530D не пали- Решен!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
530D не пали- Решен!
Днес като отивах на работа и колата изгасна. Имах в резервоара 12-13 литра нафта. До сега винаги съм я държал на минимум 35-40 литра. И днес при изпреварване на едно нагорнище и колата изгасна. Спрях отстрани и понеже бях чел, че имало такъв проблем с малкото гориво в резервоара. Налях 10 литра и пробвах да запаля, върти но не пали. Откачих изходящия маркуч от филтър, дадох на контакт и хвърли нафта. Пак пробвах, върти но не пали. Че и свърши и акумулатора. Колега ме дръпна до едно спокойно място като през това време пробвах да запаля на скорост. Препука за секунда, две и пак не иска. Какво ли може да му е? Дали няма достатъчно нафта във филтъра, дали има нещо друго? 184 к.с. е.
Последна промяна ivopicha на 20 Мар 2015, 10:24, променена общо 1 път
- go6o_lud
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 27.01.2009
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e53 3.0 d
Re: 530D не пали.
Колега на мен преди години ми се случи на няколко пъти. Първо беше помпата в резервоара, после тази която подава високото налягане на нафтата и най-накрая имах дюза за смяна, но в последния вариант не палеше само когато е топла колата. В твоя случай мисля, че е 1 от двете помпи които споменах, но разбира се диагностиката ще покаже най- добре и това е препоръчително да се направи.
ПП. Поплавъка в резервоара ми се беше прецакал и показваше 15 литра нафта, а в същност бяха 0. Напълни резервоара и пак пробвай да запалиш, така ако не запали, помпата в резервоара ще я анулираш.
ПП. Поплавъка в резервоара ми се беше прецакал и показваше 15 литра нафта, а в същност бяха 0. Напълни резервоара и пак пробвай да запалиш, така ако не запали, помпата в резервоара ще я анулираш.
To be the best, you have to fight to beat the best !!!
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: 530D не пали.
Аз имам лаптоп с програми INPA и BMW SCANNER. Преди съм я закачал, но не съм много навътре с нещата. Като я закача трябва да въртя и да се гледа в някое меню ли?
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: 530D не пали.
Трябва да видиш за грешка и ще разбереш проблема. Може да са доста нвща
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: 530D не пали.
С колко литра гориво е колата в момента от скритото меню и колко са в левия резервоар?
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: 530D не пали.
Проблема е решен. Сипах още 10 литра нафта, изкара малко въздух и запали. В лявата част на резервоара имаше 10,8 литра, а в десния 10,3. Явно щом е изгаснала в дясната част е имало литър, два най- много. Може би е щяла да запали и с първата десятка, която сипах, но ми свърши акумулатора и не е могла да изкара въздуха. Поне вече зная, че не трябва да остава колата под 30 литра. И ще мисля за смяна на помпата. Благодаря на колегите, които се включиха с отговори 

- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: 530D не пали- Решен!
Колега, моята е палила със светеща жълта лампа и стрелката на колчето. И то не един път, а доста месеци. Просто нямах пари да я зареждам и карах така, с по няколко литра, на къси разстояния, когато се наложи. Винаги палеше и пали и до днес. Но като ми угасна последния път като при тебе, се оказа датчика на разпределителния вал. За мен не е до количеството горива в резервоара. Закачи я на диагностика, въпреки че мислиш, че проблема е решен. И не знам колко си въртял, но акумулатора да падне, не е наред нещо. Аз скоро въртях половин час преди за запаля.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: 530D не пали- Решен!
Elesar74 написа:Колега, моята е палила със светеща жълта лампа и стрелката на колчето. И то не един път, а доста месеци. Просто нямах пари да я зареждам и карах така, с по няколко литра, на къси разстояния, когато се наложи. Винаги палеше и пали и до днес. Но като ми угасна последния път като при тебе, се оказа датчика на разпределителния вал. За мен не е до количеството горива в резервоара. Закачи я на диагностика, въпреки че мислиш, че проблема е решен. И не знам колко си въртял, но акумулатора да падне, не е наред нещо. Аз скоро въртях половин час преди за запаля.
Е това ще да е най великия акумулатор за да издържи половин час въртене

- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: 530D не пали- Решен!
Elesar74 написа:Колега, моята е палила със светеща жълта лампа и стрелката на колчето. И то не един път, а доста месеци. Просто нямах пари да я зареждам и карах така, с по няколко литра, на къси разстояния, когато се наложи. Винаги палеше и пали и до днес. Но като ми угасна последния път като при тебе, се оказа датчика на разпределителния вал. За мен не е до количеството горива в резервоара. Закачи я на диагностика, въпреки че мислиш, че проблема е решен. И не знам колко си въртял, но акумулатора да падне, не е наред нещо. Аз скоро въртях половин час преди за запаля.
Акумулатора ми по принцип не е добре. Като я взех през септември я бях закачил на лаптопа и беше само на контакт 10- тина минути и после само чаткаше без да завърти. Включих го за 5 минути към зарядното и запали от раз. Зимата само веднъж пак имах проблем с него- не бях я карал 2-3 дни и на минус 5 градуса пак чаткаше само. Докато допра после кабелите и се възпламени. Та вчера въртях да кажем 5-6 пъти по към 10 секунди. А тази сутрин след като го заредих пробвах да запаля, въртях 5-6 секунди и спрях. Като отворихме капака видяхме, че по изходящото прозрачно маркуче към рейката върви въздух и тук там нафта. Дадох 3-4 пъти на контакт и балончетата изчезнаха. Като завъртах почти веднага запали. Поне за мен проблема е в прехвърлящата помпа в резервоара. Пък и прочетох доста теми за този проблем и съм убеден за себе си, че проблема беше в привършване на горивото в десния дял и не прехвърлянето от левия в десния дял на резервоара. Все пак ще я закача утре да видя какво ще покаже INPA-та.
- SHeRiFa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ е39 2.0i
- Мечтае да кара: Е38 4.4i
Re: 530D не пали- Решен!
Това само за Дизелите ли е ,защото аз на бензин паля и лампата свети от 1 месец,но след паленето прехвърлям на газ.Все пак си е палене и изгаряне както и да го погледнем.Въпроса е за самия резервоар?
Andare Dopo Dio!
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: 530D не пали- Решен!
Elesar74 написа:Колега, моята е палила със светеща жълта лампа и стрелката на колчето. И то не един път, а доста месеци. Просто нямах пари да я зареждам и карах така, с по няколко литра, на къси разстояния, когато се наложи. Винаги палеше и пали и до днес. Но като ми угасна последния път като при тебе, се оказа датчика на разпределителния вал. За мен не е до количеството горива в резервоара. Закачи я на диагностика, въпреки че мислиш, че проблема е решен. И не знам колко си въртял, но акумулатора да падне, не е наред нещо. Аз скоро въртях половин час преди за запаля.
Колега при теб сигурно помпата в резервоара си е наред. Но при колегата горе явно е заминала и точно това са проблемите, не пали и гасне. А се разбира най добре в скритото меню. Трябва всичко да е в дясно при под 25 л.

- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: 530D не пали- Решен!
adovet написа:Elesar74 написа:Колега, моята е палила със светеща жълта лампа и стрелката на колчето. И то не един път, а доста месеци. Просто нямах пари да я зареждам и карах така, с по няколко литра, на къси разстояния, когато се наложи. Винаги палеше и пали и до днес. Но като ми угасна последния път като при тебе, се оказа датчика на разпределителния вал. За мен не е до количеството горива в резервоара. Закачи я на диагностика, въпреки че мислиш, че проблема е решен. И не знам колко си въртял, но акумулатора да падне, не е наред нещо. Аз скоро въртях половин час преди за запаля.
Е това ще да е най великия акумулатор за да издържи половин час въртене
Дори не му знам марката. И съм въртял на пресекулки, не половин час на контакт и непрекъснато въртене.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: 530D не пали- Решен!
Надали някой си е помислил, че си въртял половин час без прекъсване
Но времето си е много дори и на пресекулки да въртиш. 


16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани