изгорял ксенон
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
61 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: изгорял ксенон
Denmark написа:..тоест, ако не мърдат фаровете значи датчиците са заминали?...
Възможно е, на диагностика ще излезе ако е това. Може и държачи да има посчупени, ако е от тях като хванеш с ръка отзад рефлектора където е крушката и се движи (клати) рефлектора свободно това е.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: изгорял ксенон
трябва да видип тези водачи на самите фарове
когато си сложих фанричния ксенон се бях залетял да слагам и автоматичен реглаж. систеамта още си седи някъде из гаража, но се отказах
както казаха колегите миенето е важен елелемнт
тази системка за реглажа си има отделен модул. не знам къде са го завряли от завода, но трябва да е някъде около ЛЦМ или под волана
през него минават кабелите отиващи към машинките на фаровете
ако си без него, а с копче на таблто всичко идва от ЛЦМ и през него се определят настроиките
когато си сложих фанричния ксенон се бях залетял да слагам и автоматичен реглаж. систеамта още си седи някъде из гаража, но се отказах
както казаха колегите миенето е важен елелемнт
тази системка за реглажа си има отделен модул. не знам къде са го завряли от завода, но трябва да е някъде около ЛЦМ или под волана
през него минават кабелите отиващи към машинките на фаровете
ако си без него, а с копче на таблто всичко идва от ЛЦМ и през него се определят настроиките
- Denmark
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
Re: изгорял ксенон
ares2 написа:ако си без него, а с копче на таблто всичко идва от ЛЦМ и през него се определят настроиките
какво имаш предвид под копче на таблото? това, където са степените 0 - 1 - 2 за регулиране на височината? имам го това това копче/врътка и си работи.

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: изгорял ксенон
да за него говоря. и аз го имам но съм сложил ксенон и сега го управлявам ръчно, което не е много добре
понякога като седнат хора на задната седалка и има товар в багажника започвам да светя зле и трябва да свалям фаровете..
явно ксенона вади очи много повече от другите крушки..
заради това и си купих системата за автоматичен контрол но.. не съм я слагал още
направи ми впечатление, че ако задам настройка на ЛЦМ че съм с ксенон(за да не ми прекъсва баластите при палене) реглажа от копчето на таблото вече не активен.. но пък на мен ми трябва активен . наложи се с няколко програми да прелъжа ламп модула така, че да не ми прекъсва при запалване напрежението към баластите, както и да ми работи ръчното регулиране..
но все пак ще сложа ауто реглажа лятото
понякога като седнат хора на задната седалка и има товар в багажника започвам да светя зле и трябва да свалям фаровете..
явно ксенона вади очи много повече от другите крушки..
заради това и си купих системата за автоматичен контрол но.. не съм я слагал още
направи ми впечатление, че ако задам настройка на ЛЦМ че съм с ксенон(за да не ми прекъсва баластите при палене) реглажа от копчето на таблото вече не активен.. но пък на мен ми трябва активен . наложи се с няколко програми да прелъжа ламп модула така, че да не ми прекъсва при запалване напрежението към баластите, както и да ми работи ръчното регулиране..
но все пак ще сложа ауто реглажа лятото

- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: изгорял ксенон
Denmark написа:.... мойта си е заводски с ксенона, но няма пръскалки на фаровете, .....
Denmark написа:...това, където са степените 0 - 1 - 2 за регулиране на височината? Имам го това копче/врътка и си работи.
Тази кола много ме съмнява да е излязла с ксенон от завода.
- bigdady
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
Re: изгорял ксенон
айде замина ми идругия ксенон има няма два месеца след първия. Явно наистина са били оригиналните от завода и са си ги направили да не горят едновременно.
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: изгорял ксенон
bigdady написа:айде замина ми идругия ксенон има няма два месеца след първия. Явно наистина са били оригиналните от завода и са си ги направили да не горят едновременно.
Не може да си сигурен , че са били оригиналните ( надали са , защото колата не ти е на 3-4-5 години ). Невъзможно е да се бъдат направени да горят едновременно освен ако няма електроника в самата крушка ( такава няма ). Крушките каквито и да са те ( освен дефектните ) имато определен приблизителен живот , което ще доведе до почти 0 шанса и 2-те да изгорят едновременно по едно и също време ( от нормална експлоатация ):)
- bigdady
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
Re: изгорял ксенон
стария собственик на колата ми каза, че не ги е сменял и също много трудно свалих старата крушка за това реших, че е оригинална все тая важното е че ще се цака пак 

- svetliol
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 5.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: X5 40d
- Мечтае да кара: Всички коли на света!
Re: изгорял ксенон
Здравейте. Ще използвам темата на колегата за да си кажа и аз болката и да потърся съвет. Знам, че вероятно има писано по моя въпрос и аз се постарах да прочета основните теми, които излезеха в търсачката, но времето ме притиска и вероятно съм пропуснал нещо.
По темата - вчера вечерта като включих фаровете и веднага ми излезе индикация за изгорял десен фар. След няколко опита, видях че въобще не примигва (дори и за малко), от което си правя извода че по-вероятно да е изгорял баласта.
Сега отивам да правя опити, като разменя крушките. Ако се окаже крушка за мен е по-добрият вариант, защото знам каква и от къде да купя.
Въпросът ми или по-скоро съветът, който търся - ако се окаже баласт от къде и какъв да купя? Колата е преди фейса, с оригинален ксенон.
Знам, че най-добре е чисто нов и оригинален, но в ситуацията, в която съм поставен ме притиска да търся алтернативни варианти - нов (неоригинален) или втора употреба.
По темата - вчера вечерта като включих фаровете и веднага ми излезе индикация за изгорял десен фар. След няколко опита, видях че въобще не примигва (дори и за малко), от което си правя извода че по-вероятно да е изгорял баласта.
Сега отивам да правя опити, като разменя крушките. Ако се окаже крушка за мен е по-добрият вариант, защото знам каква и от къде да купя.
Въпросът ми или по-скоро съветът, който търся - ако се окаже баласт от къде и какъв да купя? Колата е преди фейса, с оригинален ксенон.
Знам, че най-добре е чисто нов и оригинален, но в ситуацията, в която съм поставен ме притиска да търся алтернативни варианти - нов (неоригинален) или втора употреба.
BMW не се купува защото ти трябва, а защото искаш!
- VIKING_WARRIOR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 13.07.2013
- Пол: Мъж
- Кара: AMG 560SEC WB 1990
- Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
- Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.
Re: изгорял ксенон
deathwingbg написа:Колега не че се заяждам ама 134лв за крушка. Не те ли заболя ?
аз си взех 2 по 12лв... защото едната от старите взе да не пали от време на време
![]()
Те колегите ти казаха цена предварително, така че ти си знаеш.
Разлика не вярвам да има такава че да се усети на око.
Разлика има в светенето и в Живота на крушката.
Sent from my The Best Phone Ever using Tapatalk
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.
- VIKING_WARRIOR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 13.07.2013
- Пол: Мъж
- Кара: AMG 560SEC WB 1990
- Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
- Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.
изгорял ксенон
svetliol написа:Здравейте. Ще използвам темата на колегата за да си кажа и аз болката и да потърся съвет. Знам, че вероятно има писано по моя въпрос и аз се постарах да прочета основните теми, които излезеха в търсачката, но времето ме притиска и вероятно съм пропуснал нещо.
По темата - вчера вечерта като включих фаровете и веднага ми излезе индикация за изгорял десен фар. След няколко опита, видях че въобще не примигва (дори и за малко), от което си правя извода че по-вероятно да е изгорял баласта.
Сега отивам да правя опити, като разменя крушките. Ако се окаже крушка за мен е по-добрият вариант, защото знам каква и от къде да купя.
Въпросът ми или по-скоро съветът, който търся - ако се окаже баласт от къде и какъв да купя? Колата е преди фейса, с оригинален ксенон.
Знам, че най-добре е чисто нов и оригинален, но в ситуацията, в която съм поставен ме притиска да търся алтернативни варианти - нов (неоригинален) или втора употреба.
Уважаеми Колега Светльо. Най-хубавите са на Филипс но цената там е доста висока около 500лева за комплект мисля ако не се лъжа. Има невероятна алтернатива за качество и цена. Ето Ти един линк.
http://luxima.bg/XENON-PREMIUM-KIT.html
Много качествени баласти и крушки. Ще останеш очарован. Екипът който работи е много професионален и уважителен. Не е реклама. Бил съм им клиент за две коли Renault Megane RS 2006 & Nissan Qashkai 2012. Колите при монтирането на Ксенона бяха чисто нови и даже се договорих с магазина относно гаранцията и нямаше проблем. Те даже не разбраха първоначално ,че са инсталирали не фабричен ксенон защото баластите бяха скрити в капаците на фаровете и не се забелязват при първоначален оглед. Отделно и светлините бяха сходни на оригиналния ксенон от магазина на съответната марка.

http://luxima.bg/new-gps-luxima.html
Sent from my The Best Phone Ever using Tapatalk
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.
- svetliol
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 5.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: X5 40d
- Мечтае да кара: Всички коли на света!
Re: изгорял ксенон
Колега благодаря ти. Открих какъв е проблема и се оказа крушка. Аз до сега не бях виждал подобно нещо. Прилагам снимка
Ще звънна на тези, които колегата ми изпрати. Дали знаете от къде мога да купя крушка днес?

Ще звънна на тези, които колегата ми изпрати. Дали знаете от къде мога да купя крушка днес?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
BMW не се купува защото ти трябва, а защото искаш!
- VIKING_WARRIOR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 13.07.2013
- Пол: Мъж
- Кара: AMG 560SEC WB 1990
- Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
- Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.
Re: изгорял ксенон
Ако си от София им се обади и ги посети. Иначе правят доставка за един ден. Много са експедитивни. Днес е неделя обаче. ;(
Sent from my The Best Phone Ever using Tapatalk
Sent from my The Best Phone Ever using Tapatalk
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.
- bigdady
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
Re: изгорял ксенон
ходи при лавиатан на симеон има тема в форума продава за 60лв оригинална крушка осрам
Re: изгорял ксенон
Да ползвам темата на колега.Кажете, ако при сваляне на д2с крушка съм и счупил на три тази керамичната тръбичка, ще повлияе ли на работата на самата крушка.Керамиката си е на крушката, но стана на 3 отделни звена.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
61 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани