ПОМОЩ ПРОБЛЕМ С ТОКА

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 22.10.2004
Местоположение: София
Кара: E53 X5 2004

ПОМОЩ ПРОБЛЕМ С ТОКА

Мнение от Stu » 17 Ное 2006, 22:08

Колеги имам страшен проблем. Както си карах преди 2 часа изведнъж радиото загасва напълно гледам по таблото всички светлини светят на 30%. Загасих двигателя и опитах да запаля пак но колата не реагира, стартера завърта на 1 - 2 оборота и млъква, при контакт не светкат всички лампи на таблото, когато не е на котакт тока в колата си е нормален и всичко си работи с нормални параметри, при опит да запаля радиото реагира като откачен акумулатор( ресетва се). Забутах я малко и запали на скорост( знам че е противопоказно с М40 ама кво да правя) поработи 10мин нормално и изведнъж пак намаля тока. добре че бях стигнал пред къщи , пробвах да пусна дълги и колата загасна. Опитах да я запаля но пак реагира на завъртането на ключа все едно махам клемата на акумулатора. ако не въртя, всичко си работи и музика и фарове , стъкла шибидаци, т. е. акумулатора си е наред, но и по време на проблема лампата на акум. не светна нито веднъж т. е. ако не греша и алтернатора си работи. Само лампата на АБС-а светна и той цъка нещо като е на малкото ток. Не знам дали обясних достатъчно добре проблема ама ако някой има идея да казва моля. Благодаря предварително.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 703
Регистриран на: 16.07.2003
Местоположение: София

Мнение от 6estaka » 17 Ное 2006, 23:12

Да не би да имаш хлабава маса някъде?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 22.10.2004
Местоположение: София
Кара: E53 X5 2004

Мнение от Stu » 17 Ное 2006, 23:34

Не знам. Това може ли да предизвика всички тези проблеми?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 17 Ное 2006, 23:37

пробвай да покараш с на някой приятел акумулатора за 1 ден. на мен същите мизерий ми ги правеше и се оправи със смяната
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 22.10.2004
Местоположение: София
Кара: E53 X5 2004

Мнение от Stu » 18 Ное 2006, 0:10

Възможно ли е да е намесена машинката за тихите обороти, или стартера или и двете

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 27.10.2004

Мнение от gbkmkw » 18 Ное 2006, 0:23

според мен акумолатора ти прави номера!като си на малки обороти и не му стига да захрани вситсцхко и гасне за това и стартера не варти!пробваи да пуснесх радиото на макс волуме,и при това и фарове например и ако се ресетне както ти каза сменяй акумолатора,най вероятно се разпада или окасява клетка!!!
BMW forever
Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 29.10.2005
Местоположение: фар-ийст ъв София
Пол: Мъж
Кара: KiA, Volvo, Ford
Мечтае да кара: Болид от F1
Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021

Мнение от logout » 18 Ное 2006, 1:42

Ето какво можеш да пробваш - лесно, бързо и не изисква средства...
Откачаш клемите на акумулатора. Почистваш ги добре. Мажеш с там каквото беше за контакти (може и малко гресчица - графитена), след което слагаш обратно клемите и стягаш добре. Преди да сложиш акумулатора обратно, му провери напрежението. Трябва да е над 12,4 волта. Ако е по-малко, първо го дозареждаш. С нормално зарядно 6 часа би трябвало да са напълно достатъчни. Не повече, че може и да го прецакаш.

Ако не се оправи, проблемът е другаде. Пробвай и с друг акумулатор, но ако твоят е изряден, проблемът може наистина да е някъде в хлабава маса (я на мотора, я на шасито).
It's not who You are, it's who You know...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 22.10.2004
Местоположение: София
Кара: E53 X5 2004

Мнение от Stu » 18 Ное 2006, 14:44

благодаря ви много . Оказа се акумулатора. :)

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook