Въпроси за нова е34ка
Модератор: Технически модератори
42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Въпроси за нова е34ка
Един мой много близък приятел си купи, страхотно запазено е34 м50б20 с малко базови екстри.
На огледа работеше добре, без никакви проблеми, на другият ден при прехвърлянето малко се замисляше в ниските.
Вечерта я закарахме на диагностика и показа грешка на дебитомера и на датчика на коляновият вал.
Колата си глъхнеше леко, но си вървеше. Изведнъж заби муцуната, изгасна и спря да работи. Като я запалим едвам поддържа празен ход, а като решим да ходим някъде направо си гасне. Оборотомера насичаше зверски.
Издърпахме я до тях, точно го откачих от куката и все едно нищо не е било. Запали си я и си я паркира
Днеска сменихме датчика на колянов вал с чисто нов, и едната бобина с лулата, че на първи цилиндър на нищо не приличаше и все пак глъхненето си остана
Идеи ?
2. Колата е окабелена за доста екстри. Днес решихме също да започнем от халогените.
Купихме ги 2та, купихме и копчето, взехме и релето - 3то от ляво на дясно, на 3тия ред от горе на долу.
Сложихме им чисто нови крушки. Закачихме буксите (проводниците са жълт/червен и кафяв). Палим колата, палим фаровете (на къси и дълги пробвахме), палим халогените, лампичката на светлината за предни и задни светва на таблото, но светлина от халогените няма.
Идеи ?
3. Разходомера работи неадекватно. В повечето време седи над 30, по някое време се присеща и се връща на 8 и си седи там и после пак забива след 30. На загасена кола в някои случай също си седи на 8
Идеи ?
Благодаря на всички за помоща
На огледа работеше добре, без никакви проблеми, на другият ден при прехвърлянето малко се замисляше в ниските.
Вечерта я закарахме на диагностика и показа грешка на дебитомера и на датчика на коляновият вал.
Колата си глъхнеше леко, но си вървеше. Изведнъж заби муцуната, изгасна и спря да работи. Като я запалим едвам поддържа празен ход, а като решим да ходим някъде направо си гасне. Оборотомера насичаше зверски.
Издърпахме я до тях, точно го откачих от куката и все едно нищо не е било. Запали си я и си я паркира

Днеска сменихме датчика на колянов вал с чисто нов, и едната бобина с лулата, че на първи цилиндър на нищо не приличаше и все пак глъхненето си остана

Идеи ?
2. Колата е окабелена за доста екстри. Днес решихме също да започнем от халогените.
Купихме ги 2та, купихме и копчето, взехме и релето - 3то от ляво на дясно, на 3тия ред от горе на долу.
Сложихме им чисто нови крушки. Закачихме буксите (проводниците са жълт/червен и кафяв). Палим колата, палим фаровете (на къси и дълги пробвахме), палим халогените, лампичката на светлината за предни и задни светва на таблото, но светлина от халогените няма.
Идеи ?
3. Разходомера работи неадекватно. В повечето време седи над 30, по някое време се присеща и се връща на 8 и си седи там и после пак забива след 30. На загасена кола в някои случай също си седи на 8


Идеи ?
Благодаря на всички за помоща



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Въпроси за нова е34ка
Идея! Предлагам ритуално да я разглобим на части или ...(ще си замълча)
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Въпроси за нова е34ка
Смотан, кажи че таблото е "механично" .. .
Че това е първата М50-ка с "механично" табло която виждам !
Мултиклец съм ти купил, утре може и да ти го пратя ...
Ще следя темата, барем се ограмотя още
Че това е първата М50-ка с "механично" табло която виждам !
Мултиклец съм ти купил, утре може и да ти го пратя ...
Ще следя темата, барем се ограмотя още

Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- Войводата
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 28.12.2008
- Местоположение: Панагюрище
- Пол: Мъж
- Кара: на дядо си е30ската
- Мечтае да кара: подводница с шпер
Re: Въпроси за нова е34ка
2. Колата е окабелена за доста екстри. Днес решихме също да започнем от халогените.
Купихме ги 2та, купихме и копчето, взехме и релето - 3то от ляво на дясно, на 3тия ред от горе на долу.
Сложихме им чисто нови крушки. Закачихме буксите (проводниците са жълт/червен и кафяв). Палим колата, палим фаровете (на къси и дълги пробвахме), палим халогените, лампичката на светлината за предни и задни светва на таблото, но светлина от халогените няма.
Идеи ?
А бушона видяхте ли дали го има, замери с молтицета дали го има минуса, пробвай да му дадеш принудително минус от корпуса на купето


- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Въпроси за нова е34ка
Войводата написа:2. Колата е окабелена за доста екстри. Днес решихме също да започнем от халогените.
Купихме ги 2та, купихме и копчето, взехме и релето - 3то от ляво на дясно, на 3тия ред от горе на долу.
Сложихме им чисто нови крушки. Закачихме буксите (проводниците са жълт/червен и кафяв). Палим колата, палим фаровете (на къси и дълги пробвахме), палим халогените, лампичката на светлината за предни и задни светва на таблото, но светлина от халогените няма.
Идеи ?
А бушона видяхте ли дали го има, замери с молтицета дали го има минуса, пробвай да му дадеш принудително минус от корпуса на купето
Всички бушони са заредени в бушониерата.

Нямахме мултицет днеска



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Въпроси за нова е34ка
Уууу, това ще е много тъжно ..
Ама, Тейлърко ! Ако бушоните са китайски ще те питам кога точно ще видиш ! Ти вади ли самият бушон, или ?!
Ама, Тейлърко ! Ако бушоните са китайски ще те питам кога точно ще видиш ! Ти вади ли самият бушон, или ?!
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Въпроси за нова е34ка
Сменете таблото или го ремонтирайте 
Също може да се е наводнило ЕКУ-то, така че отворете и погледнете и там също


Също може да се е наводнило ЕКУ-то, така че отворете и погледнете и там също



- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Въпроси за нова е34ка
Добре де, аз защо съм разбрал че само М20 са с механичен брояч ?!
Или не съм доразбрал ?!
Или не съм доразбрал ?!
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Въпроси за нова е34ка
ивчо написа:Добре де, аз защо съм разбрал че само М20 са с механичен брояч ?!
Или не съм доразбрал ?!
Първите М50-ки също имат такава вариация


- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Въпроси за нова е34ка
Значи бушоните са си немските, стандартни на бмв.
Тва с екуто е добра идея, имайки предвид, че самите те си казаха, че мотора е мит
Аватара е чук ве
Тва с екуто е добра идея, имайки предвид, че самите те си казаха, че мотора е мит

Аватара е чук ве



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Въпроси за нова е34ка
cod-cdbp написа: Първите М50-ки също имат такава вариация![]()
Значи пак са до година и след година .. Говоря тез сиромашките



Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- intention
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 18.07.2007
- Кара: Е34 Alpinweis Е39 Silver
- Мечтае да кара: BMW с несвалени наелони на седалките!
- Детайли за колата: С Vanos без Vanos - все М50В20
Re: Въпроси за нова е34ка
Колата има ли газ?
Имала ли е газ?
Имала ли е газ?
Jordana написа:Аурата на класиките от 80те години леко е претопена в морето от безлични возила .
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Въпроси за нова е34ка
ивчо написа:cod-cdbp написа: Първите М50-ки също имат такава вариация![]()
Значи пак са до година и след година .. Говоря тез сиромашкитеТам б25 и нагоре вече ясно
![]()
25-ците са си готина работа


- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Въпроси за нова е34ка
Ога, помолете някой сертифициран жичкажия да ви помогне с проверка на цялата инсталация. Не че съм против ТНТМ изпълненията, но само ентусиазъм не е достатъчен.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани