През ден ми свършва акумулатора
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: През ден ми свършва акумулатора
oci написа:NikVanov написа:Чака се 16 минути, не 2. Тогава се изключват всички консуматори, без аларма.
Добре колега ама я замери веднъж на една кола и ще видиш какво става точно след 60 секунди. Ама да пишеш после и да се извиниш
Чаках в колата жената да си купи разни глупости от магазина и докато ,чаках пробвах това а именно изгасих мотора извадих ключа и зачаках около радиото леко се чуваше нещо като бучене,жужене както искате го разбирате не беше адската тишина де... и след минута 2 грубо всички шумове изчезнаха

П.П Не са 16 мин. и аз бях чел че са толкова но ГРЕДА само дето нямах уред

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
- kinghood
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 5.12.2011
- Местоположение: Дупница
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: E30
Re: През ден ми свършва акумулатора
Тихото бучене и "жужене" около радиото в купето се причинява от вентилаторчето, което охлажда панела на климатроника. То се намира в самия панел. Моя го подмених с друг и го излекувах.
- Silverlight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 16.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 320d & 322ci
- Мечтае да кара: e30 с V8
Re: През ден ми свършва акумулатора
Lenco написа:БМВ 320d написа:....
Видя ли дали акумулатора е твоя?
Акумулатора е мой, пробвахме с друг акумулатор на един приятел и той започна да се изтощава... След като извадя ключа, както каза колегата се чува едно "жужене" там където е климатика и все едно ми работи климитака с изкаран ключ..
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: През ден ми свършва акумулатора
kinghood написа:Тихото бучене и "жужене" около радиото в купето се причинява от вентилаторчето, което охлажда панела на климатроника. То се намира в самия панел. Моя го подмених с друг и го излекувах.
Кое ще му охлажда дисплея ли



- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: През ден ми свършва акумулатора
kinghood написа:Тихото бучене и "жужене" около радиото в купето се причинява от вентилаторчето, което охлажда панела на климатроника. То се намира в самия панел. Моя го подмених с друг и го излекувах.
Вентилар в климатроника който охлажда дисплея




е бях слушал всякакви работи ама това мина всичко и ме развесели та не мога да се запра да



Вентилаторчето остава да работи докато "заспи" електрониката на колата, НО той не завишава консумацията неговата е толкова минимална, че не се хваща с мултицета, така че този шум няма как да е причина за завишена консумация виж ако се чува от вентилатора на купето вече е друга работа.
След 16 минута заспива електрониката на колата, НО консумацията спада до нормалната 0.01-0.05 (А) след точно 60 секунди ако всичко е наред при е46. И това го казвам и твърдя защото съм мерил на една, две коли


- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: През ден ми свършва акумулатора
NikVanov написа:Чака се 16 минути, не 2. Тогава се изключват всички консуматори, без аларма.
Айде нема нужда да чакаш 16 минути.....
Аз пък казвам , че се чака съвсем малко (не съм си правил труда да засичам точно колко ,но по усет е не повече от минута, даже по -скоро е не повече от 30 секунди) !
По въпроса за проблема - ясно е , че имаш утечка , коментирано е многократно как да се установи от къде е - теглиш един по един предпазителите , докато видиш на кой ще отпадне консумацията ....
- basko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: 6.04.2012
- Пол: Мъж
- Кара: 2004/330xd автомат
- Мечтае да кара: bumer ...
- Детайли за колата: ноо яка
Re: През ден ми свършва акумулатора
Много съм зле с тоЦИТЕ, но не е точно така. С всички бушони в ръка, пак имах консумация!!! Оказа се, че проблемът е в печката /бойлера/. Просто до него отива директен +, без да минава през бушон. Скъса ми нервите тази консумация миналата зима.
Не съм претенциозен, ... най-доброто ми е предостатъчно!!!
- Silverlight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 16.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 320d & 322ci
- Мечтае да кара: e30 с V8
Re: През ден ми свършва акумулатора
Ще пробвам да махна бушоните, които колегата каза по-горе и ще видя, какво ще стане. За сега нямам мултицет под ръка и майстор, който разбира от тоци, като се прибера на село ще го видим с мой познат, който има сервиз и разбира от тоци. Че вече нямам вяра на други "майстори", които като ходя при тях оправят едно скапват друго...
- Silverlight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 16.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 320d & 322ci
- Мечтае да кара: e30 с V8
Re: През ден ми свършва акумулатора
Колега намерих само бушон 50 извадих го и спря жуженето при изваден ключ, но 28 така и така не намерих и снимах всички бушони.
Иначе като пуснах климатика се чу някакъв звук, като пукане това от какво може да е?

Иначе като пуснах климатика се чу някакъв звук, като пукане това от какво може да е?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: През ден ми свършва акумулатора
basko написа:Много съм зле с тоЦИТЕ, но не е точно така. С всички бушони в ръка, пак имах консумация!!! Оказа се, че проблемът е в печката /бойлера/. Просто до него отива директен +, без да минава през бушон. Скъса ми нервите тази консумация миналата зима.
Това също е коментирано в доста теми .... ако консумацията не отпада след като са проверени всички предпазители , тогава се гледат устройствата , които са без предпазител (най -вече стартер, алтернатор .... в твоя случай печката....).
Re: През ден ми свършва акумулатора
Аз пък мога да потвърдя със сигурност ,че на 100% се чака 15 или 16 минути.Правих го поне 3 пъти на мойта кола ,гася всичко, вадя ключа и вътре чакам с хронометър.Това леко жужене откъм парното точно на 15тата или 16тата минута изчезва изведнъж.На автоматик и без хронометър става - на 15тата минута изгасва диодчето което показва степените на скоростната кутия.
Също и 3-4 пъти съм мерил с хубав мултицет отзад акумулатора .Някъде до 2рата минута стойностите са около 6-7 ампер часа ,след което се чува леко нещо като цъкане и изведнъж спада на около 1 ампер часа.Така стои точно до 15тата минута (явно заради консумацията от жуженето ) и точно на тази минута окончателно колата заспипва и почва да показва 0.015 ампер часа ,което е нормално.
Също и 3-4 пъти съм мерил с хубав мултицет отзад акумулатора .Някъде до 2рата минута стойностите са около 6-7 ампер часа ,след което се чува леко нещо като цъкане и изведнъж спада на около 1 ампер часа.Така стои точно до 15тата минута (явно заради консумацията от жуженето ) и точно на тази минута окончателно колата заспипва и почва да показва 0.015 ампер часа ,което е нормално.
- chubaka80
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 5.07.2014
- Пол: Мъж
- Кара: 320d sedan 6 speed M47N
- Мечтае да кара: На комшията,сивия металик може и русата!!!
Re: През ден ми свършва акумулатора
БМВ 320d написа:Колега намерих само бушон 50 извадих го и спря жуженето при изваден ключ, но 28 така и така не намерих и снимах всички бушони.![]()
Иначе като пуснах климатика се чу някакъв звук, като пукане това от какво може да е?
Така както си я подкарал най-близо до 28 е 30 вади всички който са 30 и виж кво става.



Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Когато си умрял , не знаеш , че си мъртъв.Трудно е само за останалите.............Същото и когато си тъп!
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: През ден ми свършва акумулатора
Atanas328 написа:Аз пък мога да потвърдя със сигурност ,че на 100% се чака 15 или 16 минути.Правих го поне 3 пъти на мойта кола ,гася всичко, вадя ключа и вътре чакам с хронометър.Това леко жужене откъм парното точно на 15тата или 16тата минута изчезва изведнъж.На автоматик и без хронометър става - на 15тата минута изгасва диодчето което показва степените на скоростната кутия.
Също и 3-4 пъти съм мерил с хубав мултицет отзад акумулатора .Някъде до 2рата минута стойностите са около 6-7 ампер часа ,след което се чува леко нещо като цъкане и изведнъж спада на около 1 ампер часа.Така стои точно до 15тата минута (явно заради консумацията от жуженето ) и точно на тази минута окончателно колата заспипва и почва да показва 0.015 ампер часа ,което е нормално.
Като си толкова сигурен колега направи едно клипче и го докажи, това е за твоята кола, а мойте думи малко по-нагоре са базирани на поне 30 коли минали през мен.
След 1-вата минута на е46 консумацията пада до нормалната иначе да електрониката заспива на 16-тата минута.

Re: През ден ми свършва акумулатора
oci написа:Atanas328 написа:Аз пък мога да потвърдя със сигурност ,че на 100% се чака 15 или 16 минути.Правих го поне 3 пъти на мойта кола ,гася всичко, вадя ключа и вътре чакам с хронометър.Това леко жужене откъм парното точно на 15тата или 16тата минута изчезва изведнъж.На автоматик и без хронометър става - на 15тата минута изгасва диодчето което показва степените на скоростната кутия.
Също и 3-4 пъти съм мерил с хубав мултицет отзад акумулатора .Някъде до 2рата минута стойностите са около 6-7 ампер часа ,след което се чува леко нещо като цъкане и изведнъж спада на около 1 ампер часа.Така стои точно до 15тата минута (явно заради консумацията от жуженето ) и точно на тази минута окончателно колата заспипва и почва да показва 0.015 ампер часа ,което е нормално.
Като си толкова сигурен колега направи едно клипче и го докажи, това е за твоята кола, а мойте думи малко по-нагоре са базирани на поне 30 коли минали през мен.
След 1-вата минута на е46 консумацията пада до нормалната иначе да електрониката заспива на 16-тата минута.
Еми колега,ти сам го казваш,как така електрониката заспива на 16тата минута ,а консумацията ти показва ,че е паднала до нормалната още на 1вата минута . Нали тая електроника ще консумира докато заспи.Това което аз наблюдавах беше как от 10 ампера почнаха да падат за 1 минута до 6-7 ,след още около минутка се чува леко цъкане електронно и падат на около 1 ампер и тази стойност остава до 16тата минута . След което явно като спре жуженето и изключи диода на автоматика пада изведнъж до 0.02 . Не виждам какво грешно казвам и защо да лъжа,доколкото съм се интересувал и при другите е така.Дори и като съм ходил да си заверявам гаранцията на акумулатора , техника там връзва мултицета и пуши цигари 15 минути докато чакаме и чак след това записва окончателния резултат(дали има отечка или е в рамките на нормалното ) . Не ми се занимава много ,но тези дни заради теб ще направя клипче.
А относно колата, всичко е ок,даже идвах при теб за друг проблем и я видя и ти . Доволен съм от работата ти и знам,че разбираш доста ,но ме учудва че спориш за подобно нещо.
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани