение от hacker4eto1 » 19 Мар 2015, 12:12

kinghood написа:Тихото бучене и "жужене" около радиото в купето се причинява от вентилаторчето, което охлажда панела на климатроника. То се намира в самия панел. Моя го подмених с друг и го излекувах.

Кое ще му охлажда дисплея ли :) смуче въздух от купето колега с друга цел има и един датчик там :yes:
Изображение
Изображение
Последен проект https://youtu.be/oRvrTuwa_Rg

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: През ден ми свършва акумулатора

Мнение от oci » 19 Мар 2015, 14:41

kinghood написа:Тихото бучене и "жужене" около радиото в купето се причинява от вентилаторчето, което охлажда панела на климатроника. То се намира в самия панел. Моя го подмених с друг и го излекувах.


Вентилар в климатроника който охлажда дисплея :mhihi: :banghead: :banghead: :banghead:
е бях слушал всякакви работи ама това мина всичко и ме развесели та не мога да се запра да :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Вентилаторчето остава да работи докато "заспи" електрониката на колата, НО той не завишава консумацията неговата е толкова минимална, че не се хваща с мултицета, така че този шум няма как да е причина за завишена консумация виж ако се чува от вентилатора на купето вече е друга работа.
След 16 минута заспива електрониката на колата, НО консумацията спада до нормалната 0.01-0.05 (А) след точно 60 секунди ако всичко е наред при е46. И това го казвам и твърдя защото съм мерил на една, две коли :mhihi: , на теория само пред компа е едно на терен е друго :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: През ден ми свършва акумулатора

Мнение от metodi80 » 20 Мар 2015, 1:00

NikVanov написа:Чака се 16 минути, не 2. Тогава се изключват всички консуматори, без аларма.


Айде нема нужда да чакаш 16 минути.....
Аз пък казвам , че се чака съвсем малко (не съм си правил труда да засичам точно колко ,но по усет е не повече от минута, даже по -скоро е не повече от 30 секунди) !
По въпроса за проблема - ясно е , че имаш утечка , коментирано е многократно как да се установи от къде е - теглиш един по един предпазителите , докато видиш на кой ще отпадне консумацията ....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 6.04.2012
Пол: Мъж
Кара: 2004/330xd автомат
Мечтае да кара: bumer ...
Детайли за колата: ноо яка

Re: През ден ми свършва акумулатора

Мнение от basko » 20 Мар 2015, 10:45

Много съм зле с тоЦИТЕ, но не е точно така. С всички бушони в ръка, пак имах консумация!!! Оказа се, че проблемът е в печката /бойлера/. Просто до него отива директен +, без да минава през бушон. Скъса ми нервите тази консумация миналата зима.
Не съм претенциозен, ... най-доброто ми е предостатъчно!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 16.01.2013
Пол: Мъж
Кара: 320d & 322ci
Мечтае да кара: e30 с V8

Re: През ден ми свършва акумулатора

Мнение от Silverlight » 20 Мар 2015, 11:00

Ще пробвам да махна бушоните, които колегата каза по-горе и ще видя, какво ще стане. За сега нямам мултицет под ръка и майстор, който разбира от тоци, като се прибера на село ще го видим с мой познат, който има сервиз и разбира от тоци. Че вече нямам вяра на други "майстори", които като ходя при тях оправят едно скапват друго...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 16.01.2013
Пол: Мъж
Кара: 320d & 322ci
Мечтае да кара: e30 с V8

Re: През ден ми свършва акумулатора

Мнение от Silverlight » 20 Мар 2015, 18:24

Колега намерих само бушон 50 извадих го и спря жуженето при изваден ключ, но 28 така и така не намерих и снимах всички бушони. :ok:
Иначе като пуснах климатика се чу някакъв звук, като пукане това от какво може да е?
IMG_1089.JPG
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: През ден ми свършва акумулатора

Мнение от metodi80 » 20 Мар 2015, 23:15

basko написа:Много съм зле с тоЦИТЕ, но не е точно така. С всички бушони в ръка, пак имах консумация!!! Оказа се, че проблемът е в печката /бойлера/. Просто до него отива директен +, без да минава през бушон. Скъса ми нервите тази консумация миналата зима.


Това също е коментирано в доста теми .... ако консумацията не отпада след като са проверени всички предпазители , тогава се гледат устройствата , които са без предпазител (най -вече стартер, алтернатор .... в твоя случай печката....).

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 204
Регистриран на: 15.01.2011
Пол: Мъж
Кара: 745Li

Re: През ден ми свършва акумулатора

Мнение от Atanas328 » 21 Мар 2015, 13:15

Аз пък мога да потвърдя със сигурност ,че на 100% се чака 15 или 16 минути.Правих го поне 3 пъти на мойта кола ,гася всичко, вадя ключа и вътре чакам с хронометър.Това леко жужене откъм парното точно на 15тата или 16тата минута изчезва изведнъж.На автоматик и без хронометър става - на 15тата минута изгасва диодчето което показва степените на скоростната кутия.
Също и 3-4 пъти съм мерил с хубав мултицет отзад акумулатора .Някъде до 2рата минута стойностите са около 6-7 ампер часа ,след което се чува леко нещо като цъкане и изведнъж спада на около 1 ампер часа.Така стои точно до 15тата минута (явно заради консумацията от жуженето ) и точно на тази минута окончателно колата заспипва и почва да показва 0.015 ампер часа ,което е нормално.

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 5.07.2014
Пол: Мъж
Кара: 320d sedan 6 speed M47N
Мечтае да кара: На комшията,сивия металик може и русата!!!

Re: През ден ми свършва акумулатора

Мнение от chubaka80 » 21 Мар 2015, 15:24

БМВ 320d написа:Колега намерих само бушон 50 извадих го и спря жуженето при изваден ключ, но 28 така и така не намерих и снимах всички бушони. :ok:
Иначе като пуснах климатика се чу някакъв звук, като пукане това от какво може да е?
IMG_1089.JPG


Така както си я подкарал най-близо до 28 е 30 вади всички който са 30 и виж кво става. :lol: :nono: Колега да не бъркаш амперите на предпазителите (цифрата на самия предпазител) с номерата им с цялата схема? Трябват ти номерата !
BMW E46 Бушони.xls
а за да ги отвориш ти трябва Microsoft Office Excel или каквото там имаш. Успех :bchug:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Когато си умрял , не знаеш , че си мъртъв.Трудно е само за останалите.............Същото и когато си тъп!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: През ден ми свършва акумулатора

Мнение от oci » 21 Мар 2015, 16:06

Atanas328 написа:Аз пък мога да потвърдя със сигурност ,че на 100% се чака 15 или 16 минути.Правих го поне 3 пъти на мойта кола ,гася всичко, вадя ключа и вътре чакам с хронометър.Това леко жужене откъм парното точно на 15тата или 16тата минута изчезва изведнъж.На автоматик и без хронометър става - на 15тата минута изгасва диодчето което показва степените на скоростната кутия.
Също и 3-4 пъти съм мерил с хубав мултицет отзад акумулатора .Някъде до 2рата минута стойностите са около 6-7 ампер часа ,след което се чува леко нещо като цъкане и изведнъж спада на около 1 ампер часа.Така стои точно до 15тата минута (явно заради консумацията от жуженето ) и точно на тази минута окончателно колата заспипва и почва да показва 0.015 ампер часа ,което е нормално.

Като си толкова сигурен колега направи едно клипче и го докажи, това е за твоята кола, а мойте думи малко по-нагоре са базирани на поне 30 коли минали през мен.
След 1-вата минута на е46 консумацията пада до нормалната иначе да електрониката заспива на 16-тата минута. :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 204
Регистриран на: 15.01.2011
Пол: Мъж
Кара: 745Li

Re: През ден ми свършва акумулатора

Мнение от Atanas328 » 21 Мар 2015, 23:21

oci написа:
Atanas328 написа:Аз пък мога да потвърдя със сигурност ,че на 100% се чака 15 или 16 минути.Правих го поне 3 пъти на мойта кола ,гася всичко, вадя ключа и вътре чакам с хронометър.Това леко жужене откъм парното точно на 15тата или 16тата минута изчезва изведнъж.На автоматик и без хронометър става - на 15тата минута изгасва диодчето което показва степените на скоростната кутия.
Също и 3-4 пъти съм мерил с хубав мултицет отзад акумулатора .Някъде до 2рата минута стойностите са около 6-7 ампер часа ,след което се чува леко нещо като цъкане и изведнъж спада на около 1 ампер часа.Така стои точно до 15тата минута (явно заради консумацията от жуженето ) и точно на тази минута окончателно колата заспипва и почва да показва 0.015 ампер часа ,което е нормално.

Като си толкова сигурен колега направи едно клипче и го докажи, това е за твоята кола, а мойте думи малко по-нагоре са базирани на поне 30 коли минали през мен.
След 1-вата минута на е46 консумацията пада до нормалната иначе да електрониката заспива на 16-тата минута. :yes:

Еми колега,ти сам го казваш,как така електрониката заспива на 16тата минута ,а консумацията ти показва ,че е паднала до нормалната още на 1вата минута . Нали тая електроника ще консумира докато заспи.Това което аз наблюдавах беше как от 10 ампера почнаха да падат за 1 минута до 6-7 ,след още около минутка се чува леко цъкане електронно и падат на около 1 ампер и тази стойност остава до 16тата минута . След което явно като спре жуженето и изключи диода на автоматика пада изведнъж до 0.02 . Не виждам какво грешно казвам и защо да лъжа,доколкото съм се интересувал и при другите е така.Дори и като съм ходил да си заверявам гаранцията на акумулатора , техника там връзва мултицета и пуши цигари 15 минути докато чакаме и чак след това записва окончателния резултат(дали има отечка или е в рамките на нормалното ) . Не ми се занимава много ,но тези дни заради теб ще направя клипче.
А относно колата, всичко е ок,даже идвах при теб за друг проблем и я видя и ти . Доволен съм от работата ти и знам,че разбираш доста ,но ме учудва че спориш за подобно нещо.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook